خرید انواع مشعل ایران رادیاتور همراه با کاتالوگ و قیمت

مشعل ایران رادیاتور

در این متن به بررسی مشخصات خرید و نکات انتخاب مشعل ایران رادیاتور پرداخته ایم و سعی داریم آنچه باید پیش از انتخاب مدل های مختلف این مشعل بدانید را معرفی کنیم. از جمله نکات مهم آن معرفی برند، ویژگی های فنی مدل ها، تصاویر، نحوه عملکرد و شرایط گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد که در این نوشتار قرار دارند.

پارامترهای کلیدی خرید مشعل ایران رادیاتور - IRAN RADIATOR

شرکت ایران رادیاتور با بیش از چهل سال سابقه تولید سیستم های گرمایشی، از سال 1370 تولید مشعل در انواع گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز را شروع کرده و از شناخته شده ترین برندهای این عرصه در خاورمیانه بشمار می رود. مشعل وسیله ای است که برای تامین حرارت مورد نیاز بویلر، دیگ آب گرم، دیگ روغن داغ، دیگ بخار و هیتر در مصارف صنعتی و یا خانگی استفاده شده و در پروژه های ساختمانی و عمرانی بزرگ نیز کاربرد دارد. برند فوق با بهره گیری از خط تولید پیشرفته و زیر نظر مهندسین مجرب دستگاه هایی با شعله شش شاخه پایدار بهمراه دمنده با فشار ایستایی بالا تولید کرده و بعلاوه بیصدا کار کردن از پارامترهای کلیدی خرید مشعل ایران رادیاتور محسوب می شوند.

به زبان ساده مشعل دستگاهی است که هوا را با سوخت ترکیب کرده و در یک فضای بسته با ایمنی بالا، این ترکیب را به شعله تبدیل می کند. مشعل ایران رادیاتور در مدل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز تولید شده و این مدل ها به دلیل کیفیت بالای قطعات با کمترین میزان مصرف انرژی و در کوتاهترین زمان شعله را با قدرت تشکیل می دهند. به همین دلیل گزینه مناسبی برای تامین حرارت مورد نیاز دیگ های فولادی و چدنی بشمار می روند. از دیگر مزایای این دستگاه می توان به بهره مندی از تکنولوژی LOW EXCESS AIR و راندمان حرارتی بالا اشاره کرد. لازم به ذکر است تحت لیسانس شرکت درایزلر آلمان ساخته و روانه باز رقابت می گردند. برای آگاهی بیشتر از ویژگی های هر یک از مدل های گازسوز، گازوئیل سوز و دوگانه سوز با دماپویا همراه باشید.

مشعل گازی ایران رادیاتور

اگر بخواهیم از لحاظ فنی نحوه عملکرد مشعل گازی ایران رادیاتور را شرح دهیم، باید اشاره کرد که این دستگاه از قطعات اصلی الکتروموتور، شیربرقی، پرشر سوئیچ گازی، فن هوادهی، سیستم جرقه زن، یون یا فتوسل، رله کنترل و دمپر تنظیم هوا، بدنه، شعله پوش و شعله پخش کن ساخته شده است. بعد از روشن شدن دستگاه، گاز وارد شیر گاز (که برقی است) شده و پرشر سوئیچ گاز فعال می شود. سپس فن هوادهی و پرشر سوئیچ هوا که برای رساندن هوای لازم برای ایجاد شعله در پشت دستگاه تعبیه شده، شروع به کار می کند. در حین ترکیب هوا و گاز، دستگاه جرقه زده و مشعل روشن می گردد. بعد از آن رله که مغر متفکر دستگاه است و تمام فرمان ها را صادر کرده و عملکرد قطعات را کنترل می کند، وارد عمل می شود. بعد از چند ثانیه کار کردن دستگاه، شعله از قسمت شعله پخش کن که در جلوی دستگاه تعبیه شده، با فشار بیرون می زند.

لازم به توضیح است که شعله ای که از شعله پخش کن بیرون می آید باید به رنگ آبی بوده و شعله پوش (دریچه پلاستیکی مشکی در جلوی مشعل) باید خنک بماند. در این صورت متوجه می شویم که شعله سالم است. چنانچه هوای کافی به شعله نرسیده و در فن هوادهی نقص یا اشکالی پیش آمده باشد، شعله به رنگ زرد سوخته و از این نشانه متوجه می شویم که شعله سالم نمی سوزد. در نتیجه در کارکرد دستگاه رنگ شعله حائز اهمیت بوده و سالم کارکردن دستگاه را نشان می دهد.

به دلیل دسترسی راحت به گاز در اکثر مناطق، مشعل گازی یکی از پرکاربردترین نوع مشعل بشمار می رود. این دستگاه با گاز LPG نیز کار کرده و در ظرفیت حرارت دهی متفاوت با عملکرد تک مرحله ای و دومرحله ای مطابق استانداردهای بین المللی طراحی و تولید می گردد. برای خرید مشعل ایران رادیاتور با گارانتی اصلی می توانید به وبسایت دماپویا مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

مشعل گازسوز ایران رادیاتور

مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور

در مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور بعد از روشن کردن دستگاه و فعال شدن رله، فن هوادهی روشن شده و شیر برقی جرقه می زند. نازل گازوئیل (ژیگلور) سوخت مایع را اسپری کرده و سوخت به نوعی تبخیر شده و با هوای پیرامون ترکیب می شود و شعله را تشکیل می دهد. فن هوادهی در این مدل از نوع سانتریفیوژ بوده و حین عملکرد صدای کمی داشته و در عین حال بیشترین بازدهی را دارد. از دیگر ویژگی های این مدل مشعل می توان به بهره مندی از چشم الکترونیکی اشاره کرد که عملکرد دستگاه را کنترل کرده و از اتلاف و هدررفت انرژی جلوگیری می کند. در این دستگاه از برق مصرفی تکفاز استفاده شده است.

استفاده از مشعل گازوئیلی در جاهایی که به گاز طبیعی دسترسی ندارند گزینه ای ایده آل بشمار می آید. در این دستگاه به منظور چرخش محور پمپ مخزن گازوئیل و به حرکت درآوردن فن هوادهی از الکتروموتور پرقدرت ۲۸۰۰ RPM استفاده شده است. انواع مدل ها بهمراه تصاویر و قیمت مشعل گازوئیلی ایران رادیاتور نیز در وبسایت دماپویا موجود می باشد.

مشعل گازوییل سوز ایران رادیاتور

مشعل دوگانه سوز ایران رادیاتور

در این مشعل روی دستگاه یک کلید قرار دارد که با چرخاندن آن به سمت موقعیت گازوئیل، دستگاه در حالت گازوئیل سوز و با چرخاندن آن به سمت گاز سوز، دستگاه در حالت گازسوز قرار می گیرد. این دستگاه در مناطقی که ممکن است دسترسی به گاز قطع یا محدود شود کاربرد دارد. به دلیل عملکرد دوگانه این مدل با انرژی گاز و گازوئیل در مصارف صنعتی، پروژه های ساختمانی و تامین شعله جهت گرمایش دیگ ها مورد استفاده قرار می گیرد. یکی از مزیت های مشعل دوگانه سوز اینست که حین استفاده و ایجاد حرارت اگر قطعی و یا افت فشار گاز اتفاق بیافتد با جایگزین کردن سوخت دوم یعنی گازوئیل، دستگاه بدون ایجاد وقفه به کار کردن ادامه می دهد.

مشعل ایران رادیاتور در ظرفیت های 17000 تا 5000000 کیلوکالری در ساعت تولید شده و برای استفاده در مصارف مختلف به بازار عرضه می گردد. این برند محصولات مطابق با استاندارهای جهانی طراحی کرده و خدمات پس از فروش گسترده ای در سطح کشور ارائه می دهد. در نتیجه مصرف کنندگان جهت سرویس، تعمیر و یا تعویض لوازم جانبی مانند الکترودهای جرقه زن، شعله پخش کن، یون، وایر جرقه، وایر یون، ترانس جرقه، پایه رله، رله، پرس سویچ هوا، پرس سویچ گاز، دینام موتور، پروانه دینام، شیر گازوئیل می توانند در همه شهرها با مراکز خدمات دهی تماس بگیرند. بدیهی است که ظرفیت دستگاه در قیمت مشعل ایران رادیاتور تاثیر دارد.

مشعل دوگانه سوز ایران رادیاتور

گارانتی و خدمات پس از فروش مشعل ایران رادیاتور

مشعل ایران رادیاتور دارای 24ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت می باشد، که با بالاترین سطح کیفیت در نمایندگی های فعال سراسر کشور به فروش می رسد.

مشعل ایران رادیاتور دماپویا

66 محصول وجود دارد.