قیمت کولر آبی برفاب | مشخصات و خرید

کولر آبی برفاب

در صورتی که تصمیم به خرید کولر آبی برفاب را دارید، می توانید در این متن با ما همراه باشید تا به راهنمایی انتخاب و مشخصات مدل های مختلف آن بپردازیم. همچنین برای سفارش محصول با گارانتی از نمایندگی های معتبر به این متن مراجعه کنید.

فاکتورهای مهم در خرید کولر آبی برفاب - BARFAB

گروه تولیدی برفاب فعالیت خود را از سال 1369 شروع کرده و انواع کولر آبی را با نیروی متخصص و قطعات مرغوب تولید نموده و بازار عرضه داشته است. این شرکت بعدها سبد محصولات خود را با ساخت کالاهای دیگری مانند یخچال و فریزر، فریزر صندوقی، ماشین لباسشویی و دیگر لوازم خانگی گسترش داد و در حال حاضر یکی از بزرگترین کارگاه های تولیدی خصوصی در ایران بشمار می رود. در اینجا قصد داریم فاکتورهای مهمی را که باید هنگام خرید کولر آبی برفاب در نظر گرفت، مورد بررسی قرار دهیم و به مشخصات فنی انواع مدل ها، گارانتی و خدمات پس از فروش این محصولات بپردازیم. اگر قصد خریداری این محصول را دارید با دماپویا همراه باشید.

شرکت برفاب از ماشین آلات و تجهیزات کاملا اتوماتیک برای تهیه این سیستم ها بهره می برد و محصولات آن از کیفیت و راندمان بالایی برخوردارند. الکتروموتور بکار رفته در این دستگاه های سرمایشی ساخت شرکت موتوژن هستند. از موثر ترین عوامل در قیمت کولر آبی برفاب مدل آن است که این وسیله سرمایشی در مدل های پشت بامی، دریچه از بالا، پرتابل و مینی در ظرفیت های مختلف تولید می گردد. وبسایت تخصصی دماپویا در مقاله ای مجزا به نحوه ی عیب یابی کولر آبی به طور کامل پرداخته، که شما کاربر گرامی می توانید با مراجعه به این صفحه اطلاعات کاربردی را در این خصوص کسب کنید. در ادامه به بررسی مشخصات انواع مدل ها پرداخته ایم.

خرید کولر آبی برفاب

کولر آبی پوشالی برفاب

کولر آبی پوشالی برفاب در ظرفیت هوادهی 4500، 5000 و 7000 cfm با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. پوشال های این مدل از بهترین چوب با تراکم بالا تهیه شده که همین امر تاثیر بسزایی در بازدهی دستگاه به همراه دارد. بدنه ی دستگاه از ورق گالوانیزه محکم و مقاوم تهیه شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دوام بالایی دارد. به دلیل قرار گرفتن این محصول در هوای آزاد گروه تولیدی برفاب از لایه ضخیم رنگ پودری در پوشش بدنه استفاده کرده که همین امر سبب شده مقاومت دستگاه افزایش یابد. استفاده از موتور موتوژن و پمپ الکتروژن میزان مصرف انرژی کولر آبی برفاب را به کمترین میزان رسانده و به همین دلیل خرید کولر آبی پوشالی برفاب گزینه مناسبی برای خنک سازی ساختمان شما محسوب می شود.

خرید کولر آبی پوشالی برفاب

کولر آبی خروجی از بالا برفاب

کولر آبی خروجی از بالا برفاب در ظرفیت هوادهی 3500 و 5000 cfm با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. خرید کولر آبی بالازن برفاب برای موقعیت هایی که دستگاه در تراس و یا حیاط ساختمان قرار گرفته و از آن مسیر کانال کشی می شود، گزینه مناسبی بشمار می رود. دریچه خروجی کولر آبی برفاب در بالای اتاقک تعبیه شده به همین دلیل چهار طرف کولر دارای پد ها و واسط های تبخیری می باشد که همین امر تاثیر بسزایی در بازدهی دستگاه دارد. پروانه بکار رفته در این مدل توسط دستگاه های کاملا اتوماتیک برش داده شده که همین امر سبب می شود که دستگاه حین عملکرد بدون لرزش و با کمترین میزان صدا هوای خنک و مطبوع را ارائه نماید.

کولر آبی خروجی از بالا برفاب

کولر آبی پرتابل برفاب

مدل پرتابل برفاب در ابعاد و وزن کم طراحی و ساخته می شود که همین امر سبب شده براحتی قابل حمل باشد و در فضاهایی با متراژ کم که امکان نصب سایر سیستم های برودتی وجود ندارد گزینه ای ایده آل به شمار می آید. جنس بدنه ی این محصول از پلاستیک فشرده درجه یک تهیه شده و از دوام و استحکام بالایی برخوردار است. مدل فوق مجهز به ریموت کنترل می باشد و این از مزایای آن محسوب می شود. مدل پرتابل در مدل های ایستاده و رومیزی تهیه می شود که با توجه به موقعیت و محل قرار گرفتن آن یکی از مدل های پرکاربرد را انتخاب و خریداری نمود.شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید کولر آبی از برندهای پرفروش بازار، به صفحات محصولات این وبسایت مراجعه نمایید.

خرید کولر آبی پرتابل برفاب

کولر آبی مینی برفاب

در واقع کولر آبی مینی برفاب در ابعاد و وزن کم طراحی شده و در فضاهایی که امکان نصب سایر سیستم های بردوتی وجود ندارد، مورد استفاده قرار می گیرد. مدل مینی در پشت پنجره و یا روی میز چهار پایه نصب می گردد و نیازی به سیستم کانال کشی برای انتقال هوا نداشته و هوای خنک تامین شده توسط دستگاه از طریق دریچه ی خروجی کولر به فضای داخلی هدایت می شود. جنس فن بکار رفته از نوع آکسیال با قدرت خنک کنندگی بسیار بالا می باشد. از ویژگی های این محصولات می توان به عملکرد بی صدا اشاره نمود که بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین در مدت زمان کوتاهی هوایی مطبوع به محیط هدیه می بخشد. برای آگاهی از قیمت کولر آبی مینی برفاب و مشاوره رایگان می توانید با کارشناسان دماپویا تماس حاصل نمایید.

خرید کولر آبی مینی برفاب

9 محصول وجود دارد.