قیمت چیلر سرما آفرین | مشخصات و خرید چیلر سرما آفرین

چیلر سرما آفرین

با مطالعه مطالب زیر مشخصات فنی و اطلاعات فروش چیلر سرما آفرین ، خرید آنلاین ، گارانتی شرکت و بهترین قیمت فروش نمایندگی چیلر سرما آفرین همراه با تصاویر مدل های تراکمی هواخنک،تراکمی آب خنک و جذبی در ظرفیت های 40 تا 1000 تن تبرید و دارای کمپرسور اسکرو ، رفت و برگشتی و اسکرول و مدل های تولید شده مورد استفاده در فضای داخل و خارج با توجه به کاربرد آن را مشاهده و بررسی نمایید .

مشخصات خرید هوشمندانه چیلر سرما آفرین - SARMA AFARIN

چیلر دستگاهی است که آب را برای خنک و مطبوع کردن هوای داخل ساختمان و یا به عنوان خنک کننده یک دستگاه در مصارف صنعتی، سرد کند. آب از طریق لوله ها و کویل ها عایق بندی شده به دستگاه ارسال می شوند. چیلر سرما آفرین در مدل های جذبی، تراکمی هوا خنک و تراکمی آب خنک، با ظرفیت های 50 تا 1000 تن عرضه می شوند. تمامی مدل های ارائه شده با گارانتی اصلی در وب سایت دماپویا موجود می باشد. در ادامه به اساس کار هریک همراه با تصاویر پرداخته ایم.

خرید چیلر سرما آفرین

چیلر جذبی سرما آفرین

چیلر جذبی سرما آفرین مناسب نصب در فضای داخل می باشند و لوله های ژنراتور آنها از جنس آلیاژ مس- نیکل است و در مدل های مختلف با توجه به نوع کاربرد آنها با سیستم تبرید بخار ، آب داغ و آب گرم توسط این شرکت قابل ارائه می باشند و دارای ظرفیت های 40 تا 1000 تن برودتی اسمی هستند . ویژگی های چیلر سرما آفرین سیستم تخلیه گاز بدون نیاز به موتور (Motor less Purge System)، دارای پمپ های بسته با راندمان و عمر بالا می باشد . شرکت سرما آفرین در دو مدل ، دو اثره مستقیم سری 16 DNS ، و تک اثره با ژنراتور سری 16 JB-LT تولید و به بازار عرضه می نماید .

خرید چیلر جذبی سرما آفرین

چیلر تراکمی آب خنک سرما آفرین

تعدادی فن در بالای چیلر تراکمی آب خنک قرار میگیرند و حرارت اضافی مبرد جاری در لوله کندانسور را می گیرند با استفاده از آب خنک می شوند بنابراین مصرف آب دارند . گاز مبرد کمپرسور از نوع R22، R134a ،R407c و دارای کمپرسور اسکرو می باشد . این دستگاه در فضای داخل قابل نصب می باشد و امکان مانیتورینگ از راه دور را دارند و در ظرفیت های نامی 20 تا 240 تن تبرید تولید و در بازار موجود می باشند . از ویژگی های چیلر تراکمی هوا خنک سیستم کنترلی PLC با قابلیت اتصال به BMS ، کاکرد با کندانسور آبی ، ارایه به صورت چیلر زیر صفر (Brine chiller) است . چیلر تراکمی آب خنک در مدل های سری 30 HC و سری 30 HK-HR تولید شده و در بازار عرضه می شود .

خرید چیلر آب خنک سرما آفرین

چیلر تراکمی هوا خنک سرما آفرین

تعدادی فن در بالای چیلر تراکمی هوا خنک قرار گرفته که هوا روی لوله های کندانسور میدمد و به این ترتیب خنک می شوند . چیلر تراکمی هوا خنک دارای طراحی ویژه جهت استفاده در مناطق حاره ای را دارند . مدل های تولید شده دارای کمپرسور اسکرو ، رفت و برگشتی و اسکرول می باشند و نوع گاز مبرد در کمپرسور آنها R22، R134a ،R407c می باشد و در ظرفیت های 40 تا 640 جهت استفاده در فضای داخل و خارج هستند . جنس فین ها آلومینیوم و مس می باشد . چیلر های تولید شده توسط شرکت سرما آفرین قابل ارایه با باکس صداگیر کمپرسور جهت کاهش صدای چیلر می باشند همچنین مناسب کار با کندانسور هوایی هستند . چیلر تراکمی سری 30HA ، 30XD ، 30RAN و 30HA توسط شرکت سرما آفرین تولید و در بازار ایران موجود می باشند .

خرید چیلر هوا خنک سرما آفرین

گارانتی و خدمات پس از فروش چیلر سرما آفرین

چیلرهای سرما آفرین دارای گارانتی 18 ماه از تاریخ تحویل به خریدار یا یکسال از تاریخ نصب و راه اندازی می باشد .

شرکت مهراصل

وب سایت دماپویا این اطمینان را به مشتریان خود می دهد که مدل های چیلر سرما آفرین ارائه شده را با بهترين قيمت و بدون صرف وقت با ضمانت و گارانتی اصلی شرکتهای معتبر عرضه می نماید همچنین برای فروش و عرضه محصولات به صورت اینترنتی با دریافت مجوز از وزارت صنعت ، معدن و تجارت به صورت کاملا قانونی و رسمی در جمهوری اسلامی ایران فعالیت میکند .

هیچ محصولی در دسترس نیست

به گوش باشید! محصولات بیشتری در این قسمت به نمایش درخواهد آمد چرا که در حال اضافه شدن به سایت هستند.