قیمت کولر گازی چیگو | خرید کولر گازی اسپلیت چیگو

کولر گازی اسپلیت چیگو

در این مقاله به معرفی کامل کولر گازی چیگو پرداخته ایم و می توانید با مطالعه آن، مشخصات مدل های مختلف هر کدام از آن ها را بررسی کرده و محصولی با بهترین قیمت و گارانتی شرکتی را خریداری نمایید.

مشخصات خرید کولر گازی چیگو - CHIGO

گروه صنعتی چیگو یکی از برترین سازندگان سیستم های تهویه مطبوع در کشور چین بشمار می رود که با سرمایه بالا و به کار گیری نیروی متخصص و تکنولوژی روز دنیا، فعالیت خود را سه دهه پیش آغاز نموده و در بازار رقابتی این محصول در آسیا از جایگاه ویژه ای برخوردار است. از مزایای محصولات سرمایشی این برند می توان به پره های طلایی گلدن فین Golden Fin اشاره کرد که مانع پوسیدگی دستگاه شده و طول عمر آن را افزایش می دهد. در این مقاله قصد داریم مشخصات فنی و نکات مهمی را که باید قبل از خرید کولر گازی چیگو CHIGO بدانیم، مورد بررسی قرار دهیم و شرکت گارانتی کننده را معرفی نماییم. تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

اسپلیت های چیگو از لحاظ موقعیت نصب در انواع دیواری و پرتابل تولید شده و در بازار موجودند. مدل های دیواری از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی ( اپراتور) تولید می شوند و با چرخش گاز مبرد بین دو یونیت سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان را تامین می نمایند. مدل های پرتابل تک یونیت هستند و کمپرسور در یونیت داخلی تعبیه شده و در فضاهای محدود کاربرد بسیاری دارد. انواع مدل های این محصولات با کارکرد دوگانه سرد و گرم کار کرده و قابلیت تامین هوای مطبوع مورد نیاز ساکنین را در هر چهار فصل سال دارند. در ادامه به مزایای این دستگاه ها پرداخته ایم. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید کولر گازی را دارید می توانید از طریق صفحات وبسایت بصورت آنلاین خرید کنید و یا برای مشاوره بیشتر و آگاهی از قیمت های به روز با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

خرید کولر گازی چیگو

عوامل موثر در قیمت کولر گازی چیگو

از مزایای این محصولات می توان به سیستم تمیز کننده خودکار اشاره کرد که مانع جمع شدن گرد و غبار در اپراتور شده و از افت راندمان دستگاه جلوگیری می کند. از دیگر ویژگی های تعبیه شده در این دستگاه ها تنظیمات دستی و سیستم وای فای می باشد که این قابلیت را ایجاد می کند تا بوسیله موبایل، بتوان دستگاه را تنظیم یا خاموش و روشن کرد. پره های طلایی گلدن فین نیز در اپراتور و کندانسور قرار گرفته و از پوسیدگی و خوردگی آنها در فرایند کارکرد سیکل سرمایشی و گرمایشی و همچنین در برابر تغییرات شرایط آب و هوایی جلوگیری می کند. این مزایا روی قیمت کولر گازی چیگو تاثیر گذارند و با توجه به حسگرهای حساس به دما و کم مصرف بودن دستگاه قیمت آن مقرون به صرفه می باشد.

کارکرد حسگرهای حساس به دما به اینصورت است که زمانیکه دمای اتاق به درجه مطلوب برسد، دستگاه را به سمت خاموشی می برند و در صورت نیاز، دستگاه را روشن کرده و دمای اتاق را به حد دلخواه کاربر می رسانند. به این ترتیب آسایش افراد را فراهم کرده و در مصرف برق صرفه جویی می نماید. مصرف برق در برچسب انرژی این محصولات در گرید A است که این بدین معناست با صرف کمترین انرژی از بیشترین بازدهی برخوردارند. قابلیت توربور در این دستگاه ها، در عرض 30 ثانیه دمای اتاق را به درجه دلخواه رسانده و سرمایش یا گرمایش دلخواه کاربر را در کوتاه ترین زمان ممکن تامین می نمایند. فیلترهای چند لایه با لایه یون نقره هر گونه باکتری و مواد آلرژی زا را جذب کرده و هوایی تازه به محیط می بخشد.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی چیگو

همانطور که بالاتر اشاره شد، کولر گازی چیگو از لحاظ موقعیت نصب در انواع مدل های دیواری و پرتابل و در ظرفیت های از 9000 الی 30000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا تولید شده و به بازار عرضه می گردند و با قابلیت کارکرد دوگانه گرمایشی و سرمایشی توان تامین هوای مطبوع اتاق یا سالن از 9 متر تا 60 متر را در هر چهار فصل سال دارا می باشند. همچنین پنل داخلی از طراحی زیبا و منحصر بفردی برخوردار است و با نصب در داخل ساختمان، زیبایی فضا را دو چندان می کند. با توجه به تنوع در ظرفیت و ابعاد، این محصولات در انواع فضاهای مسکونی، اداری، تجاری، هتل ها و رستوران ها قابل نصب اند و از هزینه نگهداری پایینی برخوردارند. توصیه می شود نصب اسپلیت ها توسط متخصص انجام شود. 

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت های چیگو

این کمپانی از بهترین و معتبرترین برندهای کمپرسور در ساخت این اسپلیت ها بهره می برد. کمپرسور کولر گازی اسپلیت چیگو از نوع روتاری بوده و همچنین گاز مبرد استفاده شده در این دستگاه ها از نوع R410a می باشد که سازگار با محیط زیست است و به لایه ازن آسیب نمی رساند. به دلیل استفاده از موتورهایی با قدرت هوادهی بالا دستگاه حین عملکرد کمترین میزان صدا و لرزش را داشته و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوای دلنشین و خنک برای شما به ارمغان می آورد.

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی اسپلیت چیگو

کولر گازی چیگو دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 24 ماه سایر قطعات و 5 متر لوله رایگان می باشد و توسط نیروهای متخصص شرکت دامون سرویس ضمانت شده و در سراسر کشور به صورت رايگان نصب و راه اندازی می گردد.

chigo-garanty

5 محصول وجود دارد.