قیمت کولر گازی تی سی ال | مشخصات و خرید اسپلیت TCL

کولر گازی اسپلیت تی سی ال

در این مقاله مشخصات مدل های مختلف کولر گازی تی سی ال را بررسی کرده ایم و به راهنمایی انتخاب و مقایسه قیمت های هر سری پرداخته ایم تا تجربه خرید بهینه را از نمایندگی های معتبر تی سی ال داشته باشید.

مشخصات خرید کولر گازی تی سی ال - TCL

شرکت تی سی ال TCL از قدیمی ترین کمپانی های تولید کننده نوار ضبط صوت بود که فعالیت خود را در عرصه لوازم خانگی و اداری کوچک و بزرگ مانند انواع اسپلیت آغاز کرد و با 13 کمپانی مشترک المنافع خود در کشور چین و ژاپن، توانست محصولاتی با کیفیت مرغوب و مطابق استاندارهای روز دنیا تولید کرده و به بازار بین المللی عرضه دارد. این شرکت تولیدی با استفاده از تجهیزات پیشرفته و بکارگیری نیروهای متخصص محصولاتی، سیستم های تهویه مطبوع با قدرت خنک کنندگی بالا در مدل های مختلف ساخته و جایگاه خود را در لیست پرفروش های دنیا بدست آورد. در ادامه به مشخصات خرید کولر گازی تی سی ال و نکاتی که باید هنگام انتخاب مدل با ظرفیت مناسب نیازمان در نظر داشته باشیم، پرداخته ایم. در صورتیکه قصد خرید محصول با گارانتی معتبر را دارید با دماپویا همراه باشید.

این کمپانی با بکارگیری تکنولوژی روز دنیا اسپلیت تی سی ال را در دو نوع معمولی و اینورتر دار و مناسب انواع شرایط آب و هوایی تولید می کند که مدل های سرد آن با کمپرسور پیستونی در مناطق گرمسیری از عملکرد خنک کنندگی مطلوبی برخوردار است و در درجه دمای بالا نیز تحمل بالایی دارد و عملکرد آن با مشکل مواجه نمی شود. مدل های مناسب مناطق معتدل نیز مجهز به کمپرسورهای روتاری هستند که این نوع موتورها بخاطر ساختار و نوع کارکردشون از قدرت بالایی در متراکم سازی گاز مبرد برخوردارند و با صدای کم و میزان مصرف برق پایین کار می کنند. گاز مبرد بکار رفته در آنها نیز مبرد R410 است که سازگار با محیط زیست می باشد. در ادامه درباره هر کدام مفصل تر توضیح داده ایم.

خرید کولر گازی تی سی ال

عوامل موثر در قیمت کولر گازی تی سی ال

از عوامل موثر در قیمت کولر گازی اسپلیت تی سی المی توان به تنوع در کارکرد و مدل های آنها اشاره کرد. این محصولات در دو نوع گرم/سرد و سرد تولید می شوند که مدل های با عملکرد دوگانه آنها قابلیت تامین سرمایش و گرمایش ساختمان را در هر چهار فصل سال دارند. مدل های سرد آنها نیز در شهرهای جنوبی کشور کاربرد دارند و همانطور که کمی بالاتر اشاره شد، از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردارند. در این محصولات جهت پرتاب باد قابل تنظیم است و مجهز به سیستم هوشمند و پیشرفته تشخیص و تنظیم جریان هوا در اتاق می باشند و به همین دلیل دمای اتاق را یکنواخت نگه می دارند. از دیگر ویژگی هایی که روی قیمت این دستگاه ها موثرند می توان به فیلترهای نانو تصفیه هوا اشاره کرد.

کیت اینورتر از جمله تکنولوژی هایی می باشد که فقط برندهای معتبر و قدرتمند از آنها در تقویت موتور بهره می برند و برندهای متفرقه و یا محصولات تقلبی مجهز به این فاکتور نمی باشند. اینورتر بطور مداوم دور موتور را تنظیم کرده و در مواقعی که دمای اتاق به درجه تنظیم شده می رسد، دور کمپرسور را کاهش می دهد و در هنگام نیاز دور کمپرسور را افزایش می دهد تا دمای اتاق را به درجه مطلوب برساند. به این ترتیب از خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه جلوگیری شده و در مصرف برق صرفه جویی می شود. این ویژگی در قیمت اسپلیت تی سی ال تاثیر داشته اما با توجه به صرفه جویی در مصرف برق تا 60 درصد، این اختلاف در هزینه های قبض برق جبران می شود.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی اسپلیت تی سی ال

از لحاظ موقعیت نصب کولر گازی تی سی ال در مدل های دیواری، ایستاده، پنجره ای و پرتابل در ظرفیت هوادهی 9000 الی 90000 btu/h طراحی و تولید شده و در بازار موجودند. بدیهی است که برای انتخاب محصول باید متراژ فضا، منطقه جغرافیایی و موقعیت نصب را در نظر گرفت. طراحی ظاهری این مدل ها لوکس هستند و یونیت داخلی در رنگ های سفید و نقره ای با شکل مدرن ساخته می شوند، که زیبایی پنل در این دستگاه ها موجب شده با هر نوع دکوراسیون و سلیقه ای همخوانی داشته و با قرار گرفتن در محیط فضا را دو چندان می کند. این مدل ها مجهز به فیلترهای تصفیه هوا چندلایه با قابلیت ضد باکتریایی از نوع نانو سیلور Nano Silver با قدرت فیلتراسیون بالا هستند. سیستم رطوبت گیر هوشمند و سنسورهای تنظیم و کنترل دما، دمای اتاق را مطبوع نگه می دارد.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های تی سی ال

همانطور که بالاتر اشاره شد، کمپرسور یکی از اجزای مهم و اصلی در سیستم های تهویه مطبوع به شمار می روند. کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های تی سی ال از نوع تروپیکال، روتاری، پیستونی، اینورتر دار هستند که مدل تروپیکال و پیستونی قابلیت کارکرد در دماهای بالای 50 درجه سانتی گراد را دارند و میتوان در مناطق گرمسیری آنها را مورد استفاده قرار داد. همانطور که بالاتر اشاره شد، بهره مندی از کیت اینورتر در مدل های اینورتر دار سبب افزایش بازدهی شده و کاهش مصرف برق تا حدود 60 درصد می باشد و به همین دلیل در برچسب انرژی داری گرید A هستند.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت تی سی ال

کولر گازی تی سی ال دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه ضمانت کل قطعات، 10 سال خدمات پس از فروش و 5 متر لوله مسی، کابل برق و عايق می باشد و همچنین به صورت رايگان توسط نیروی متخصص شرکت مادیران در سراسر کشور نصب می گردد.

گارانتی کولر گازی تی سی ال دماپویا

19 محصول وجود دارد.