داکت اسپلیت هایسنس | مشخصات + خرید و قیمت

داکت اسپلیت هایسنس

در این متن می توانید ویژگی مدل های مختلف داکت اسپلیت هایسنس را مطالعه کنید و برای بررسی قیمت انواع آن نیز با ما همراه باشید. همچنین برای تجربه خرید مقرون به صرفه می توانید مشخصات انواع آن را با هم مقایسه کرده و سپس انتخاب کنید.

راهنمای خرید داکت اسپلیت هایسنس - HISENES

شرکت صنعتی هایسنس یکی از قدیمی ترین و بهترین کمپانی های سازنده سیستم های تهویه مطبوع در کشور چین بشمار می رود که در سال 1969 تاسیس شده و با بکارگیری نیروی متخصص و ماشین آلات پیشرفته توانسته جایگاه خود را در بازار بین المللی بدست آورد. این برند نام آشنا محصولاتی را با کیفیت مطلوب و مطابق استاندارهای جهان به مصرف کنندگان در سراسر دنیا عرضه می دارد. در این مقاله قصد داریم نکاتی را که باید هنگام خرید داکت اسپلیت هایسنس HISENES بدانیم، مورد بررسی قرار دهیم و درباره مشخصات فنی انواع مدل ها و گارانتی محصولات، اطلاعاتی را به شما مشتریان گرامی ارائه دهیم. لازم به ذکر است که شما مخاطبین گرامی می توانید برای خرید داکت اسپلیت از برندهای معتبر از صفحات محصولات این وبسایت بازدید نمایید.

انواع داکت اسپلیت هایسنس در مدل های معمولی و اینورتر دار طراحی و تولید می شوند که مدل های اینورتر دار، داکت های کم مصرف نیز شناخته می شوند و با توجه به ساختار و نوع کمپرسورشان تا 60 درصد در هزینه های قبض برق صرفه جویی می شود. این دستگاه ها دارای کارکرد دوگانه سرد و گرم هستند و این قابلیت را دارند تا در هر چهار فصل سال، هوای مطبوع مورد نیاز محیط را تامین کرده و آسایش و رفاه کاربر را فراهم نمایند. داکت ها از دو یونیت خارجی و یونیت داخلی تشکیل می شوند که یونیت خارجی در خارج از ساختمان نصب شده و یونیت داخلی در داخل سقف کاذب قرار می گیرد و قابلیت کانال کشی دارد. این محصولات در ساختمان های مسکونی، اداره جات، هتل و مدارس کاربرد دارند. برای مشاوره رایگان و آگاهی از قیمت داکت اسپلیت هایسنس می توانید با کارشناسان فروش دماپویا تماس حاصل نمایید.

خرید داکت اسپلیت هایسنس

انواع داکت اسپلیت هایسنس و چگونگی عملکرد

انواع اسپلیت کانالی هایسنس در ظرفیت های 18000 تا 60000 بی تی یو تولید شده و در بازار موجود هستند. برای انتخاب و خرید دستگاه با ظرفیت مناسب، باید ابتداد متراژ ساختمان و تعداد نفرات را در نظر گرفت و سپس ظرفیت متناسب با فضا را خریداری کرد. سنجیدن میزان آفتاب گیر بودن ساختمان و همچنین شرایط آب و هوایی منطقه از عوامل موثر در انتخاب دستگاه هستند. چرا که کمپرسور دستگاه با توجه به منطقه جغرافیایی تعیین گردیده و در یونیت خارجی تعبیه می شود. این دستگاه ها همچنین در انواع سقفی و سقفی کانالی و با اینورتر و بدون اینورتر تولید می گردند که پیش از خرید باید این فاکتور را در نظر گرفت. بدیهی است که موارد ذکر شده روی قیمت محصول نیز تاثیر دارند.

بخش های داکت اسپلیت هایسنس

همانطور که بالاتر اشاره کردیم، داکت اسپلیت هایسنس از دو یونیت داخلی و خارجی تشکیل شده است که این دو بخش با استفاده از دو لوله ی مسی به یکدیگر متصل می شوند. مهم ترین بخش این دستگاه ها کمپرسور و فن هستند که کمپرسور وظیفه تراکم سازی گاز مبرد و آماده کردن آن برای چرخش مجدد در سیکل تبرید و تامین سرمایش مورد نیاز ساختمان را برعهده دارد. نحوه کارکرد این دستگاه ها در حالت سرمایشی شبیه به کولر گازی می باشد اما برای تامین گرما در فصول سرد سال، یک کویل آبگرم در یونیت داخلی قرار گرفته و گرمایش مورد نیاز محیط را تامین می نماید. آبگرم مورد نیاز کویل با اتصال به موتور خانه یا پکیج فراهم می شود. فن دستگاه هوای سرد یا گرم در داخل دستگاه را به داخل ساختمان هدایت می کند.

ویژگی های داکت اسپلیت هایسنس

یکی از ویژگی های منحصربفرد داکت اسپلیت هایسنس راندمان مطلوب آن به دلیل برخوردای از قطعات با کیفیت بالا است. از دیگر مزایای این دستگاه ها دارا بودن فیلتر های قابل شستشو است که هوایی مطبوع و تازه را برای افراد فراهم کرده و با نظافت مرتب آنها می توان کیفیت مطلوب هوا را حفظ کرد. کارکرد دور فن دستگاه و درجه حرارت همچنین قابل تنظیم است و در یونیت داخلی محفظه درین با پوشش عایق مناسب قرار دارد که آب حاصل از تعرق دستگاه را جمع آوری و تخلیه کرده و از چکه کردن آن جلوگیری می کند. در محفظه درین همچنین حسگر کنترلی سطح آب قرار دارد.

گرید انرژی این دستگاه ها A است و این بدین معناست که محصول با صرف کمترین میزان انرژی بیشترین راندمان را دارد. از ویژگی های دیگر این محصولات وزن سبک و حجم کم بدنه یونیت داخلی است که در فضاهای مختلف و همچنین در داخل سقف کاذب با ارتفاع محدود به آسانی نصب می گردد. کمپرسور داکت اسپلیت هایسنس از نوع روتاری اینورتر دار است که در مناطق معتدل کاربرد دارد و از عملکرد مطلوبی در فشرده سازی گاز مبرد در مدت زمان کوتاه، برخوردار است. 

ویدیو معرفی داکت اسپلیت هایسنس

گارانتی و خدمات پس از فروش داکت اسپلیت هایسنس

تمامی داکت اسپلیت های هايسنس دارای 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه ضمانت سایر قطعاتِ شرکت زرین هستند و در سراسر ایران عرضه می گردند.

ضمانت نامه داکت اسپلیت هایسنس

6 محصول وجود دارد.