خرید انواع منبع تحت فشار لیو با قیمت و مشخصات

منبع تحت فشار لیو

با مطالعه مطالب زیر می توانید خرید آنلاین منبع تحت فشار لیو با مشخصات فنی و قیمت مناسب مدل های مختلف و همچنین اطلاعات فروش ، تصاویر و روش های محاسبه ظرفیت متناسب با محیط مورد نظر در مدل تیوپی را به راحتی در وب سایت دماپویا با توجه به ظرفیت های 24 لیتری ، 50 لیتری ، 60 لیتری ، 80 لیتری ، 100 لیتر در سری های STT ، FTT فشار کاری 8 بار را مشاهده و بررسی نمایید.

مشخصات خرید هوشمندانه منبع تحت فشار لیو - LEO

شرکت لیو طی چند سال فعالیت و حضور موفق در عرصه صنعت بواسطه تولید محصولاتی با کیفیت بسیار بالا توانسته سهم خوبی از بازار فروش به خود اختصاص دهد. برند لیو که اصالت آن متعلق به کشور چین است، چندین شرکت تولیدی و فروش را در بازارهای کلیدی منطقه ای مانند آمریکا، مجارستان، بلژیک، تایلند، اندونزی و امارات متحده عربی تاسیس کرده است و مجوز توزیع آژانس های منحصر به فرد در بیش از 100 کشور را تأیید کرده است. استفاده از منبع تحت فشار  لیو باعث افزایش عمر پمپ و کاهش استهلاک آن می شود. منبع تحت فشار با نام های منابع دیافراگمی، منبع انبساط، مخازن ضربه گیر و سرج تانک نیز شناخته می شود. همچنین به موجب آن که بر روی پمپ نصب می شوند، به آن ها مخزن پمپ آب و یا مخازن تحت فشار پمپ آب هم گفته می شود. مزایای استفاده از منبع تحت فشار کاهش مصرف انرژی و ثابت ماندن فشار آب درون لوله ها می باشد. همچنین به سبب جلوگیری این محصول از روشن و خاموش شدن متناوب پمپ، باعث افزایش طول عمر آن گردیده و مانع خراب شدن پمپ می شود. تمامی محصولات لیو با گارانتی اصلی در وب سایت دماپویا موجود می باشد. منبع تحت فشار لئو از نوع تیوپی عرضه می گردد که در ادامه به ویژگی آن همراه با تصور پرداخته ایم.

منبع تحت فشار تیوپی لیو

منبع تحت فشار تیوپی لیو شامل مدل های 24SST ، 50 FTT ، 24 VTT ، 60 FTT ، 80 FTT ، 100 FTT ، 24 VTT و در ظرفیت های 24 لیتری تا 100 لیتری می باشد. جنس تیوپ از EPDM ، مناسب برای پمپ های 1.5 و 2 اسب، حداکثر دمای محیط 100 درجه سانتیگراد و حداقل دما منفی 10 درجه می باشد. کاربرد این نوع منبع برای سیستم های آبرسانی خانگی، بوستر پمپ ها و پکیج های گرمایشی می باشد. در منبع تحت فشار لیو، تیوپی از جنس لاستیک قرار دارد که هوای متراکم شده در پشت آن موجب به جریان انداختن آب درون لوله ها می شود. با روشن کردن پمپ، داخل تیوپ از آب پر می شود و زمانی که شیر خروجی باز می شود، فشار هوای فشرده شده در پشت تیوپ، آب داخل آن را تخلیه می نماید. از جمله مزایای منبع تحت فشار برند لیو جلوگیری آن از ضربه های ناشی از قوچ یا همان چکش است. از ویژگی های این محصول می توان به مدل های موقعیت نصب آن می توان اشاره داشت که به دو صورت عمودی و افقی ارائه می شود. طول عمر بالا و قابلیت استفاده آن در آب سرد و آب گرم از دیگر مشخصه های برتر منبع تحت فشار لیو می باشد که موجب برتری و افزایش فروش آن می شود.

منبع تحت فشار لیو

گارانتی و خدمات پس از فروش منبع تحت فشار لئو

شرکت فناوران تهویه پیام ( گروه تولیدی بازرگانی کرمانی ) ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات لیو در ایران می باشد . منبع تحت فشار لیو دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فناوران تهویه پیام می باشند.

فناوری پیام

وب‌ سایت دماپویا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های منبع تحت فشار لیوارائه شده را با بهترين قيمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکت‌های معتبر عرضه می نماید همچنین برای فروش و عرضه محصولات به صورت اینترنتی با دریافت مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به صورت کاملا قانونی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

4 محصول وجود دارد.