خرید پمپ آب خانگی پنتاکس با ارزانترین قیمت بازار

پمپ آب خانگی پنتاکس

در این متن نکات اساسی انتخاب انواع پمپ آب خانگی پنتاکس را معرفی کرده ایم و برای خرید اینترنتی مدل های مختلف این محصول با ما همراه باشید تا ویژگی های فنی، بهترین قیمت نمایندگی و شرایط بهره مندی از گارانتی و خدمات پس از فروش را مورد بررسی قرار دهیم. برای سفارش مدلی بهینه می توانید تصاویر و ویژگی های فنی را نیز مشاهده و مقایسه نمایید.

اطلاعات تکمیلی در مورد خرید پمپ آب خانگی پنتاکس - PENTAX

شرکت پنتاکس در زمینه تولید انواع پمپ آب فعالیت دارد. پمپ آب پنتاکس با داشتن جدید ترین تکنولوژی ساخت پمپ اروپا و دارا بودن کیفیت بالا توانسته در بازار جهانی به عنوان یکی از معروفترین برند پمپ آب خانگی شناخته شود، و همچنین از پُرفروش ترین پمپ های ایتالیایی داخل بازار ایران شناخته می شود. پمپ آب خانگی پنتاکس در مدل های بشقابی، محیطی، تک پروانه، خودمکش، جتی، دو پروانه و در سری CM ، CH ، PM ، CS ، CB عرضه می گردد. در هنگام انتخاب و خرید پمپ آب خانگی پنتاکس علاوه بر موارد گفته شده به راهنمای محاسبه پمپ آب خانگی که در مجله دماپویا به آن اشاره شده باید توجه نمود که از این طریق خریدی متناسب با نیاز خریداری کنید. به دلیل تنوع در مدل های ارائه شده می توان از این مدل پمپ ها در مصارف مختلف به منظور افزایش هد و دبی آب مورد استفاده قرار داد. در ادامه به ویژگی های پمپ آب خانگی پنتاکس همراه با تصاویر اشاره خواهیم داشت.

پمپ بشقابی پنتاکس

پمپ بشقابی پنتاکس از سری پمپ آب خانگی شامل مدل CM ، CMT که مدل CM تکفاز و مدل CMT سه فاز ( حرف T نشان دهنده سه فاز ) می باشد و معمولا بالاتر از نیم اسب می باشد. توان پمپ بشقابی پنتاکس بر حسب کیلو وات از 0.5 تا 5.5 می باشد. بدنه پمپ بشقابی پنتاکس از چدن ضد زنگ ، جنس پروانه پمپ از برنج و جنس شافت استیل می باشد. در مدل های CMT و CM حداکثر آبدهی تا 21 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 40 متر می باشد. حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 90 درجه سانتیگراد می باشد.

پمپ پنتاکس بشقابی

پمپ محیطی پنتاکس

پمپ محیطی پنتاکس شامل مدل PM و MD می باشد که حرف T کنار مدل نشان دهنده سه فاز و معمولا بالاتر از نیم اسب می باشد. توان پمپ محیطی پنتاکس بر حسب کیلو وات از 0.37 تا 5.5 می باشد. بدنه پمپ محیطی پنتاکس از چدن ضد زنگ، جنس پروانه پمپ از برنج و جنس شافت استیل AISI416 می باشد. حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ 90 درجه سانتیگراد می باشد. در مدل های PM و MD حداکثر آبدهی تا 21 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 35 متر می باشد. کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 می باشد. از پمپ آب میتوان در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی به منظور افزایش فشار و پمپاژ آب و سایر سیالات کاربرد گسترده ای دارند.

پمپ محیطی پنتاکس

پمپ تک پروانه پنتاکس

پمپ تک پروانه پنتاکس شامل مدل های AP , CAB , CH , CS می باشد. توان پمپ تک پروانه پنتاکس بر حسب کیلو وات از 0.5 تا 5 می باشد. کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 می باشد. حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ 50 درجه سانتیگراد می باشد و همچنین حداکثر آبدهی تا 46 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 60 متر می باشد. بدنه پمپ تک پروانه پنتاکس از چدن ضد زنگ ، جنس پروانه پمپ از برنج و جنس شافت استیل می باشد.

پمپ تک پروانه پنتاکس

پمپ خودمکش پنتاکس

پمپ خودمکش پنتاکس شامل مدل های AP75 ، AP100 ، AP150 ، AP200 می باشد. توان پمپ بر حسب کیلو وات از 0.59 تا 1.5 و به صورت سه فاز و تک فاز تولید می شود. حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ 50 درجه سانتیگراد می باشد. کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 می باشد. همچنین حداکثر آبدهی تا 46 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 80 متر می باشد. بدنه پمپ خودمکش پنتاکس از چدن ضد زنگ ، جنس پروانه پمپ از برنج و جنس شافت استیل می باشد.

پمپ خودمکش پنتاکس

پمپ جتی پنتاکس

پمپ جتی پنتاکس شامل مدل های CAM ، INOX می باشد. بدنه پمپ و متعلقات از چدن با پوشش ضد زنگ و جنس پروانه باکالیت می باشد.کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IPX4 می باشد. حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ 90 درجه سانتیگراد می باشد. توان پمپ بر حسب کیلو وات از 0.74 تا 1.5 و به صورت سه فاز و تک فاز تولید می شود. همچنین حداکثر آبدهی تا 46 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 60 متر می باشد.

پمپ جتی پنتاکس

پمپ دو پروانه پنتاکس

پمپ آب خانگی دو پروانه پنتاکس شامل مدل های CB و MB می باشد. در مدل CB هد بالاتری نسبت به مدل MB دارد و در نتیجه مناسب بوستر پمپ های آبرسانی و آتشنشانی می باشد. حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ دو پروانه پنتاکس از 0 تا 90 درجه سانتیگراد می باشد. بدنه پمپ و متعلقات از چدن با پوشش ضد زنگ و جنس پروانه باکالیت می باشد. حداکثر آبدهی تا 36 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 90 متر می باشد. توان پمپ بر حسب کیلو وات از 0.74 تا 11.8 و به صورت سه فاز و تک فاز تولید می شود .

پمپ دو پروانه پنتاکس

ویدیو معرفی پمپ آب پنتاکس

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ پنتاکس

شرکت دیزل ساز، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات پنتاکس در ایران می باشد. پمپ آب خانگی پنتاکس دارای 12ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت دیزل ساز می باشند.

دیزل ساز

64 محصول وجود دارد.