خرید کولر گازی اسپلیت تک الکتریک + قیمت و مقایسه

کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

برای تجربه خرید موفق کولر گازی تک الکتریک می توانید مقاله زیر را مطالعه کنید و مدل های مختلف آن را مقایسه کرده و بهترین قیمت نمایندگی را در نظر بگیرید تا محصول مورد انتخاب را با گارانتی و خدمات خریداری کنید.

مشخصات خرید کولر گازی تک الکتریک - TECH ELECTRIC

شرکت بدر تک الکتریک با استفاده از تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص در سال ۱۳۸۳ خط تولید سیستم های تهویه مطبوع خود را با سرمایه گذاری گروه بدر راه اندازی کرده و با توجه به ساخت انواع دستگاه های تهویه مطبوع خانگی و صنعتی مانند کولر گازی، مطابق با استاندارهای جهانی توانست جایگاه خود را در بازار این عرصه بدست آورد. اسپلیت های این برند در انواع سرمایشی/گرمایشی و سرمایشی حاره ای با ظرفیت های مختلف تولید می شوند. در ادامه مشخصات فنی، نوع نصب و نوع کمپرسور که از نکات مهمی در هنگام خرید کولر گازی تک الکتریک به شمار می روند را مورد بررسی قرار داده ایم. تا انتهای مقاله با دماپویا همراه باشید.

کمپانی تک الکتریک از انواع کمپرسور روتاری و پیستونی در ساخت انواع مدل های اسپلیت و همچنین از تکنولوژی اینورتر در برخی از مدل ها بهره برده است. تمامی مدل ها دارای محافظ و سیستم عیب یابی خودکار هستند و در هنگام بروز مشکل یا نشت گاز مبرد کد نقص روی صفحه نمایشگر دستگاه نمایان می شود. از مزایای دیگر آنها می توان به قدرت پرتاب باد بالا اشاره کرد که بطور چرخشی تا زاویه 180 درجه توانایی هواددهی داشته و دمایی مطلوب و یکنواخت فراهم می کند. لازم به ذکر است که برای آگاهی از مشخصات هر مدل و خرید اسپلیت تک الکتریک با گارانتی و خدمات پس از فروش می توانید به صفحات محصولات وبسایت دماپویا مراجعه فرمایید.

کولر گازی تک الکتریک

عوامل موثر در قیمت کولر گازی تک الکتریک

انواع مدل های اسپلیت تک الکتریک در ظرفیت 9000 تا 96000 بی تی یو بر ساعت در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ای تولید می شوند که مدل دستگاه و ظرفیت روی قیمت کولر گازی تک الکتریک تاثیر بسزایی دارند. همانطور که بالاتر اشاره شد، مدل های این سیستم تهویه مطبوع در دو نوع سرمایشی (حاره ای) و سرمایشی/گرمایشی تولید می شوند که مناسب مناطق گرمسیر و معتدل هستند. بعلاوه فیلتر تعبیه شده در این سیستم های تهویه مطبوع فیلتر کاتالیزور سرد هستند که قدرت جذب بالای انواع ریزگرد، باکتری و ویروس را دارند و به آسانی قابل شستشو می باشند.

از دیگر ویژگی های محصولات این برند که روی قیمت اسپلیت تک الکتریک موثرند می توان به کیت اینورتر اشاره کرد که در مدل های اینورتر دار، یک کیت روی کمپرسور نصب شده و سرعت موتور را بطور مداوم تنظیم می کند و از خاموش و روشن شدن مداوم آن جلوگیری بعمل می آورد. تکنولوژی اینورتر طول عمر دستگاه را افزایش داده و باعث کاهش مصرف برق تا 60 درصد می شود. لازم به ذکر است که تفاوت قیمت مدل مجهز به اینورتر، نسبت به مدل های معمولی، در مدت یکسال روی قبض برق جبران می گردد.

بطور کلی مدل های ایستاده که از ظرفیت و قدرت هوادهی بالاتری نسبت به دیگر مدل ها برخوردارند و در ظرفیت های بالاتر با برق سه فاز نیز کار می کنند، نسبت به مدل های دیواری و پرتابل از قیمت بالاتری برخوردارند و مناسب استفاده در اداره جات، ساختمان های تجاری، سالن ها و رستوران های بزرگ هستند. مدل های دیواری در ظرفیت های پایین تر تولید شده و بیشتر در ساختمان های مسکونی مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال اسپلیت دیواری تک الکتریک با ظرفیت 9000 یک اتاق 12 متری را بخوبی خنک می کند. مدل های پرتابل نیز در دفاتر کار کوچک و آپارتمان ها و اتاق هایی است که با محدودیت نصب روبه رو هستند.

گاز مبرد کولر گازی تک الکتریک

نحوه کارکرد کولر گازی تک الکتریک به این صورت است که مایع سرد مبرد در لوله های مسی کویل تبخیر شده و باعث خنک شدن هوای اتاق می شود. کمپرسور که در مدل های ایستاده و دیواری در یونیت خارجی قرار دارد، گاز را مکش کرده و با متراکم کردن آن، دمای آن را نیز تا حد زیادی کاهش می دهد. در نتیجه قدرت کمپرسور در تراکم و فشرده سازی گاز، و همچنین نوع گاز مبرد در این محصولات حائز اهمیت هستند. گاز مبرد به کار رفته در سیستم های تهویه مطبوع این برند R410 هستند که در برابر دما مقاوم بوده و قدرت خنک سازی بیشتری دارند. همچنین مبرد R410 سازگار با محیط زیست بوده و نسبت به گازهای قدیمی کمتر نشت کرده و نیاز کمتری به شارژ پیدا می کند.

کمپرسور های مورد استفاده در کولر گازی تک الکتریک

همانطور که بالاتر اشاره شده کمپرسور های مورد استفاده در کولر گازی تک الکتریک در انواع روتاری و پیستونی هستند که مناسب انواع شرایط آب و هوایی می باشند. در اسپلیت های سرد حاره ای از کمپرسور های رفت و برگشتی پیستونی استفاده می شود که قدرت خنک کنندگی بالایی دارند و مناسب مناطق گرم و خشک هستند. کمپرسور های روتای از مقاوم ترین و متراکم ترین کمپرسورها هستند که توانایی کارکرد در مدت زمانی طولانی را داشته و از راندمان مطلوبی برخوردارند و مصرف برق کمتری نسبت به نوع پیستونی دارد. عموما کیت اینورتر روی نوع روتاری نصب می شود و با تنظیم سرعت موتور مصرف برق را تا 60 درصد کاهش داده و بازددهی دستگاه را بالاتر می برد. لازم است در خرید کولر گازی تک الکتریک به نوع کمپرسور و معمولی یا اینورتر دار بودن آن توجه داشت.

ویدیو معرفی کولر گازی تک الکتریک

خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت تک الکتریک

کولر گازی تک الکتریک دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، 5 متر لوله و عايق رایگان می باشد، محصولات تک الکتریک توسط تکنسین های متخصص شرکت بدر تک الکتریک در تمامی نقاط به صورت رایگان نصب و راه اندازی می گردد.

ضمانت نامه کولر گازی تک الکتریک

21 محصول وجود دارد.