خرید کولر آبی آبسال | انواع قیمت + مشخصات فنی

کولر آبی آبسال

در این متن به بررسی قیمت و مشخصات مدل های مختلف کولر آبی آبسال پرداخته ایم و می توانید برای سفارش محصولی متناسب با نیاز به همراه گارانتی و خدمات از نمایندگی های معتبر در این نوشتار با ما همراه باشید.

فاکتورهای مهم در خرید کولر آبی آبسال - ABSAL

شرکت آبسال تحت نام شرکت سهامی لعاب ایران فعالیت خود را در سال 1335 آغاز کرده و در سال 1348 خط تولید کولر آبی خود را تاسیس نمود و به دلیل کیفیت مطلوب محصولات خود، به زودی جای خود را در خانه ها پیدا کرد. طی سالها، این شرکت تغییرات زیادی در این وسیله سرمایشی ایجاد کرد و در حال حاضر آن را در مدل های مختلف و با ابعاد و ظرفیت های مختلف تولید کرده و روانه بازار می کند. در این مقاله قصد داریم فاکتورهای مهمی را که باید هنگام خرید کولر آبی آبسال بدانیم مورد بررسی قرار دهیم و به مشخصات فنی و گارانتی و خدمات پس از فروش انواع مدل های آن بپردازیم.

همانطور که اشاره کردیم، برند آبسال کولر آبی های خود را در انواع مدل های پوشالی، سلولزی، کم مصرف، مینی، پرتابل و دریچه خروجی از بالا تولید کرده و به دلیل تنوع بالا در مدل و ظرفیت می تواند طیف وسیعی از نیاز مصرف کنندگان را در نقاط مختلف کشور پوشش دهد. بهره گیری از تکنولوژی های روز و قطعات با کیفیت در ساخت این تجهیزات سرمایشی، مصرف برق آنها را به کمترین میزان رسانده است. گروه تولیدی آبسال به همین منظور از موتور BLDC ساخت کشور کره در تولید این محصولات بهره می برد. شما مشتریان گرامی درصورتیکه قصد خرید انواع کولر آبی از برندهای معتبر را دارید، می توانید به صفحات محصولات این وبسایت مراجعه نمایید و بعد از مطالعه جزئیات هر مدل، کالای مناسب نیازتان را انتخاب نمایید. در ادامه به بررسی انواع مدل های این برند پرداخته ایم.

کولر آبی آبسال

کولر آبی پوشالی آبسال

کولر آبی پوشالی آبسال در ظرفیت هوادهی 3500، 4000، 5500، 7000 cfm تولید و در بازار موجود می باشد. سه طرف اتاقک این مدل کولر آبی آبسال با پدهای پوشالی احاطه شده و سمت دیگر دریچه خروجی آن می باشد، و از این طریق دمای ایجاد شده را به دریچه های کولر هدایت می کند. استفاده از ورق گالوانیزه ضخیم و محکم در ساخت بدنه، مقاومت آن را در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی افزایش یافته است. از دیگر مشخصات این مدل می توان به پوشش رنگ پودری اپوکسی اشاره کرد که از بدنه در برابر نور خورشید و اشعه ایکس محافظت می کند. ناودانی ها و سه راهی این مدل کولر آبی به گونه ای طراحی شده که آب را به طور یکنواخت رو پوشال های کولر پخش می کنند، سپس الکتروموتور پر قدرت بکار افتاده و هوایی خنک را به داخل ساختمان هدایت می نماید. 

خرید کولر آبی پوشالی آبسال

کولر آبی کم مصرف آبسال

این مدل دارای بدنه از جنس گالوانيزه، پروانه با دوام، پوشال های يکنواخت و يکسان در تمام سطوح و سيستم آبرسانی دقيق ميباشد. کولر آبی آبسال کم مصرف دارای 62 % کاهش مصرف انرژی و پمپ کم مصرف در رده انرژی A، مقاوم در برابر نوسانات ولتاژ برق بدون اختلال در کار دستگاه ميباشد. کولر آبی کم مصرف دارای نمايشگر و تايمر جهت نمايش دمای محيط و تنظيم خاموش و روشن شدن کولر در طی يک شبانه روز و مجهز به سيستم ECO و دارای سه دور سرعت موتور به صورت جداگانه قابل تنظيم ميباشد.

این مدل از محصولات آبسال بعد از 1500 ساعت کارکرد جهت تعويض پوشال علامت اخطار بر روی صفحه نمايش نشان ميدهد. موتور بکار رفته در  کولر آبی آبسال مدل کم مصرف از نوع BLDC ميباشد که باعث جلوگيری از سرو صدا و ايجاد شوکهای ناگهانی ميشود که از مشخصات مهم آن به شمار می آید. در این کولر آبی علامت E4 نشان دهنده محافظت در برابر گيرپاژ ياتاقان ها مي باشد.

خرید کولر آبی کم مصرف آبسال

کولر آبی مينی آبسال

کولر آبی مینی آبسال با موقعیت قرار گرفتن پشت پنجره یا روی میز برای فضاهایی با متراژ کم کاربرد دارد. این مدل کولر آبی در ابعاد و وزن کمی طراحی شده که براحتی می توان آنرا حمل و نقل و جا به جا نمود. پیش از بررسی قیمت کولر آبی آبسال مدل مینی در نظر بگیرید که جنس پروانه بکار رفته در آنها از پلاستیک فشرده تهیه شده که همین امر در بازدهی و افزایش خنک کنندگی دستگاه تاثیر بسزایی دارد. یکی از مشخصات این سری از سیستم های سرمایشی امکان پر کردن مخزن به حالت دستی و اتصال به شبکه آب شهری می باشد که در صورت در دسترس نبودن لوله ی آب براحتی می توان به صورت دستی مخرن آن را پر کرد. دریچه خروجی هوا به گونه ای طراحی شده که می توان جهت آن را به دلخواه تغییر داد و زوایه پرتاب باد را به صورت دستی تنظیم نمود.

خرید کولر آبی مینی آبسال

کولر آبی پرتابل آبسال

مدل کولر آبی پرتابل آبسال دارای پایه های چرخان می باشد که براحتی می توان آن را جا به جا کرد. استفاده از این مدل کولر در شرایط عادی و متعادل توان خنک کنندگی فضایی تا حداکثر 100 مترمربع را دارد. روی بدنه ی دستگاه از نشانگر سطح آب استفاده شده که میزان حجم مورد نیاز آب را به کاربر نمایش می دهد. به طور تقریبی هر 6 ساعت یکبار نیاز است تا به صورت دستی مخزن را پر نمود. پایه های مدل پرتابل به نوعی طراحی شده که می توان در دو حالت ایستاده روی چرخ و یا (با توجه به شرایط نصب) بدون پایه مورد استفاده قرار گیرد.

برای خرید کولر آبی آبسال مدل پرتابل با قیمت مقرون به صرفه، باید به این نکته توجه داشت که جنس بدنه از پلاستیک فشرده درجه یک تهیه شده و به همین دلیل در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت دارد و همین امر سبب افزایش طول عمر دستگاه می گردد. موتور سه سرعته آن به کاربر این امکان را می دهد که با توجه به نیاز دمایی حالت آن را روی پنکه، دور کند و یا دور تند تنظیم نماید. قاب دریچه ی خروجی هوا به صورت دوار بوده که به صورت دستی می توان حالت آن را تغییر داد. شما مشتریان گرامی می توانید برای تهیه این کالا با کارشناسان دماپویا تماس حاصل نمایید.

خرید کولر آبی پرتابل آبسال

کولر آبی خروجی از بالا آبسال

کولر آبی خروجی از بالا آبسال در ظرفیت هوادهی 3800، 4800 و 5800  cfm با راندمان و بازدهی بسیار بالا تولید و در بازار موجود می باشد. از مزیت های کولر آبی بالازن این است که چهار طرف اتاقک از واسط های تبخیری پوشالی استفاده شده که همین امر باعث افزایش بازدهی آن می گردد. این مدل کولر آبی آبسال می توان در فضاهایی که ورودی کانال از بالکن و یا پشت پنجره تعبیه شده مورد استفاده قرار داد. جنس بدنه از ورق گالوانیزه محکم تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی دارا می باشد.

جنس پروانه ی بکار رفته در کولر آبی خروجی از بالا، بوسیله ی دستگاه های تمام اتوماتیک تهیه شده که همین امر باعث شده که حین عملکرد بدون لرزش و صدا عمل هدایت دمای خنک ایجاد شده را به داخل محیط انجام دهد. کولر آبی آبسال مدل خروجی از بالا در رنگ های سبز و آبی تولید و در بازار موجود می باشد. وبسایت تخصصی دماپویا انواع سیستم های گرمایشی و سرمایشی را بهمراه گارانتی اصلی به مشتریان گرامی عرضه می دارد و محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن به سراسر ایران ارسال می نماید.. از محصولات موجود در وبسایت می توان به داکت اسپلیت اشاره نمود که تمامی برندهای موجود در بازار بهمراه گارانتی در سایت موجودند. 

خرید کولر آبی خروجی از بالا آبسال

گارانتی کولر آبی آبسال و خدمات پس از فروش

شرکت آبسال محصولات سرمایشی مانند کولر آبی های خود را به همراه دو سال گارانتی محصول، پنج سال گارانتی الکتروموتور و پنج سال ضمانت برد الکترونیکی و کلید کنترل الکترونیک ارائه می دهد تا رضایت خاطر مشتریان جلب کرده و مصرف کنندگان از خدمات پس از فروش این کارخانه بهره مند گردند.

لوگو آبسال

8 محصول وجود دارد.