خرید پمپ سیرکولاتور سمنان | مشخصات و انواع قیمت

پمپ سیرکولاتور سمنان

در رابطه با نکات خرید مدل های مختلف پمپ سیرکولاتور سمنان در این نوشتار با ما همراه باشید تا مشخصات انتخاب آنلاین و فاکتورهای مهم آن را مورد بررسی قرار دهیم. همچنین برای آشنایی با شرایط گارانتی و خدمات و بهترین قیمت نمایندگی نیز می توانید این متن را مطالعه کنید تا حیت انتخاب با دقت و هوشمندانه عمل کنید.

بررسی موارد مهم خرید پمپ سیرکولاتور سمنان - SEMNAN

این شرکت در زمینه تولید تجهیزات و سیستم های آبرسانی فعالیت گسترده ای دارد. گروه صنعتی سمنان با بکارگیری جدیدترین تکنولوژی های روز محصولاتی با سطح کیفیت و دوام بالا طبق استاندارد های ملی تولید و به بازار ارائه می نماید. شرکت پمپ سیرکولاتور سمنان شامل مدل های خطی همچنین شامل سری PD36 ، PD37 ، NM ، S100 می باشد. از ویژگی های پمپ آب سیرکولاتور سمنان می توان به گردش آب گرم در سیستم های گرمایشی، جهت گردش آب گرم در موتورخانه ها اشاره کرد. پمپ سیرکولاتور این شرکت دارای گواهی نامه استاندارد بین المللی ISO 9001:2000 می باشد. به دلیل بهره مندی از سطح کیفیت و دوام بالا در مصارف مختلف قابل استفاده می باشند.

پمپ سیرکولاتور خطی سمنان

پمپ سیرکولاتور خطی سمنان جز پمپ های سانتریفیوژ بوده که سطح کیفیت و دوام بالایی برخوردار می باشد. این مدل از پمپ سیرکولاتور شامل مدل های PD36 ، PD37 ، NM ، S100 می باشد و در مصارف مختلف به منظور گردش و سیرکوله آبگرم مدار گرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد. پمپ سیرکولاتور سمنان با حداکثر دمای 95 درجه سانتيگراد به کار می روند. حداکثر هد این پمپ ها 5 فوت و حداکثر دبی 10 GPM می باشد. توان این پمپ ها حداکثر 3/4 اسب بخار می باشد. بدنه اين پمپ ها از جنس فولاد و پروانه از جنس پلاستيک ساخته شده است. کارکرد آرام و بی صدا از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می باشد. همچنین به دلیل مقاومت و کارایی بالا در مصارف مختلف مورد استفاده قرار می گیرد.

پمپ سمنان

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ سیرکولاتور سمنان

شرکت سمنان ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات سمنان در ایران می باشد. پمپ سیرکولاتور سمنان دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت سمنان می باشند.

سمنان

13 محصول وجود دارد.