خرید رادیاتور کلاس پن همراه با مشخصات و قیمت

رادیاتور کلاس پن

در نوشتار زیر می توانید راهنمایی خرید انواع رادیاتور کلاس پن را مطالعه کنید و به بررسی مشخصات فنی این محصول بپردازید. همچنین بهترین قیمت نمایندگی و شرایط گارانتی و خدمات نیز در این نوشتار بررسی شده اند که با در نظر داشتن این ویژگی های می توانید انتخابی بهینه را تجربه کنید.

خرید رادیاتور کلاس پن و نحوه انتخاب آن

رادیاتور کلاس پن محصول مشترک ایران و ترکیه می باشد که به وسیله قطعات با کیفیت اروپایی و تو سط متخصصان فنی این عرصه در ایران مونتاژ می شوند که می توان آغاز فعالیت این شرکت را در سال 1390 شمسی، 2011 میلادی در نظر گرفت. از جمله مزایا و همچنین شاخصه های ویژه ای که این نوع رادیاتور گرمایشی دارد می توان به مواردی همچون راندمان بالا، طراحی مدرن و زيبا، سازگاری با بیشتر پکیج ها به دلیل گذراندن تست های متنوع در آزمایشگاهای مختلف اشاره کرد. همچنین از دیگر مزایای رادیاتور کلاس پن می توان به کاهش تعداد دفعات هواگیری نسبت به رادیاتور های آلومینیومی، دارای دو پنل فولادی به موازات همدیگر که نقش دریافت حرارت از آب گرمایشی و انتقال آن با نرخ یکسان را به محیط اطراف دارد، ارتفاع با استاندارد ایران آکس 50، پوشش فسفات مخصوص، رنگ سفید در دو مرحله ( لایه زیرین به صورت غوطه وری) در رنگ و لایه روی با رنگ پودری باعث ایجاد جلوه خاصی به رادیاتور کلاس پن شده است که آن را قابل استفاده برای دکوراسیون های مختلف می کند.

دقت نظر کارشناسان این حرفه در جوش کانوکتورها باعث شده است این عامل مستقيما بر روی انتقال حرارت رادیاتور کلاس پن نقش داشته باشد همچنین دقت جوش بالا در مجراهای آب رادياتور در جهت افزايش بازده حرارتی،پنل های فولادی، نظافت آسان ( به علت قابلیت برداشتن شبکه بالا و پوشش های جانبی رادیاتور ) و تولید مطابق با استاندارد EN 442 از مزیت های رادیاتور کلاس پن می باشد. این مدل از رادیاتورها فقط شامل رادیاتور پنلی (فولادی) می باشد که در ادامه به ویژگی های آن می پردازیم

رادیاتور کلاس پن

رادیاتور پنلی فولادی کلاس پن

رادیاتور پنلی فولادی کلاس پن یکی از انواع مهم رادیاتور موجود در بازار می باشد که از آن در جهت گرمایش محیط هایی مانند ساختمانهای مسکونی، ادارات، مدارس، بیمارستانها و سایر مراکزی که از سیستم گرمایش مرکزی و یا پکیح بهره می برند استفاده می شود. رادیاتور کلاس پن مدل پنلی فولادی به لحاظ استفاده از جدیدترین مکانیزم های حرارتی موجود و همچنین طراحی و کیفیت ساخت بالا در کنار صرفه جویی در مصرف انرژی به عنوان نسل سوم رادیاتورها به حساب می آیند. رادیاتور کلاس پن به صورت یک پارچه تولید شده که جنس استفاده شده در آنها از آلیاژ فولاد می باشد که به واسطه داشتن اینرسی پایین و قدرت انتقال حرارت بالا، حرارت و گرمای موجود در آب گرمایشی را به محیط انتقال می دهد.

همچنین از دیگر ویژگی های آلیاژ بکار رفته در رادیاتور کلاس پن فولادی می توان به قدرت دفع املاح آب و جلوگیری از ته نشست و رسوب مواد معلق در آب می شود. از دیگر مزایای رادیاتور پنلی می توان به نظافت آسان به دلیل داشتن سطح هموار و قابل جابه جایی، وزن کم و ابعاد متناسب با خواست مصرف کننده، بازدهی گرمای بالا نسبت به مدل های قدیمی تر در حدود ( 2100 تا 2200 کالری و حجم آبگیری 5 لیتر ) اشاره نمود. لازم به ذکر است این مدل رادیاتور گرمایشی با انواع پکیج، موتورخانه و انواع سیستم های مرکزی سازگار است که این امکان را به مصرف کنننده می دهد تا بدون محدودیت با توجه به سیستم گرمایشی مرکزی ساختمان از این مدل رادیاتور گرمایشی به منظور تامین گرمایش محیط بهره مند گردد.

گارانتی و خدمات پس از فروش رادیاتور کلاس پن

رادیاتور کلاس پن مدل فولادی پنلی دارای 10 سال گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشند.

کلاس پن

9 محصول وجود دارد.