کولر آبی انرژی | مشخصات و خرید + قیمت

کولر آبی انرژی

در این نوشتار به بررسی انواع سری های کولر آبی انرژی پرداخته ایم و در صورتی که قصد خرید این محصول را دارید می توانید با ما همراه باشید تا بهترین قیمت نمایندگی آن را نیز معرفی کنیم و در نهایت مدلی متناسب با نیاز به همراه گارانتی شرکتی را تهیه کنید.

فاکتورهای مهم در خرید کولر آبی انرژی - ENERGY

شرکت انرژی با نزدیک به نیم قرن قدمت، با استفاده از جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و بهره گیری از نیروی کار متخصص و مدیران با تجربه، سیستم های سرمایشی و گرمایشی مانند هیتر و کولر را با کیفیت بالا و طبق استاندارد های ملی تولید کرده و به بازار عرضه می دارد. این گروه صنعتی طی پنج دهه حضور موفق توانسته گواهینامه های ملی استاندارد را کسب نماید و سهم ویژه ای از فروش را در بازار داخلی به خود اختصاص دهد. در این مقاله قصد داریم فاکتورهای مهمی را که باید هنگام خرید کولر آبی انرژی ENERGY انرژی بهمراه گارانتی بدانیم، مورد بررسی قرار دهیم و به مشخصات فنی انواع مدل ها بپردازیم. اگر قصد خریداری محصولات این برند را دارید با دماپویا همراه باشید.

با توجه به نیاز بازار این کمپانی انواع کولرهای آبی را تولید کرده و به بازار عرضه می دارد که این وسیله سرمایشی در مدل های معمولی، خروجی از بالا، سلولزی و سلولزی صنعتی ساخته شده و مدل های سلولزی آنها بعنوان کولر آبی سلولزی اقتصادی انرژی شناخته می شوند. بطور کلی جنس و ساختار الکتروموتور و پد ها در این برند بگونه ای طراحی شده که شما با خرید این محصولات می توانید در مصرف هزینه های برق صرفه جویی نمایید و هوای کوهستان را در تابستان به خانه هایتان ببرید. این وسایل سرمایشی در منازل مسکونی، اداره جات، ساختمان های تجاری و مساجد و رستوران ها کاربرد دارند. شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت به روز محصولات و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید کولر آبی انرژی

کولر آبی سلولزی انرژی

کولر آبی سلولزی انرژی در ابعاد و ظرفیت های متنوعی تولید می شود و به دلیل جنس پد های سلولزی از قدرت خنک کنندگی بالاتری نسبت به مدل های پوشالی برخوردار است و به مقدار کمتری برق مصرف می کند. بطور کلی پد های سلولزی متراکم تر بوده و سطح یکنواخت تری دارند و از جذب آب بالاتری برخوردارند. اما در مدل های پوشالی، بعد از مدتی قسمت هایی از پوشال ریخته و خالی می شود. در نتیجه راندمان خنک کنندگی دستگاه افت کرده و باید زور بیشتری بزند تا ساختمان را خنک کند. از دیگر مزایای پدهای سلولزی عدم نیاز آنها به تعویض سالیانه است. گروه فنی مهندسی دماپویا در مقاله ای اطلاعاتی در خصوص تفاوت کولر آبی سلولزی با پوشالی در مجله دماپویا فراهم آورده، که شما می توانید با مراجعه به این صفحه تفاوت های این دو مدل کولر آبی را برای انتخابی بهتر در اختیار داشته باشید.

خرید کولر آبی سلولزی انرژی

کولر آبی خروجی از بالا انرژی

کولر آبی خروجی از بالا انرژی در ظرفیت هوادهی مختلف با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و عرضه می شود. جنس بکار رفته در بدنه ی این مدل از ورق ضخیم گالوانيزه تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. به جهت محافظت از بدنه در برابر عوامل طبیعی، بدنه دستگاه دارای پوشش رنگ پودری است. پیش از خرید کولر آبی انرژی خروجی از بالا در نظر داشته باشید که آنها طوری طراحی شده اند که چهار طرف دستگاه از دریچه های پوشالی احاطه شده به همین دلیل حجم هوای بیشتری را ایجاد می کنند و از قدرت خنک کنندگی بالاتری برخوردارند.

دریچه ی خروجی مدل بالا زن در سقف دستگاه تعبیه شده و در ساختمان هایی که مسیر کانال در تراس، بالکن و یا حیاط باشد کاربرد دارد به همین جهت این مدل ها به عنوان کولر آبی بالکنی نیز در بازار به فروش می رسند. از عوامل موثر در قیمت کولر آبی انرژی خروجی از بالا جنس بدنه و اجزای تشکیل دهنده آن می باشد که الکتروموتور دستگاه از جنس مرغوبی برخوردار بوده و پروانه ی آن تمام اتوماتیک است و بدون لرزش و ایجاد صدا کار می کند. برای مطالعه جزئیات انواع مدل های این برند، می توانید به صفحات محصولات وبسایت مراجعه نمایید.

کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی

کولر آبی صنعتی انرژی در ابعاد بزرگتر و با حجم هوادهی بیشتری تولید می گردد و با برق سه فاز کار می کند. برای بررسی مشخصات این مدل باید گفت که در فضاهایی با متراژ بالاتر نظیر امکان عمومی، مساجد، کارگاه ها و سالن های صنعتی بیشترین کارایی را دارند. جنس بدنه آنها از ورق گالوانیزه مقاوم و محکم تهیه شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. به جهت افزایش دوام بدنه، از پوشش رنگ پودری با دوام بالا در رنگ کاری این دستگاه ها استفاده شده که آنها را در برابر شرایط جوی و نور خورشید مقاوم می سازد و تاثیر بسزایی در افزایش طول عمر محصول دارد.

کف این مدل کولر از ورق گالوانیزه ۱٫۲۵ میلیمتری ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارد. این مدل هوشمند بوده و از بالانس دینامیکی و استاتیکی برخوردار است. به همین دلیل بدون ایجاد لرزه و ارتعاش کار کرده و در حین کارکرد صدای زیادی تولید نمی کند. فن دمنده در آنها نیز سانتریفیوژ می باشد که علیرغم قدرت خنک کنندگی بالا با صدای کم کار می کند. با توجه به مزایای ذکر شده و همچنین اقتصادی بودن این مدل بدلیل پدهای سلولزی و نوع کارکرد الکتروموتور و فن، قیمت کولر آبی صنعتی سلولزی انرژی به صرفه بنظر می رسد. همچنین علاوه بر قیمت مناسب، این محصول هزینه های نگهداری زیادی ندارد.

خرید کولر آبی صنعتی انرژی

گارانتی کولر آبی انرژی و خدمات پس از فروش

شرکت انرژی تمامی مدل های کولر آبی را بهمراه یکسال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش به مشتریان عرضه می دارد.

لوگو انرژی

12 محصول وجود دارد.