خرید پمپ آب خانگی سایر با ویژگی و قیمت

پمپ آب خانگی سایر

در نوشتار زیر راهنمایی خرید آنلاین انواع پمپ آب خانگی سایر را معرفی کرده ایم و قصد داریم تا با ارائه نکات مهم انتخاب و مشخصات خرید مدل های مختلف آن، در انتخاب بهینه این محصول تجربه موفقی را داشته باشید. همچنین ویژگی های فنی و قیمت آن را نیز معرفی کرده ایم که می توانید علاوه بر آن شرایط بهره مندی از گارانتی و خدمات این برند را نیز بشناسید.

اطلاعات تکمیلی در مورد خرید پمپ آب خانگی سایر - SAER

شرکت سایر در زمینه تولید تجهیزات آبرسانی و انواع مدل های پمپ آب فعالیت گسترده ای دارد. این شرکت ایتالیایی با استفاده از پیشرفته ترین ماشین آلات در خط تولید و بهره گیری از ایده های نوآورانه همواره محصولاتی طبق جدیدترین تکنولوژی تولید و با بالاترین سطح کیفیت تولید و ارائه می نماید. پمپ آب تولیدی این شرکت در مصارف خانگی، تجاری، اداری و کشاورزی کاربرد گسترده ای دارد و آب مورد نیاز را با هد و دبی بالا تأمین می نمایند و به منظور پمپاژ و انتقال آب و سایر سیالات می توان مورد استفاده قرار داد. پمپ آب خانگی سایر شامل مدل های پمپ بشقابی، پمپ محیطی، پمپ جتی، پمپ تک پروانه، دو پروانه و در سری CMP ، KF ، M ، IR ، FC می باشد. تمامی این محصولات همراه با گارانتی اصلی و امکان ارسال به سراسر کشور با بهترین قیمت در وبسایت دما پویا موجود می باشد. در ادامه به انواع آنها همراه با تصاویر پرداخته ایم.

پمپ بشقابی سایر

پمپ بشقابی سایر شامل مدل های CMP و CM که به صورت تک فاز تولید می شود و از قدرت آبدهی بالایی برخوردار می باشند. بدنه پمپ آب بشقابی سایر از جنس چدن ضد زنگ HT200 و جنس پروانه این مدل از نوع باکالیت تهیه شده است که از استحکام و مقاومت بالایی برخوردار است. توان پمپ آب بشقابی سایر بر حسب اسب بخار یک می باشد. در مدل های CMP و CM حداکثر آبدهی تا 6 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 35 متر، و حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 70 درجه سانتیگراد می باشد. همچنین کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F و کلاس حفاظت محیطی الکتروموتور این پمپ IP44 است. پمپ های بشقابی سایر به نوعی طراحی شده که کاربرد متنوعی در زمینه های مختلف دارند.

پمپ بشقابی سایر

پمپ محیطی سایر

پمپ محیطی سائر شامل مدل های KF0 ، KF1 ، KF2 با قدرت آبدهی بالا است که به صورت تک فاز تولید و به بازار عرضه می شوند. توان این مدل پمپ محیطی نیم اسب بخار می باشد. در مدل KF حداکثر آبدهی تا 2.4 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 30 متر، و حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 70 درجه سانتیگراد است، با توجه به همین ویژگی ها می توان در مصارف مختلف مورد استفاده قرار داد و به دلیل برخورداری از ویژگی های منحصر بفرد و قدرت آبدهی بالا، پمپ آب خانگی بیشترین کاربرد را در مصارف خانگی، کشاورزی و صنعتی دارا می باشند. بدنه پمپ محیطی سایر از جنس چدن ضد زنگ HT200 و پروانه از برنج تهیه شده و از مقاومت و استحکام بالایی برخوردار است و میتوان به منظور پمپاژ و جابه جایی آب و دیگر سیالات مورد استفاده قرار داد. پمپ های محیطی سایر با کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F می باشد.

پمپ محیطی سایر

پمپ جتی سایر

پمپ جتی سایر شامل مدل های M80 ، M50 که به صورت تک فاز با قدرت آبدهی بالا تولید و عرضه می گردد. در مدل M حداکثر آبدهی تا 3 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 55 متر، و حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 50 درجه سانتیگراد می باشد که می توان در مصارف مختلف به منظور افزایش فشار و پمپاژ آب و سیالات مورد استفاده قرار داد. توان پمپ آب خانگی سایر 3 اسب بخار می باشد. بدنه پمپ از جنس چدن ضد زنگ HT200 و پروانه از نوع برنج، شافت این پمپ از استنلس استیل AISI 304 تهیه شده است. که از مقاومت و کیفیت بالایی برخوردار است. این سری از محصولات نیز با کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F می باشد.

پمپ جتی سایر

پمپ تک پروانه سایر

پمپ آب تک پروانه سائر شامل مدل های IR40 ، IR50 ، IR85 با قدرت آبدهی بالا تولدی و عرضه می گردد. این سری از پمپ های شرکت سائر به نوعی طراحی شده که حین عملکرد از صدا و لرزش کمی برخوردار می باشند. بدنه پمپ تک پروانه سایر از جنس چدن ضد زنگ HT200 و پروانه از برنج ساخته شده است. نوع آلیاژ و متریال بکار رفته در پمپ های تک پروانه سایر از بهترین آلیاژ تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد. در مدل IR حداکثر آبدهی تا 21 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 63 متر، و حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 70 درجه سانتیگراد با کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F می باشد.

پمپ تک پروانه سایر

پمپ دو پروانه سایر

پمپ دو پروانه سائر شامل مدل FC با قدرت آبدهی بالا تولید و عرضه می گردد. حداکثر دمای مایع عبوری از پمپ 40 درجه سانتیگراد، و در مدل FC حداکثر آبدهی تا 8 متر مکعب بر ساعت و حداکثر ارتفاع هد تا 61 متر با کلاس عایق حرارتی الکتروموتور F می باشد. بدنه پمپ دو پروانه سایر از جنس چدن و همچنین پروانه این مدل از نوع برنج تهیه شده است به دلیل برخورداری از آلیاژ و متریال مرغوب و درجه یک از استحکام و دوام بالایی برخوردار می باشد.

پمپ دو پروانه  سایر

گارانتی و خدمات پس از فروش پمپ سایر

شرکت ایران سایر، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات سایر در ایران می باشد. پمپ آب خانگی سایر دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت ایران سایر می باشند.

سایر

30 محصول وجود دارد.