اسپلیت کولر گازی میدیا | بررسی محصول + انواع قیمت

کولر گازی اسپلیت میدیا

برای تجربه خریدی موفق و بهینه در این نوشتار با ما همراه باشید تا مشخصات مدل های مختلف کولر گازی میدیا را بررسی کرده و با بهترین قیمت نمایندگی نیز آشنا شوید.

مشخصات خرید کولر گازی میدیا - Midea

کولر گازی میدیا در طرح ها و مدل های متنوع توسط کمپانی میدیا تولید شده و به بازار بین المللی عرضه می گردد. محصولات این برند در سال 1370 وارد بازار ایران شده و در مدل های دیواری، ایستاده، پشت پنجره ای، اینورتر دار، تروپیکال و پرتابل بفروش رسیده و در اختیار مصرف کنندگان قرار می گیرد. میدیا در سال 1968 کارخانه ای جهت ساخت انواع لوازم برقی تاسیس کرده و فعالیت خود را در عرصه لوازم خانگی و سیستم های تهویه مطبوع از جمله اسپلیت آغاز کرده و با استفاده از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی را طبق استاندارهای بین المللی تولید نموده است. گرید این کالاها همچنین در برچسب انرژی ++A می باشد. در ادامه به بررسی مشخصات فنی و نکات مهم در انتخاب و خرید کولر گازی میدیا Midea پرداخته ایم. شما مشتریان گرامی می توانید با مراجعه به صفحات محصولات انواع آنها را با هم مقایسه کرده و محصول مورد نیازتان را بهمراه گارانتی خریداری نمایید.

خرید کولر گازی میدیا

عوامل موثر در قیمت کولر گازی میدیا

تنوع در طراحی، مجهز بودن بعضی از مدل های این برند به تکنولوژی اینورتر و یا طراحی مدل های تروپیکال برای مناطق گرمسیری و همچنین انواع پرتابل با قابلیت حمل و نصب آسان، از عوامل موثر در قیمت کولر گازی میدیا بشمار می روند که از تکنولوژی های روز برودتی و حرارتی برخوردار بوده و دارای زیبایی ظاهری هستند. کارکرد تکنولوژی اینورتر به اینصورت است که کیت اینورتور بطور مداوم دور موتور را تنظیم کرده و در مواقعی که دمای اتاق به درجه مطلوب رسید، دور موتور کاهش می یابد. همچنین زمانیکه اتاق گرم شود، دور موتور بطور خودکار افزایش یافته تا درجه هوای محیط را به دمای مطلوب برساند.

بطور کلی این محصولات با انواع کمپرسور روتاری و پیستونی و اینورتر دار در دو نوع کارکرد سرد/گرم و سرد و مناسب شرایط آب و هوایی متنوع تولید می شوند. اسپلیت های تروپیکال میدیا برای شرایط آب و هوایی گرمسیری طراحی شده و در مناطق گرم و مرطوب از عملکرد مطلوبی برای خنک کردن فضا برخوردار است. تمامی این محصولات در ظرفیت مختلف موجود می باشند که برای انتخاب و خرید کولر گازی میدیا در مدل و ظرفیت مناسب، باید نکاتی مانند وضعیت آب و هوای منطقه، تعداد پنجره ها، آفتابگیر بودن ساختمان و تعداد نفرات در نظر گرفته شود که قیمت محصول به ظرفیت دستگاه نیز بستگی دارد. لازم به ذکر است که مدل های پشت پنجره ای و پرتابل بخاطر ابعاد و حجم کم و همچنین ظرفیت های پایین تری، نسبت به مدل های ایستاده و دیواری از قیمت پایین تری برخوردارند.

انواع مدل های کولر گازی مدیا

همانطور که بالاتر اشاره شد، کولر گازی مدیا از لحاظ مدل نصب در انواع مدل های دیواری، ایستاده، پشت پنجره ای و کولر گازی پرتابل ساخته می شوند که مدل های دیواری و ایستاده از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور یا تبخیر کننده) تشکیل می شوند. مدل های پشت پنجره ای و پرتابل از یک یونیت ساخته شده و کمپرسور در همان تک یونیت قرار دارد و گرمای حاصل از کارکرد آن بواسطه یک شلنگ تخلیه می شود. در تمامی این مدل ها از گاز مبرد R410 استفاده می شود که این گاز سازگار با محیط زیست بوده و در سیکل تولید سرمایش یا گرمایش، نسبت به دیگر انواع گاز، نشتی کمتری پیدا کرده و به دستگاه آسیب نمی رساند.

بطور کلی کارکرد کولر گازی به این صورت است که مایع مبرد در یونیت داخلی یا اپراتور بعد از خنک شدن اتاق، تبخیر شده و تبدیل به گاز مبرد می شود. کمپرسور این گاز را مکش کرده و متراکم می سازد. در کندانسور یا یونیت خارجی، درجه دمای مبرد متراکم شده کاهش یافته و دوباره به مایع خنک مبرد تبدیل می شود. همانطور که گفتیم در مدل های تک یونیت تمامی این سیکل در همان یونیت داخلی صورت می گیرد. از آنجاییکه اپراتور در داخل ساختمان نصب می شود، زیبایی ظاهری آن حائز اهمیت است که کولر گازی های میدیا دارای طراحی لوکس و شیکی هستند. همچنین روی پنل از صفحه نمایش دیجیتال استفاده شده است که موقعیت اسپلیت را به کاربر اطلاع می دهد و آن را شکیل تر می سازد.

کمپرسور های مورد استفاده در اسپلیت میدیا

یکی از مهم ترین اجزاء کولر گازی کمپرسور آن می باشد که بعنوان قلب دستگاه شناخته می شود. به همین دلیل کیفیت و نوع کمپرسور از اهمیت بالایی برخوردار بوده و کیفیت بالای آنها باعث افزایش راندمان و طول عمر دستگاه می شود. در انواع اسپلیت میدیا از کمپرسورهای روتاری و پیستونی استفاده می شود و لازم به توضیح است که نوع روتاری مناسب مناطق آب و هوایی معتدل و مرطوب و نوع پیستونی مناسب مناطق گرمسیری می باشد. از لحاظ معمولی و اینورتر دار بودن، کیت اینورتور عموما روی نوع روتاری نصب شده و در مناطق معتدل مورد استفاده قرار می گیرد. این کیت میزان مصرف برق را تا 60 درصد افزایش می دهد. نوع تروپیکال نیز با توجه به کارکرد کمپرسور پیستونی در عملیات خنک سازی از عملکرد مطلوبی برخوردار است.

ویدیو معرفی کولر گازی میدیا

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی میدیا

تمامی مدل های کولر گازی میدیا دارای 5 سال گارانتی کمپرسور ، 30 ماه قطعات ، 5 متر لوله و عایق رایگان میباشد و به صورت رایگان در تمامی نقاط کشور با با گارانتی اصلی شرکت بانیان عرضه و نصب میگردد.

ضمانت نامه و گارانتی های کولر گازی میدیا

27 محصول وجود دارد.