بهترین قیمت کولر گازی اسپلیت هایسنس رو بررسی کن

اسپلیت کولر گازی هایسنس

شما می توانید پس از بررسی و مطالعه مشخصات و قیمت انواع کولر گازی هایسنس تجربه خریدی موفق را داشته باشید و پس از بررسی نکات مهم درمورد مدل های مختلف و ویژگی های فنی دست به انتخاب بزنید.

مشخصات خرید کولر گازی هایسنس - Hisense

شرکت صنعتی هایسنس یکی از بزرگترین کمپانی های تولید کننده لوازم خانگی از جمله سیستم تهویه مطبوع در کشور چین است که فعالیت خود را از سال 1969 آغاز کرده و در بازار بین المللی این عرصه از قدمت بالایی برخوردار است. این کمپانی با بهره مندی از تکنولوژی روز و تولید محصولات مطابق با استانداردهای روز دنیا، تاکنون توانسته در 13 کشور دنیا کارخانه دایر کند و تبدیل به یک قطب قوی در بازار سیستم تهویه مطبوع و لوازم خانگی بخصوص انواع کولر گازی اسپلیت گردد. فروشگاه اینترنتی دماپویا با بیش از دو دهه فعالیت در عرصه تامین انواع سیستم های سرمایشی و گرمایشی، زمینه خرید کولر گازی هایسنس را در مدل های مختلف فراهم کرده و با گارانتی اصلی به خریداران عرضه می دارد.

کولر گازی این برند در انواع سرمایش و سرمایش/گرمایش تولید می شوند که اسپلیت های سرد حاره ای هایسنس با قابلیت سرمایش بالا در مناطق گرمسیری  کاربرد دارد. مدل های با کاربرد دوگانه سرمایشی/گرمایشی این برند نیز امکان تامین سرما و گرمای مطلوب و یکنواخت را در چهار فصل سال داشته و مصرف کنندگان را از دیگر سیستم های سرمایشی و گرمایشی بی نیاز می سازند.

کمپرسور به کار رفته در این دستگاه ها از نوع روتاری است که امکان استفاده در مناطق معتدل و گرم را داشته و از بازدهی بالایی برخوردار است. گاز مبرد بکار رفته در انواع مدل ها R410a بوده که نسبت به گازهای قدیمی نیاز کمتری به شارژ شدن دارد. گرید انرژی این محصولات A است و به این معناست که مصرف انرژی آنها بهینه بوده و از راندمان بالایی برخوردارند. برای مشاوره و آگاهی از جزئیات بیشتر و قیمت کولر گازی هایسنس همچنین می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

خرید کولر گازی هایسنس

عوامل موثر در قیمت کولر گازی هایسنس

اسپلیت هایسنس در انواع مدل های دیواری و ایستاده طراحی می شود که مدل های دیواری در ظرفیت های 9000 تا 36000 بی تی یو بر ساعت برای آپارتمان هایی با متراژ مختلف تولید گردیده و در سری های ورسای، مایا و کولر گازی سرد حاره ای به بازار عرضه می گردند. مدل های ایستاده این برند در ظرفیت های 36000 تا 90000 بی تی یو بر ساعت تولید می شوند که مدل های ایستاده 90000 بی تی یو با برق سه فاز کار کرده و مناسب ساختمان های بزرگ تجاری، اداره جات، فروشگاه ها و سالن های پذیرایی هستند. لازم به ذکر می باشد که مدل و ظرفیت را باید با توجه به متراژ فضایتان انتخاب نمایید. بدیهی است که این دو فاکتور روی قیمت کولر گازی هایسنس تاثیر بسزایی می گذارند.

علاوه بر موارد ذکر شده، اسپلیت های هایسنس دارای کیت انورتر هستند که این کیت موجب می شود تا کمپرسور با دور موتور متغیر کار کند و در مواقعی که هوای اتاق به دمای مطلوب می رسد، سرعت دور موتور کاهش یافته و از خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه جلوگیری می کند. این تکنولوژی موجب کاهش مصرف برق شده و طول عمر دستگاه را افزایش می دهد. از تکنولوژی های دیگری مانند تنظیم حالت خواب، فیلترهای پیشرفته تصفیه هوا و پنل باز و بسته شونده برای تمیز کردن بهتر دستگاه نیز در این دستگاه ها استفاده شده که با وجود امکانات پیشرفته قیمت کولر گازی هایسنس مقرون به صرفه است.

مهم ترین اجزای کولر گازی هایسنس

اسپلیت های این برند از دو یونیت خارجی و داخلی تشکیل شده اند که یونیت خارجی کندانسور نامیده می شود و کمپرسور، فن و رادیاتور خنک کننده در داخل آن قرار دارند و در بیرون ساختمان نصب می گردد. به یونیت داخلی دستگاه یا اپراتور، هواساز نیز گفته می شود که کارکرد تبخیر مایع مبرد را دارد و در داخل ساختمان قرار می گیرد. این دو یونیت توسط لوله های مسی به هم متصل می شوند که گاز مبرد از طریق آنها بین دو یونیت حرکت می کند.

در واقع کارکرد سیستم تهویه مطبوع به این صورت است که مایع مبرد در محفظه یخ ساز اپراتور چرخیده و باعث خنک شدن اتاق می شود. مایع مبرد بعد از جذب دمای اتاق تبخیر شده و از طریق لوله های مویی به کندانسور هدایت می شود. کمپرسور گاز را مکش کرده و با شدت فشرده و متراکم می سازد. گاز بعد از کاهش شدید دما دو مرتبه به مایع مبرد تبدیل می گردد. فن تعبیه شده در کندانسور لوله های رادیاتور خنک کننده را خنک می کند. سیکل تبدیل مایع مبرد به گاز و بلعکس، سیکل تبرید نامیده می شود. فیلترهای تصفیه هوا که در یونیت داخلی قرار دارند از دیگر اجزای مهم به کار رفته در این دستگاه ها هستند که تمامی آلاینده ها، ریز ذرات و گرد و غبار موجود در هوا را به دام می اندازند.

معرفی انواع کمپرسور استفاده شده در اسپلیت هایسنس

کمپرسور یکی از مهم ترین قطعات سیستم تهویه مطبوع است که عملکرد مطلوب آن راندمان سرمادهی و گرمادهی دستگاه را افزایش می دهد. کمپرسور های به کار رفته در اسپلیت هایسنس از نوع روتاری و پیستونی هستند که نوع یستونی به عنوان کمپرسور سنگین نیز شناخته می شود و با توجه به قدرت خنک کنندگی بالا در مناطق گرمسیری مورد استفاده قرار گرفته و مقاومت و طول عمر بالایی دارد. نوع روتاری در مناطق معتدل کاربرد داشته و از مزیت های این کمپرسور می توان به کم صدا بودن، توانایی کارکردن در مدت زمان طولانی و کم مصرف بودن اشاره کرد.

ویدیو آشنایی با کولر گازی های هایسنس

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت هایسنس

کولر گازی اسپلیت هایسنس دارای 10 سال گارانتی کمپرسور و 60 ماه ضمانت سایر قطعات می باشد. نصب و راه اندازی نیز در تمامی نقاط کشور توسط تکنسین های متخصص شرکت زرین صورت می گیرد.

ضمانت نامه کولرگازی هایسنس

23 محصول وجود دارد.

‎−5%

کولر گازی 9000 هایسنس

اسپلیت کولر گازی 9000 هایسنس سرد و گرم مایا
مدل MAYA
مدل محصول HRH-09TQ
18,382,500 تومان
19,350,000 تومان
‎−5%

کولر گازی 12000 سرد هایسنس


اسپلیت کولرگازی 12000 سرد حاره ای هایسنس
مناسب مناطق گرمسیر و شرجی
مدل محصول HRTC-12TQ


19,205,200 تومان
20,216,000 تومان
‎−5%

کولر گازی 30000 هایسنس


کولر گازی اسپلیت 30000 معمولی هایسنس مدل مایا سرد و گرم
مدل MAYA
کد محصول HRH-30TQ

39,805,000 تومان
41,900,000 تومان
‎−5%

کولر گازی 18000 هایسنس

کولر گازی اسپلیت 18000 معمولی هایسنس سرد و گرممدل MAYAکد محصول HRH-018TQ
26,742,500 تومان
28,150,000 تومان
‎−5%

کولر گازی 24000 هایسنس

کولر گازی اسپلیت 24000 هایسنس معمولی سرد و گرممدل MAYAکد محصول HRH-24TQ
31,825,000 تومان
33,500,000 تومان