قیمت کولر گازی اکسترا ایر | مشخصات و خرید اسپلیت اکسترا ایر

کولر گازی اسپلیت اکسترا ایر

در این نوشتار می توانید مشخصات مدل های مختلف کولر گازی اسپلیت اکسترا ایر را بررسی کرده و قیمت سری های گوناگون را مقایسه کنید تا تجربه خریدی متناسب با شرایط محیط خود را از نمایندگی های معتبر آن داشته باشید.

مشخصات خرید کولر گازی اکسترا ایر - EXTERA AIR

گروه صنعتی اکسترا ایر با بهره گیری از نیروهای متخصص و کارآمد و همچنین استفاده از ماشین آلات پیشرفته اتوماتیک در خط تولید کولر گازی با کیفیت بالا در سطح استاندارد های اروپا تولید و به بازار عرضه می نماید. این کمپانی با رویکرد حفاظت از محیط زیست، از اولین برندهایی بشمار می رود که در اسپلیت های خود از گاز مبرد R410 بهره برده، که سازگار با محیط زیست است و به لایه ازن آسیب نمی رساند. در این مقاله به مشخصات فنی و نکات مهمی که باید هنگام خرید کولر گازی اکسترا ایر بهمراه گارانتی معتبر به آنها دقت نماییم، خواهیم پرداخت. لازم به ذکر است برای خرید انواع مدل های کولر گازی می توانید به صفحات محصولات ما مراجعه نمایید و در کوتاهترین زمان کالای مورد نظرتان را با قیمت مناسب و ضمانت و خدمات پس از فروش دریافت کنید.

خرید کولر گازی اکسترا ایر

عوامل موثر در قیمت کولر گازی اکسترا ایر

یکی از برندهای موفق و صاحب نام در عرصه سیستم های تهویه مطبوع اکسترا ایر بوده که با هدف حفظ جایگاه برند خود سعی دارد بهترین محصول را به بازار عرضه کند. در این راستا از مواد اولیه بسیار مرغوبی استفاده می کند و طول عمر بالا از عوامل موثر در قیمت کولر گازی اکسترا ایر بشمار می رود. از مزایای این اسپلیت ها می توان به حالت توربو و حالت خواب اشاره داشت که در حالت توربو کمتر از 30 ثانیه دور موتور افزایش یافته و دمای اتاق را به درجه دلخواه می رساند. برای پیشگیری از وارد شدن فشار مضاعف به دستگاه، بعد از 20 دقیقه کارکردن با حالت توربو، تنظیم موتور به حالت عادی برمی گردد. حسگرهای حساس به دما در این محصولات، دمای اتاق را تنظیم کرده و زمانیکه دمای اتاق در درجه مطلوب قرار داشته باشد، دستگاه را به سمت خاموشی برده و در مصرف برق صرفه جویی می کند.

موقعیت نصب و مدل های کولر گازی اکسترا ایر

لازم به ذکر است که از نظر موقعیت نصب کولر گازی اکسترا ایر در مدل های دیواری و در ظرفیت های 9000 تا 30000 بی تی یو ساخته می شود و تمام مدل ها دارای کارکرد دوگانه سرد و گرم و مجهز به سیستم فیلتر چندگانه تصفیه هوا جهت بهبود کیفیت هوای محیط می باشند. این فیلترها شامل ویتامین C جهت بهبود عملکرد سیستم دفاعی بدن، فیلتر یون نقره ضد باکتری و ضد ویروس، فیلتر آنتی فرمالدهید هستند. قدرت پرتاب باد بالا و هوادهی 360 درجه از دیگر مزایا و ویژگی های اسپلیت های اکسترا ایر بشمار می روند. خرید این کولر گازی علاوه بر صرفه جویی در مصرف انرژی و حفظ محیط زیست هوایی تصفیه شده و خنک به شما هدیه می بخشد.

کمپرسورهای مورد استفاده در اسپلیت اکسترا ایر

یکی از مهمترین اجزای تشکیل دهنده کولر گازی کمپرسور آن می باشد، چرا که این قطعه وظیفه متراکم سازی گاز مبرد مورد نیاز سیکل تبرید با عهده دارد. به همین منظور کمپانی اکسترا ایر از بهترین و قدرتمندترین نوع کمپرسور روتاری در ساخت کولر گازی اسپلیت اکسترا ایر بهره می برد. گاز مبرد بکار رفته در آنها نیز از نوع R410a است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رسانند. این اسپلیت ها در مناطق معتدل و مرطوب به منظور تامین هوای گرم و یا سرد مورد نیاز، کاربرد دارند.

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت کولر گازی اکسترا ایر

کولر گازی اکسترا ایر دارای 60 ماه گارانتی کمپرسور، 18 ماه سایر قطعات، 5 متر لوله و به صورت رايگان در تمامی نقاط کشور نصب می گردد.

'گارانتی اکسترا ایر

5 محصول وجود دارد.