قیمت انواع منبع تحت فشار امرا با گارانتی و مشخصات

منبع تحت فشار امرا

با مطالعه مطالب زیر می توانید خرید آنلاین منبع تحت فشار امرا با مشخصات فنی و قیمت مناسب مدل های مختلف و همچنین اطلاعات فروش ، تصاویر و روش های محاسبه ظرفیت متناسب با محیط مورد نظر در سری CRW را به راحتی در وب سایت دماپویا با توجه به ظرفیت های 24 لیتری ، 50 لیتری ، 60 لیتری ، 80 لیتری ، 100 لیتری ، 300 لیتری ، 500 لیتری و 1000 لیتری و فشار کاری 16 بار و 10 بار، دارای استانداردهای بین المللی را مشاهده و بررسی نمایید .

مشخصات خرید منبع تحت فشار امرا - EMRA

تولیدات شرکت ترکیه ای امرا به وسیله تکنولوژی های مدرن و سطح بالایی تولید می گردند. منبع تحت فشار امرا از رنج 50 لیتری به بالا دارای گیج یا (مانومتر) می باشند تا بتوان به راحتی میزان فشار داخل آنها را مورد بررسی قرار داد تا در صورت نیاز به افزایش فشار با بالا بردن فشار داخل این منبع، مانع فعالیت بی مورد پمپ و افزایش هزینه ها می گردد. منابع تحت فشار که به آن ها مخازن ضربه گیر، منبع انبساط بسته و سرج تانک نیز گفته می شود، بر روی پمپ های آب قرار می گیرند که در سایزها و رنگ های مختلفی تولید و عرضه می شوند. به همین منظور آن ها مخزن تحت فشار پمپ و منبع پمپ آب هم نامیده می شوند.

نحوه عملکرد این محصول به این شکل است که دارای یک تیوپ بوده که فضای پشت آن با گاز نیتروژن یا هوای داخل منبع پر می شود و در اثر هوای فشرده شده در پشت آن، آب در جریان درون لوله ها از فشار کافی برخوردار خواهد بود. فلنج و کانکشن ورودی این منابع از جنس فولاد آبکاری شده می باشند که در مقابل رطوبت مقاوم هستند. قسمت فوقانی و داخلی این منابع با رنگ قرمز که مقاوم نسبت به رطوبت می باشد، برای چندین لایه رنگ آمیزی می گردد تا مقاومت منبع تحت فشار امرا را نسبت به فرسایش بالا ببرد، محصولات شرکت امرا دارای استاندارد اروپا CE می باشند. تمامی محصولات امرا با گارانتی اصلی در وب سایت دما پویا موجود می باشد. در ادامه به ویژگی های این محصولات همراه با تصاویر پرداخته ایم.

منبع تحت فشار دیافراگمی امرا

منبع تحت فشار امرا در ظرفیت های متفاوت از 24 تا 1000 لیتر تولید و طبق جدیدترین تکنولوژی ارائه می گردد. در این منابع صافی مناسب در قسمت فلنچ تعبیه شده و باعث افزایش عمر آن و کاهش استهلاک در منبع تحت فشار امرا می شود. منیع تحت فشار دیافراگمی یکی از انواع رایج آن است که توسط این برند تولید و عرضه می گردد. این مدل ها قابلیت کارکرد با ویسکوزیته بالا را داشته و همچنین به صورت خودمحرکی بالا عمل می کنند. این مدل ها در ساختمان ها و مناطقی که فشار آب کم است، در کنار بوستر پمپ آب نصب می شوند و در تنظیم فشار و کنترل آن به کار می روند.

عمدتا آن ها متصل به رایزر مکش اند تا از آسیب های احتمالی ناشی از نوسان فشار آب جلوگیری نمایند و آن را تا حد قابل انتظاری کاهش دهند. جنس دیافراگم در تمام ظرفیت های تولیدی شرکت امرا از جنس کائوچوی EPDM می باشد که محصول کارخانه سفا (Sefa) ایتالیایی است و در مکان های مختلف جهت تأمین آب بهداشتی و گرمایشی کاربرد دارند. ناگفته نماند که سایز تیوپ این منابع نیز مطابق استاندارهای کارخانه تیوپ سفا می باشد. در واقع منبع دیافراگمی امرا به عنوان منبع تعادل در سیستم های آبرسانی از جمله پمپ ها به شمار رفته و در سیستم های گرمایشی نیز به عنوان منبع انبساط بسته به کار می رود. تمامی منابع برند امرا مجهز به مانومتری از سایز 60 الی 1000 لیتر مربع است.

منبع تحت فشار امرا

گارانتی و خدمات پس از فروش منبع تحت فشار امرا

منبع تحت فشار امرا دارای 12 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش این شرکت می باشد.

GARANTY-EMRA

وب سایت دماپویا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های منبع تحت فشار امرا ارائه شده را با بهترين قيمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکت های معتبر عرضه می نماید همچنین برای فروش و عرضه محصولات به صورت اینترنتی با دریافت مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به صورت کاملا قانونی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند.

9 محصول وجود دارد.