انواع آبگرمکن گرم آوران | خرید + قیمت

آبگرمکن گرم آوران

نکات خرید آبگرمکن گرم آوران و نحوه انتخاب انواع آن در این متن مورد بررسی قرار گرفته اند که می توانید با در نظر داشتن آن ها و مطالعه بهترین قیمت نمایندگی، بررسی تصاویر و مقایسه ویژگی های فنی، انتخابی هوشمندانه را تجربه کنید که متناسب با نیاز شما باشد و محصول را با گارانتی شرکتی سفارش دهید.

خرید آبگرمکن گرم آوران و موارد کلیدی آن

شرکت گرم آوران (GARM AVARAN) در زمینه تولید سیستم های گرمایشی فعالیت دارد. این شرکت با بهره گیری از دانش فنی روز و بکارگیری نیروهای متخصص و کار آمد محصولاتی با بیشترین بازدهی طبق استاندارد های ملی تولید و به بازار ارائه می نماید. با توجه به کیفیت بالای محصولات گرم آوران با استقبال فراوانی در بازار داخلی قرار گرفته است. این شرکت در طی چند سال حضور موفق و عرضه محصولات متنوع با بیشترین بازدهی توانسته سهم قابل توجهی از بازار رقابت را کسب نماید. رنگ پوشش بدنه آبگرمکن گرم آوران از رنگ الکترو استاتیک و نوع پوشش منبع گالوانیزه گرم می باشد و برای ایمنی بیشتر این دستگاه آن را طبق استاندارد های ملی تولید می نمایند. شما با خرید آبگرمکن گرم اوران همواره آب گرم، فوری و دائم در اختیار دارید. این محصولات با گارانتی اصلی در وب سایت دما پویا موجو می باشد. در ادامه به ویژگی های هریک همراه با تصاویر پرداخته ایم.

آبگرمکن گرم آوران

آبگرمکن برقی دیواری گرم آوران

آبگرمکن برقی گرم آوران در ظرفیت های متنوع با بازدهی و قابلیت بالا تولید وارائه می گردد، و طوری طراحی شده که مقاومت بالایی در برابر سختی و رسوب پذیری داشته بنابراین در مناطقی از کشور که آب دارای املاح زیادی می باشد از این مدل آبگرمکن گرم آوران می توان به جهت تامین آبگرم بهداشتی بهره مند شد. این مدل آبگرمکن در طرح های متنوع با ارتفاع و حجم متفاوت تهیه شده اند که می توان با توجه به موقعیت محیط مورد نظر و فضای در دسترس یکی از مدل های آبگرمکن را خریداری نمود. این سری از تجهیزات گرمایشی با موقعیت نصب دیواری و زمینی با مصرف سوخت برق بهترین گزینه برای مناطقی که دسترسی به سایر سوخت ها ندارند جهت تامین آبگرم مصرفی بهداشتی می باشد. جنس بدنه آبگرمکن از ورق روغنی 0.6 و 0.8 میلیمتر تهیه شده همچنین جنس آلیاژ بکار رفته در مخزن از گالوانیزه گرم مقاوم در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی تهیه و ساخته شده است. همچنین بدنه ی این سیستم ها از رنگ الکترواستاتیک پودری تهیه شده که علاوه بر جلوه بخشیدن به ظاهر آبگرمکن مقاومت آن را در برابر پوسیدگی بالا می برد.

آبگرمکن برقی گرم آوران

آبگرمکن گازی ایستاده گرم آوران

آبگرمکن گازی ایستاده گرم آوران با نام های مخزنی و یا زمینی نیز در بازار شناخته می شوند. این مدل از آبگرمکن با مصرف سوخت گاز طبیعی و دارای مخزن می باشد که حجم قابل توجهی آب درون مخزن جمع شده و در زمانیکه با افت فشار آب و یا قحطی آب مواجه شویم آبگرم مورد نیاز از مخزن تامین می گردد. به دلیل دارا بودن مخزن آب می توان به طور همزمان از چند شیر آبگرم استفاده نمود. آبگرمکن گازی گرم آوران در آزمایشگاه های مجهز تست لوازم مورد ارزیابی قرار گرفته و توانایی کارکرد تا 18 اتمسفر را دارا می باشند. یکی از ویژگی های این مدل از آبگرمکن با موقعیت نصب ایستاده ومصرف سوخت گازی اینست که مجهز به شیر کنترل و قطع کن گاز می باشد که در صورتیکه درجه حرارت آب بنابه هردلیل از حد مجاز عبور کند به طور خودکار سیستم گازرسانی به دستگاه متوقف و از خرابی و خسارت های احتمالی جلوگیری بعمل می آورد. همچنین طبق جدیدترین تکنولوژی ها تهیه شده که با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و در کوتاهترین زمان آبگرم مورد نیاز را تامین می نماید.

آبگرمکن گازی گرم آوران

گارانتی و خدمات پس از فروش آبگرمکن گرم آوران

آبگرمکن گرم آوران دارای 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد، که در نمایندگی های فعال سراسر کشور با بالاترین سطح کیفیت عرضه می گردد.

garanty-garmavaran

7 محصول وجود دارد.