قیمت کولر گازی کول هاوس | مشخصات و خرید اسپلیت کول هاوس

کولر گازی اسپلیت کول هاوس

در این مقاله مدل های مختلف کولر گازی کول هاوس را معرفی کرده ایم و مشخصات فنی هر یک را مورد بررسی قرار داده ایم. با مطالعه این مطلب می توانید قیمت نمایندگی های معتبر را شناخته و خریدی بهینه را داشته باشید.

مشخصات خرید کولر گازی کول هاوس - Cool House

سیستم های تهویه مطبوع کول هاوس توسط این کمپانی چند ملیتی با به روز ترین تکنولوژی های دنیا تولید شده و روانه بازار بین المللی می شوند. خط تولید این شرکت با تجهیزات پیشرفته و نیروی متخصص در شرق آسیا فعالیت داشته و با ساخت انوع وسایل سرمایشی مانند کولر گازی بویژه بازار کشورهایی آسیایی را پوشش می دهد. از مشخصات ویژه این محصولات می توان به تکنولوژی اینورتر اشاره کرد که هنگام خرید کولر گازی کول هاوس باید به این فاکتور توجه کرد. در ادامه به بررسی جزئیات بیشتر و عوامل موثر در قیمت انواع مدل های اسپلیت برند فوق پرداخته ایم. در صورتیکه قصد خریداری محصول بهمراه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش دارید، تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

کولر گازی اسپلیت کول هاوس در دو نوع معمولی و اینورتر طراحی شده و در ظرفیت های متنوعی تولید می شود. به همین دلیل این محصولات پاسخگوی نیاز طیف گسترده ای از مشتریان بوده و در فضاهای مسکونی، اداری و تجاری با متراژ و موقعیت متفاوت کاربرد دارند. در مدل های اینورتر دار، کیت اینورتر روی کمپرسور دستگاه نصب شده و دور موتور را بطور مداوم کنترل می کند. به این ترتیب در زمانیکه دمای اتاق به درجه مطلوب رسید، بطور خودکار دور موتور کاهش می یابد و از خاموش و روشن شدن مداوم آن جلوگیری می شود. در نتیجه این تکنولوژی از استهلاک موتور پیشگیری کرده و در مصرف برق صرفه جویی می نماید.

خرید کولر گازی کول هاوس

عوامل موثر در قیمت کولر گازی کول هاوس

با مراجعه به بازار و بررسی مدل های مختلف اسپلیت ها با قیمت متفاوت آن ها مواجه می شوید و این سوال پیش می آید که علت این اختلاف قیمت ناشی از چیست. از عوامل موثر در قیمت کولر گازی کول هاوس می توان به سیستم فیلتراسیون آن اشاره کرد که با لایه یون نقره و لایه نانو انواع آلاینده های شیمیایی و ریزگرد را دفع کرده و مواد آلرژی زا و باکتری را در داخل محیط جذب می کند. یکی دیگر از مزایای این محصول سیستم شروع مجدد خودکار است که در زمان نوسانات و قطعی برق، دومرتبه دستگاه را روشن کرده و با تنظیمات قبلی شروع به کار می کند. سیستم یخ زدایی کندانسور (یونیت خارجی) و کارکرد با صدای کم از دیگر عوامل موثر در قیمت این محصولات بشمار می روند.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی کول هاوس

از لحاظ موقعیت نصب کولر گازی کول هاس در مدل های دیواری و ایستاده و در ظرفیت های 12000 تا 96000 btu/h تولید می شوند و دارای کارکرد دوگانه سرد و گرم هستند. منبع تغذیه این مدل ها برق تکفاز و برق سه فاز است و لازم به توضیح می باشد که مدل های دیواری با برق تکفاز کار کرده و تنها مدل های ایستاده با ظرفیت بالا با برق سه فاز کار می کنند و در ساختمان های تجاری، مراکز خرید، سالن ها و رستوران های بزرگ و لابی هتل ها کاربرد دارند. این محصولات از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی ( اپراتور) تشکیل شده و با چرخش گاز مبرد سرمایش و گرمایش مورد نیاز را تامین می کند.

جنس بدنه یونیت در این اسپلیت ها از فلز ضد زنگ می باشد و از استحکام و مقاومت کافی در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی و پوسیدگی برخوردار است. از دیگر ویژگی های آنها می توان به سیستم تایمر و تنظیمات حالت خواب اشاره کرد. نمایشگر LCD مخفی روی اپراتور تغییرات دما و تنظیمات را روی پنل نشان داده و باعث زیبایی اپراتور می شود. یونیت داخلی در انواع مدل ها از طراحی لوکس و شیکی برخوردار بوده و با قرار گرفتن در هر محیط، زیبایی فضا را دو چندان می کند. به دلیل بهره مندی از کیت اینورتر و حسگرهای حساس به دما، تمامی مدل ها دارای گرید A در برچسب انرژی هستند و با صرف کمترین میزان برق، بالاترین بازدهی را دارند.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های کول هاوس

این کمپانی از بهترین برند کمپرسور در ساخت کولر گازی اسپلیت کول هاوس استفاده می کند که موتورهای آنها متعلق به شرکت توشیبا، از معروف ترین و برترین کمپانی های سازنده موتور می باشد. به دلیل استفاده از کمپرسورهای روتاری GMCC توشیبا این محصولات قدرت عملکرد مطلوبی در تامین هوای مطبوع در هر چهار فصل سال دارند و این قابلیت را دارند تا در مدت زمان کوتاهی دمای اتاق را به درجه دلخواه برسانند. گاز مبرد بکار رفته در این دستگاه ها از نوع R410 است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب وارد نمی کند.

گارانتی و خدمات پس از کولر گازی اسپلیت کول هاوس

کولر گازی اسپلیت کول هاوس دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، 4 متر لوله و عایق و کابل رایگان می باشد. این اسپلیت ها توسط تکنسین های متخصص شرکت کول هاوس در تمام نقاط کشور به صورت رایگان نصب و راه اندازی می گردد.

coolhouse-garanti

12 محصول وجود دارد.