خرید انواع کولر گازی اسپلیت سامسونک با قیمت مناسب

اسپلیت کولر گازی سامسونگ

در نوشتار زیر یکی از بهترین کولر گازی های بازار یعنی سامسونگ را معرفی کرده ایم و ویژگی های مدل های مختلف را به همراه مشخصات فنی مورد بررسی قرار داده ایم تا با مقایسه بتوانید خریدی موفق از نمایندگی معتبر داشته باشید.

مشخصات خرید کولر گازی سامسونگ - SAMSUNG

کمپانی کره ای سامسونگ یکی از شناخته شده ترین برندهای سازنده لوازم خانگی است که طی 80 سال فعالیت و تولید انواع لوازم برقی با خط تولید پیشرفته و تکنولوژی روز دنیا، توانسته جایگاه خود را در بین 10 برند برتر در بازار جهانی تثبیت کند. شرکت سامسونگ با شعار سرمایش پیشرفته برای یک زندگی بهتر، اقدام به تولید انواع کولر گازی نموده و این محصول را مطابق استانداردهای جهانی به مصرف کنندگان در سراسر دنیا عرضه می دارد. اسپلیت سامسونگ در انواع سرمایشی و سرمایشی/گرمایشی مناسب مناطق جغرافیایی مختلف تولید می شوند. شما مشتریان گرامی می توانید برای آگاهی از مشخصات فنی انواع مدل ها و خرید کولر گازی سامسونگ با گارانتی به وبسایت دماپویا مراجعه فرمایید.

کمپرسور های بکار رفته در مدل های سیستم تهویه مطبوع این برند از انواع روتاری، اسکرال و اینورتر دار هستند. دستگاه های با کمپرسور اینورتر 8 قطبی این برند مناسب مناطق گرمسیری بوده و قابلیت دارند در کوتاه ترین زمان به حداکثر چرخش در دور موتور برسند و فضا را با سرعت خنک کنند. در مدل های مجهز به کمپرسور اینورتر 8 قطبی هسته موتور راحت تر چرخیده و فرآیند تولید سرمایش سریع تر اتفاق می افتد و این امر باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. یونیت داخلی نیز مجهز به فیلتر های سه لایه می باشد و انواع ریزگرد، ویروس ها، ذرات آلرژی زا و باکتری ها را جذب می کند. در ادامه به بررسی انواع مدل های کولر گازی، کمپرسور و موقعیت نصب هرمدل پرداخته ایم.

خرید کولر گازی اسپلیت سامسونگ

عوامل موثر در قیمت کولر گازی سامسونگ

سیستم های تهویه مطبوع سامسونگ از لحاظ نصب در مدل های دیواری، ایستاده، پرتابل و پشت پنجره ای تولید می شوند. هر یک از این مدل ها در ظرفیت حرارتی های مختلف مناسب فضا با متراژ متفاوت در بازار موجود هستند که برای انتخاب محصول باید متراژ ساختمان و تعداد نفرات در هنگام خرید در نظر گرفته شود. مدل نصب و ظرفیت دستگاه از مهم ترین عواملی هستند که روی قیمت کولر گازی سامسونگ تاثیر بسزایی می گذارند.

علاوه بر موارد ذکر شده، نوع کمپرسور نیز در قیمت حائز اهمیت است. کمپرسور های روتاری از قوی ترین نوع کمپرسور هستند که در برند سامسونگ خیلی از مدل های با کمپرسور روتاری به کیت اینورتر مجهز می باشند. کیت اینورتر دور موتور را بطور مداوم تنظیم کرده و مانع خاموش و روشن شدن مداوم دستگاه شده و از استهلاک دستگاه جلوگیری می کند. همچنین این کیت باعث صرفه جویی برق شده و روی قیمت کولر گازی سامسونگ تاثیر بسزایی می گذارد. لازم به ذکر است که این تفاوت هزینه با مدل های معمولی، طی یکسال در قبض برق جبران می شود.

انواع اسپلیت سامسونگ از نظر تکنولوژی تولید و نوع عملکرد

شرکت سامسونگ طی فعالیت در صنعت تهویه مطبوع توانسته انواع اسپلیت سامسونگ را با نام های تجاری Max , Max30 , Good , Better , Good 1 , Boracay , Max4 , Boracay , wind free , mirage , tropical تولید و روانه بازار رقابت نماید. این شرکت با بهره گیری از فناوری و تکنولوژی روز دنیا توانسته هر یک از مدل ها را با ویژگی های خاص و منحصر به فردی را در بازار عرضه نماید. در مدل وایند فری کمپرسور با اینورتر 8 قطبی تعبیه شده قابلیت سرمایش سریع داشته و مصرف انرژی را تا 32 درصد کاهش می دهد.

در مدل گود وان، یونیت داخلی بصورت سه گوش طراحی شده که این طراحی باعث افزایش مکش هوا به خاطر ورودی عریض شده و همچنین فن بزرگتری برای خنک کردن کندانسور دارد. مدل گود نیز دارای طراحی سه وجهی است و پرتاب باد تا 14 متر از 4 جهت دارد. کمپرسور مدل گود از نوع روتاری UTR بوده و قابلیت کارکرد تا دمای 54 درجه سانتی گراد را دارد.

مدل اینورتر دار بوراکای مجهز به سه فیلتر سه لایه است که قابلیت بالایی در از بین بردن ویروس، باکتری و ذرات آلرژی زا داشته و کمپرسور 8 قطبی در آن تعبیه شده که این نوع کمپرسور قدرت خنک کنندگی بالا داشته و در دمای بالا کار می کند. کارکرد کولر گازی سامسونگ بتر مانند مدل گود است با این تفاوت که این مدل مجهز به فیلتر Virus Doctor بوده و گرد وغبار، مواد حساسیت زا، ویروس و باکتری هایی که در محیط قرار دارند را تصفیه میکند.

در مدل مکس از لایه عایق گلدن فین در رادیاتور کندانسور یا یونیت خارجی دستگاه استفاده شده که آن را در برابر رطوبت و زنگ زدگی مقاوم می سازد. از دیگر ویژگی های کولرهای مکس سامسونگ می توان به کاهنده هوشمند مصرف، سیستم شروع مجدد اتوماتیک و سیستم محافظ کمپرسور روتاری UTR Plus در برابر نوسانات برق اشاره کرد. کولر گازی مکس 4 با طراحی کامپکت از دیگر مدل ها کوچکتر و سبکتر بوده و مجهز به فیلتر های full HD قابل شستشو می باشد که ریزترین ذرات، گرد وغبار و باکتری های حساسیت زا را جذب می کنند. کمپرسور تعبیه شده در این مدل از نوع روتاری قوی UTR است.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی سامسونگ

کولر گازی سامسونگ از لحاظ موقعیت نصب در مدل های ایستاده ، پرتابل ، پنجره ای و دیواری و در ظرفیت های متفاوت تولید می شوند. مدل های دیواری و ایستاده دارای دو یونیت داخلی و خارجی هستند که مدل دیواری مناسب آپارتمان با متراژ متفاوت و کولر گازی ایستاده با ظرفیت بالا در ساختمان های بزرگ اداری و تجاری، سالن ها، لابی هتل و رستوران های بزرگ قابل نصب اند. یونیت خارجی در این دو مدل باید روی دیوار صاف و سفت در بیرون ساختمان نصب شود و دیوار تحمل وزن کندانسور را داشته باشد. همچنین پایه نگهدارنده فلزی باید محکم بوده و بتواند وزن یونیت خارجی را تحمل کند.

یونیت داخلی در مدل دیواری باید با نیم متر فاصله از سقف نصب شده و پره های هوادهی آن در راستای طول اتاق قرار گیرد تا پرتاب باد با بالاترین راندمان انجام شود. مدل های پنجره ای تک یونیت هستند و به آسانی در پشت پنجره قرار گرفته و محیط را بخوبی خنک می کند. کولر گازی پنجره ای سامسونگ در فضاهای کوچک با محدودیت نصب مانند اتاقک های نگهبانی کاربرد دارند.

نصب کولر گازی پرتابل به دلیل تک یونیت بودن، مانند مدل پنجره ای راحت بوده و به آسانی انجام می شود. از آنجایی که در مدل پرتابل کمپرسور در همان یونیت داخلی تعبیه شده است، نیاز است برای خروج گرمای حاصل از کارکرد کمپرسور، یک شلنگ اگزوز که به هنگام خرید همراه محصول تحویل داده می شود، از یونیت پرتابل به پنجره نصب گردد و گرمای دستگاه را در حین کارکرد از پنجره به بیرون بدمد.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت سامسونگ

کمپرسورهای مورد استفاده شده در اسپلیت های سامسونگ از نوع  روتاری ، اسکرال و دارای کیت اینورتر هستند که مناسب انواع موقعیت های آب و هوایی هستند. این کمپرسورها بخوبی گاز مبرد را مکش کرده و از عملکرد و راندمان بالایی برخوردارند. گاز مبرد به کار رفته در سیستم های تهویه مطبوع این برند از نوع R410 می باشند که این گاز نسبت به گازهای قدیمی قدرت خنک سازی بالاتری داشته و نیاز کمتری به شارژ پیدا می کند. همچنین مبرد R410 سازگار با محیط بوده و اثرات مخرب زیستی به دنبال ندارد.

کمپرسور روتاری اسپلیت سامسونگ رایج ترین و پرکابردترین کمپرسور بکار رفته در سیستم تهویه مطبوع این برند است که از تیغه هایی تشکیل شده که با گردش 360 درجه گاز مبرد را با قدرت مکش کرده و متراکم می کند. بعد از متراکم شدن گاز مبرد، آن را به سمت لوله دهش و خروجی هدایت می کند. این نوع کمپرسور قابلیت کارکرد طولانی داشته و بیشتر مناسب مناطق معتدل می باشد. همانطور که بالاتر اشاره شد، مدل های مجهز به روتاری با اینورتر 8 قطبی مناسب مناطق گرمسیری هستند.

کمپرسور روتاری کولرگازی سامسونگ

کمپرسور اسکرال اسپلیت سامسونگ از دو تيغه فلزی ضخيم بصورت مارپيچ ساخته شده که یکی از تیغه ها ثابت و دیگری متحرک می باشد. گاز مبرد در تیغه های مارپیچ به حرکت در آمده و متراکم می شود. زمانیکه که نیاز به تراکم بیشتر حجم گاز مبرد با دمای بالاتر است، از نوع اسکرال استفاده می شود. این کمپرسور بیشتر در مناطق حاره ای (گرم و شرجی) کاربرد دارد.

کمپرسور اسکرال کولر گازی سامسونگ

ویدیو معرفی کولر گازی سامسونگ

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت و کولر گازی سامسونگ

کولرگازی اسپلیت سامسونگ دارای 5 سال گارانتی کمپرسور، 18 ماه ضمانت قطعات و همچنین نصب در تمامی نقاط کشور، 5 متر لوله و عایق رایگان میباشد که در وبسایت دماپویا با گارانتی اصلی شرکت سام سرویس عرضه میگردد.

ضمانت نامه سام - کولر گازی سامسونگ

58 محصول وجود دارد.