قیمت و خرید پمپ آب خانگی لوارا + مشخات فنی

پمپ آب خانگی لوارا

در این نوشتار اطلاعات فروش، تصاویر، شرایط گارانتی اصلی انواع پمپ آب خانگی لوارا را بررسی کرده ایم که می توانید نکات مهم را در نظر بگیرید و حین انتخاب و خرید اینترنتی تجربه موفقی را داشته باشید. همچنین بهترین قیمت نمایندگی را نیز بررسی خواهیم کرد که می توانید برای آشنایی با آن با ما همراه باشید.

اطلاعات تکمیلی در مورد خرید پمپ آب خانگی لوارا - LOWARA

شركت پمپ سازی لوارا (Lowara) ایتالیا زیر مجموعه گروه صنعتی Xylem بزرگترین گروه صنعتی در زمینه تولید پمپ می باشد. همچنین این شرکت در زمینه تولید پمپ آب برای استفاده در زمینه های ساختمانی، صنعتی، باغی و کشاورزی، تصفیه آب و فاضلاب بزرگترین مجموعه پمپ سازی جهان می باشد. این گروه صنعتی با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های روز محصولاتی با کیفیت بالا تولید و به بازار عرضه می نماید. جنس پمپ های لوارا از چدن، استینلس استیل و در مدل های مختلف زمینی، طبقاتی، سیرکولاتور، پمپ های لجن كش و كف كش، انواع بوستر پمپ های دور ثابت و دور متغیر هوشمند می باشد. تمامی محصولات لوارا با گارانتی اصلی و بهترین قیمت در وبسایت دماپویا با امکان ارسال به سراسر کشور موجود می باشد. در ادامه ویژگی های هریک همراه با تصاویر پرداخته ایم.

پمپ محیطی لوارا

پمپ آب محیطی لوارا شامل مدل های PAB ، PSA ، P تولید می شود . این نوع پمپ ها قابلیت ایجاد فشار بالا را با استفاده از موتورهای با توان پایین دارند و برای آبرسانی خانگی ، آبیاری چمن و باغ و مدل PSA برای تغدیه دیگ کاربرد دارند . حداکثر آبدهی تا 72/3 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 82 متر و جنس بدنه پمپ از چدن و پروانه برنز ، جنس شفت استیل استنلس و سیل مکانیکی از کربن / سرامیک / NBR می باشد و دمای مایع عبوری سری P از 10- تا 80 درجه سانتیگراد و سری PSA و PAB از 10- تا 80 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IP44 و IP55 می باشد.

پمپ محیطی لوارا

پمپ تک پروانه لوارا

پمپ آب تک پروانه لوارا شامل مدل CEA که از استنلس استیل 304 در ساخت بدنه و پروانه و استیل استنلس 316 برای شفت آنها استفاده شده و جنس کاسه نمد این مدل نیز از سرامیک / کربن / NBR می باشد . توان موتور الکتریکی این پمپ ها 0.5 الی 4 اسب بخار (0.37تا 3 کیلو وات) می باشند دارای حداکثر دبی 31 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد 62 متر می باشند. پسوند M در این پمپ ها نشان دهنده تک فاز بودن آنها می باشد . حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ ها 10- تا 85 درجه و همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IP55 می باشد . از سری پمپ های تک پروانه لوارا می توان FHE الکتروپمپ کوپله مستقیم ، FHS کوپله شده با کوپلینگ و واسطه، FHF قابل کوپل با کوپلینگ صلب و یا انعطاف پذیر را نام برد.

جنس بدنه این پمپ ها از چدن و جنس پروانه استیل 316L ، جنس شفت پمپ ها از استیل استنلس 316 L و 420 همچنین جنس سیل مکانیکی در بعضی مدل ها کربن / سرامیک / NBR و در سایر مدل ها کربن / سیلیکون کرباید / EPDM می باشد .حداکثر آبدهی تا 700 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 100 متر و دمای مایع عبوری پمپ های تا DN80 از 10- تا 85 درجه سانتیگراد و سایر پمپ ها از 10- تا 120 درجه سانتیگراد می باشد. کاربرد پمپ آب خانگی مدل تک پروانه برای سیرکوله کردن آب داغ و سرد جهت سیستم های گرمایشی و سرمایشی ، انتقال آب صنعتی ، ساختمانی و کشاورزی ، بوستر پمپ های آتش نشانی و آبرسانی می باشد .

پمپ تک پروانه لوارا مدل CEA

سری دیگر پمپ های تک پروانه لوارا SHS کوپله مستقیم ، کوپله شده با کوپلینگ و واسطه ، قابل کوپل با کوپلینگ صلب و یا انعطاف پذیر را نام برد ، جنس بدنه ، پروانه و شفت استیل استنلس 316L و همچنین جنس سیل مکانیکی در بعضی مدل ها کربن / سرامیک / FPM می باشد . حداکثر آبدهی تا 240 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 110 متر و دمای مایع عبوری از 10- تا 120 درجه سانتیگراد می باشد. کاربرد این پمپ ها برای آبرسانی و افزایش فشار ، سیستم های شستشوی صنعتی ، جهت مصارف آشامیدنی و تصفیه آب RO می باشد .

پمپ تک پروانه لوارا مدل SHS

پمپ پروانه باز لوارا

پمپ آب پروانه باز لوارا شامل مدل CO که در تولید بدنه ، فلنچ و پروانه از استنلس استیل 316L استفاده شده ، جنس کاسه نمد این مدل از نوع K سیلیکون کارباید / تنگستن کارباید / FPM و جنس سیل مکانیکی استاندارد کربن / سرامیک / FPM می باشد . موتور الکتریکی این پمپ ها با توان 0.5 الی 4 اسب بخار (0.37تا 3 کیلو وات) می باشند دارای حداکثر دبی 54 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد 24 متر بصورت تک فاز و سه فاز می باشند. پروانه باز این پمپ ها قابلیت عبور اجسام معلق را نیز دارند . حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ ها 10- تا 110 درجه و همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IP55 می باشد.

پمپ پروانه باز لوارا

پمپ دو پروانه لوارا

پمپ آب دو پروانه لوارا شامل مدل CA که از استنلس استیل 304 در ساخت بدنه و پروانه و استیل استنلس 304 برای شفت آنها استفاده شده و جنس کاسه نمد این مدل نیز از سرامیک / کربن / NBR می باشد . توان موتور الکتریکی این پمپ ها 1 الی 4 اسب بخار (0.75 تا 3 کیلو وات) می باشند دارای حداکثر دبی 31 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد 62 متر می باشند. پسوند M در این پمپ ها نشان دهنده تک فاز بودن آنها می باشد . حداکثر دمای مایع عبوری از این پمپ ها 10- تا 85 درجه و همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IP55 می باشد.

پمپ دو پروانه لوارا

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ لوارا

شرکت دیزل ساز ، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات لوارا در ایران می باشد . پمپ آب خانگی لوارا دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش گروه صنعتی دیزل ساز می باشند.

26 محصول وجود دارد.