قیمت دستگاه تصفیه آب کنت | مشخصات دستگاه تصفیه آب کنت

تصفیه آب کنت

با مطالعه مطالب زیر مشخصات فنی و تصاویر تصفیه آب کنت با گارانتی فامکو و اطلاعات فروش و مناسب ترین قیمت نمایندگی تصفیه آب کنت در انواع رومیزی ، زیر سینکی و سر شیری و سری های ELITE ، SUPER ، ULTRA ، EXCELL ، GRAND ، GEM ، TAP GUARD با عملکرد اتوماتیک برای جلوگیری از باکتری ها، ویروس ها با استاندارد CE با عمر فیلتر تصفیه آب از 6 ماه تا 2 سال را در وبسایت دماپویا مشاهده و بررسی نمایید.

مشخصات خرید تصفیه آب کنت - KENT

شرکت کنت با هدف یک جهان سالم شروع به فعالیت در زمینه انواع تصفیه آب نموده است. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده تصفیه آب در جهان می باشد. تصفیه آب کنت از محصولات پر فروش و برتر این شرکت است که دائما در حال ایجاد نوآوری و ارائه راه حل برای محافظت از مردم در برابر بیماری های مضر می باشد. با توجه اهمیت آب در زندگی انسان ها و توجه به جایگاه این مایه حیات در زندگی آن ها، نیاز به آب شرب سالم و پاک ضروری به نظر می رسد. خاصیت حلال آب باعث می شود که تمامی آلاینده ها جذب آن شده و با وجود سیستم تصفیه آب شهری، برخی ذرات آلوده کننده در آن همچنان باقی می مانند.

با توجه به ذکر این نکته که لوله های این سیستم نیز بسیار قدیمی بوده و حاوی آهک و دیگر آلاینده ها می باشد، نیاز به یک سیستم تصفیه آب حیاتی می شود. از این رو برندهای گوناگون اقدام به طراحی و عرضه انواع دستگاه های تصفیه آب می کنند و در جریان این رقابت در تلاش اند تا به وسیله به کارگیری فیلترهای پرقدرت و کاربردی، بهترین سیستم را ارائه دهند. کنت از جمله برندهای صاحب نام و مطرحی است که جایگاه خوبی در این عرصه داشته و سهم قابل توجهی از بازار را به واسطه کیفیت محصولاتی که عرضه می کند، در اختیار دارد. دستگاه تصفیه آب کنت از لحاظ موقعیت نصب در سه نوع دیواری، زیر سینکی و سر شیری تولید و عرضه می شوند. تمامی محصولات کنت همراه با گارانتی اصلی در وب سایت دماپویا موجود می باشد. در ادامه به ویژگی هریک همراه با تصاویر پرداخته ایم.

تصفیه آب دیواری کنت

تصفیه آب دیواری کنت شامل مدل های ULTRA ، SUPER ، GRAND می باشد. طراحی فشرده و منحصر بفرد این دستگاه ، زیبایی و کارایی را در فضای کوچکی از آشپزخانه شما ارائه می دهد. همانطور که از نام آن مشخص است، بر روی دیوار نصب شده و در منازل و اداره ها قابل استفاده می باشد. این مدل از تصفیه آب تمام دیجیتالی می باشد و دسترسی به سرویس کار را به صورت اتوماتیک بر روی صفحه نمایش خود نشان می دهد. در مدل SUPER لامپ UV و COMPUTER وجود ندارد ولی در مدل GRAND موجود می باشد. این مدل از قدرت فیلتراسیون بالایی برخوردار بوده و قادر به جذب بوهای نامطبوع آب، انواع آلاینده های فیزیکی، شیمیایی و میکروسکوپی می باشد. مدل سوپر پلاس این محصول مجهز به ویژگی منحصر به فرد و مطلوب TDS controller بوده که حاکی از شیوه فیلتراسیون طبیعی است؛ در این شیوه مواد معدنی مفید آب حذف نشده و درون آب شرب باقی می مانند و تنها آلاینده های مضر به دام فیلترهای دستگاه می افتند.

مصرف کنندگان دستگاه تصفیه آب دیواری کنت از این ویژگی استقبال فراوانی می کنند و آن را به آب مصنوعی خارج شده از دیگر سیستم های تصفیه آب ترجیح می دهند. ناگفته نماند این ویژگی در حقیقت میزان کنترل آلاینده های آب را با توجه به سختی آب هر منطقه تنظیم نموده و لذا کیفیت و سلامت آن حفظ می شود. طراحی و ظاهر مدل های دیواری حائز اهمیت اند و  به همین سبب طراحان این برند در این سری از دستگاه های تصفیه آب زیبایی و سادگی آن دقت کافی داشته و در جهت آن تلاش خود را به کار می گیرند تا دستگاه خللی در دکوراسیون آشپزخانه ایجاد نکند. برخی از این مدل ها مجهز به سیستم کامپیوتری هوشمند اند و امکان هشدار تعویض فیلتر، لامپ UV و دیگر ملزومات را به کاربران می دهند.

تصفیه آب دیواری کنت

تصفیه آب زیر سینکی کنت

تصفیه آب زیر سینکی کنت شامل مدل های ELITE ، EXELL ، GEM می باشد. تصفیه آب این شرکت با حداقل 7 مرحله تصفیه آب، جهت نصب زیر سینک آشپزخانه طراحی شده است. این مدل با بهره گیری از جدیدترین و قدرتمندترین سیستم های فیلتراسیون UV, RO, UF و نظایر آن املاح و آلاینده های ویروسی و میکروبی را جذب خود کرده و آب عاری از این مواد مضر را به کاربران این سیستم منتقل می کند تا سلامتی آن ها حفظ شود.

از جمله مزایای آن می توان به مجهز بودن برخی مدل ها به اتصالات فیتینگی اشاره داشت که این مشخصه جهت جلوگیری از نشت آب و همچنین به منظور کمک به سهولت تعویض فیلترها در آن تعبیه می شود. علاوه بر آن این محصول برند کنت از این مزیت برخوردار است که هنگام قطعی آب و برق نیز امکان تامین آب شرب پاکیزه را در اختیار دارد. سيستم عملکردی تصفیه آب زیر سینکی کنت به صورت اسمز معکوس و کاملا طبيعی می باشد. مدل GEM قابلیت نصب روی یخچال های ساید بای ساید را دارا می باشد. مدل ELITE نیز قابلیت اتصال به آب سردکن ها را دارا می باشد. بنابراین آب مصرفی طی چندین مرحله فیلتراسیون قابل شرب و تصفیه شده و ذرات بودهنده یا طعم دهنده، کلر، فلزات، سموم و عناصر خطرناک از آن حذف می گردد.

تصفیه آب زیر سینکی کنت

تصفیه آب سر شیری کنت

تصفیه آب سر شیری کنت شامل مدل TAP GUARD می باشد. این مدل از تصفیه آب جهت نصب روی شیر آب طراحی گردیده و از دو مرحله فیلتر تصفیه آب، بهره مند است. استفاده از این دستگاه علاوه بر حذف ذرات معلق تا اندازه 0.1 میکرون، موجب حذف موجودات مضر میکروسکوپی از جمله باکتری ها،کیست ها، قارچ ها و ... و همچنین حذف کلر و بو و طعم نامطبوع از آب می شود. این دستگاه از تکنولوژی UF به همراه فیلتر سدیمنت و کربن جهت تصفیه آب بهره می برد و علاوه بر حذف ذرات معلق، بو و طعم نامطبوع از آب را نیز از بین می برد. این دستگاه برای آب تا دمای 40 درجه مناسب است. جنس بدنه این دستگاه از پلاستیک نشکن ABS به همراه گرید خوراکی بوده که از مقاومت خوبی برخوردار می باشد.

طراحان کمپانی نامبرده شده این محصول را به همراه اتصالاتی ارائه می کنند که قابلیت نصب بر روی انواع شیرهای مختلف از جمله شیرهای مخلوطی و اهرمی را داشته باشد و مورد استفاده مکان های متعدد قرار گیرد. تصفیه آب سرشیری کنت نیز بدون نیاز به برق عمل می کند و از هیچ ماده شیمیایی جهت تصفیه آب استفاده نمی کند. ناگفته نماند که فیلترهای به کار رفته در آن قابل شستشو بوده و توصیه می شود در زمان های متناوب نسبت به نظافت آن ها اقدام نمایید تا عملکرد آن دچار افت نشود. تعویض این فیلترها نیز به سادگی قابل انجام بوده و مصرف کنندگان آن می توانند به تنهایی آن را انجام دهند. همچنین کارشناسان بر این عقیده اند که بهتر است از مدل سرشیری این برند در مناطقی استفاده شود که آب سختی پایین تری دارد.

تصفیه آب سر شیری کنت

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه آب کنت

شرکت فامکو ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات کنت در ایران می باشد. تصفیه آب کنت دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت فامکو می باشند.

فامکو

وب‌ سایت دماپویا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های تصفیه آب کنت ارائه شده را با بهترين قيمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکت‌های معتبر عرضه می نماید همچنین برای فروش و عرضه محصولات به صورت اینترنتی با دریافت مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به صورت کاملا قانونی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

8 محصول وجود دارد.