داکت اسپلیت جی پلاس | قیمت ، مشخصات و خرید

داکت اسپلیت جی پلاس

در این نوشتار به معرفی مشخصات کامل انواع مدل های داکت اسپلیت جی پلاس پرداخته ایم و شما می توانید در این متن بهترین قیمت نمایندگی آن را بررسی کرده و پس از مقایسه ویژگی های هر مدل، انتخابی بهینه را تجربه کنید.

راهنمای خرید داکت اسپلیت جی پلاس - Gplus

شرکت گلدیران با سابقه درخشان در ساخت و تولید انواع لوازم خانگی، وسایل صوتی و تصویری، کامپیوتر و دستگاه های تهویه مطبوع، خالق برند جی پلاس می باشد و انواع سیستم های تهویه مطبوع مرکزی مانند داکت اسپلیت را در کنار دیگر محصولات خود با کیفیت مطلوب تحت این برند تولید کرده و به بازار عرضه می دارد. این شرکت از وارد کنندگان انحصاری برند ال جی بوده و کالاهای خود را تحت لیسانس کمپانی LG تولید می کند و از پرفروش های بازار بشمار می رود. در این مقاله قصد داریم مواردی را که باید قبل از انتخاب و خرید داکت اسپلیت جی پلاس Gplus بهمراه گارانتی بدانیم، مورد بررسی قرار دهیم و به عوامل موثر بر قیمت کالا و مشخصات فنی انواع مدل های آن بپردازیم. برای آگاهی بیشتر و تجربه بهترین خرید تاسیسات ساختمان با دماپویا همراه باشید.

این کمپانی از پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا و مواد اولیه مرغوب در ساخت داکت های خود بهره می برد. انواع داکت اسپلیت جی پلاس در مدل های معمولی و اینورتر دار ساخته می شوند که در مدل های اینورتر دار به دلیل دارا بودن فناوری اینورتر، موتور با دور متغیر کار کرده و از خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور دستگاه و استارت زدن های مکرر جلوگیری می کند. به همین دلیل در این مدل ها تا میزان 60 درصد در مصرف برق صرفه جویی شده و محصول از طول عمر بالاتری نسبت به مدل های معمولی برخوردار است. در ادامه به جزئیات بیشتری درباره این محصول پرداخته ایم. همچنین لازم به ذکر است که در صورتیکه شما مشتریان گرامی قصد خرید داکت اسپلیت از برندهای معتبر را دارید می توانید از صفحات محصولات این وبسایت بازدید نمایید.

خرید داکت اسپلیت جی پلاس

انواع داکت اسپلیت جی پلاس و چگونگی کارکرد

شرکت گلدیران انواع داکت اسپلیت جی پلاس را در مدل های سقفی کانالی تولید می کند که این دستگاه ها ظرفیت هوادهی 24000 الی 60000 btu/h به مشتریان عرضه می گردند. این دستگاه ها از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل می شوند که کندانسور در بیرون از ساختمان نصب شده و یونیت داخلی در داخل سقف نصب می گردند. از لحاظ کارکرد این دستگاه ها شبیه به کولر گازی می باشند و در حالت سرمایشی کاملا شبیه به کولر گازی اسپلیت کار می کند و با چرخش گاز مبرد در سیکل تبرید سرمای مورد نیاز را تامین می نماید. اما در حالت گرمایشی و برای فصول سرد سال، یونیت داخلی به موتور خانه یا هیتر نصب می گردد و می توان گفت که در زمستان یونیت خارجی غیر فعال می شود.

این سری از سیستم ها به دلیل دارا بودن تنوع در ظرفیت، در فضاهای مختلفی به منظور تامین هوایی مطبوع کاربرد دارند و به دلیل قابلیت کانال کشی از محبوبیت ویژه ای برخوردارند. این نوع داکت ها در مجتمع ها، مساجد، مدارس و بیمارستان ها کاربرد دارند. به دلیل استفاده از کمپرسور با قدرت خنک کنندگی بالا در این برند، این دستگاه ها از قدرت خنک کنندگی بالایی برخوردارند و قابلیت اتصال لوله کشی تا 30 متر در ارتفاع و در کل تا 50 متر بین یونیت داخلی و خارجی وجود دارد. آنها همچنین، به دلیل استفاده از فن آکسیال در حین عملکرد کمترین میزان صدا را در محیط ایجاد می کنند و حجم بیشتری از هوا را به فضای داخلی هدایت می نمایند.

اجزا و قطعات داکت جی پلاس

همانطور که بالاتر اشاره شده اجزا و قطعات داکت اسپلیت جی پلاس همانند سایر مدل های مشابه، شامل دو یونیت مجزا می باشد که بخش داخلی یا همان هواساز درون سقف کاذب قرار می گیرد و کندانسور در بیرون قرار می گیرد. کمپرسور در یونیت بیرونی قرار گرفته و در سیکل سرمایی وظیفه متراکم سازی گاز مبرد و آماده کردن آن برای چرخش در سیکل تبرید را برعهده دارد. کمپرسور بکار رفته در داکت های این برند از نوع روتاری ویژی مناطق معتدل هستند و گاز مبرد بکار رفته در آنها مبرد R410 است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. مدل های سقفی جی پلاس به دلیل دارا بودن ابعاد و وزن کم بدون محدودیت درون سقف کاذب نصب می گردد. همچنین با نصب کویل آبگرم در اپراتور، در فصل زمستان از اتلاف و هدررفت انرژی جلوگیری می شود.

ویژگی های داکت اسپلیت جی پلاس

از ویژگی های منحصربفرد داکت اسپلیت جی پلاس که از اهمیت بالایی نیز برخوردار است می توان به دارا بودن گرید A در برچسب انرژی آن اشاره کرد که به دلیل بهره مندی از فناوری اینورتر در مصرف برق تا میزان زیادی صرفه جویی می شود. در کندانسور دو سنسور تنظیم کننده دما و فشار وجود دارد و همچنین فشار استاتیکی کندانسور بواسطه ریموت کنترل قابل تنظیم است. محدوده دمایی این دستگاه ها بسیار گسترده بوده و از منفی 15 تا 55 درجه سانتی گراد قابلیت کارکرد و تامین هوای مطبوع دارند. مدل های سقفی کانالی این برند، همانطور که بالاتر اشاره شد، قابلیت اتصال به هیتر در فصل های سرد سال را دارند. این محصولات همچنین با کمترین میزان صدا کار کرده و در محیط کار یا استراحت شما آلودگی صوتی ایجاد نمی نماید. مزایای فوق روی قیمت داکت اسپلیت جی پلاس تاثیر بسزایی دارند.

گاز مبرد و کمپرسور داکت اسپلیت کانالی جی پلاس

از کمپرسور های بکار رفته در داکت اسپلیت های کانالی جی پلاس روتاری معمولی و اینورتر دار هستند که مناسب استفاده در شرایط آب و هوایی معتدل و مرطوب می باشند. این نوع کمپرسور از بازدهی بالایی برخوردار بوده و قابلیت کارکرد در مدت زمان طولانی و درجه دمایی گسترده ای را دارد. گاز مبرد بکار رفته در این دستگاه ها، همانطور که اشاره شد، از نوع گاز مبرد R410 است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. این نوع گاز نیز نسبت به گاز های قدیمی، نشتی کمتری پیدا کرده و به همین دلیل در حین کارکرد به دستگاه آسیب نمی رساند.

مجهز به فیلترهای قدرتمند

مزیت دیگر دیگر داکت اسپلیت جی پلاس مجهز بودن آن به فیلترهایی با قدرت جذب بالا می باشد که آن ها از نوع ضد قارچ و ضد باکتری هستند و حین عملکرد دستگاه، آلاینده های موجود در هوا و ذرات معلق ریز را به دام می اندازند و هوا را پاکیزه نگه می دارند. این فیلترها در صورت نیاز قابل شستشو و تعویض هستند و البته توصیه می شود که در زمان های مققر و به صورت ادواری آن ها را مورد شستشو و نظافت قرار داده و یا در صورت نیاز تعویض نمایید تا علاوه بر تصفیه هوای محیط، به عملکرد تهویه مطبوع کولر گازی نیز آسیبی نرسد و هوا با قدرت هوادهی بالا و در کوتاه ترین زمان خنک یا گرم شود.

بهره مندی از تکنولوژی اینورتر

بالاتر اشاره کردیم که شرکت گلدیران از تکنولوژی اینورتر در دستگاه های تهویه مطبوع خود استفاده کرده و داکت های این برند در دو نوع معمولی و اینورتر دار در بازار موجودند. در مدل های اینورتر دار موتور با دور متغیر کار می کند و به همین دلیل رده انرژی این دستگاه ها در گرید A پلاس می باشد و این بدان معناست که محصول با کمترین میزان انرژی از بالاترین راندمان برخوردار است. بدیهی است که قیمت داکت اسپلیت ال جی در مدل های معمولی و اینورتر دار با هم متفاوتند اما این اختلاف قیمت و بالاتر بودن هزینه خرید مدل های اینورتر دار، در قبض برق جبران می گردد.

کاربری ساده و طول عمر بالا

علاوه بر موارد گفته شده، داکت اسپلیت جی پلاس مجهز به ریموت کنترل است که کنترل دستگاه را تسهیل می نماید و به کاربران آن کمک شایانی می کند. همچنین تمامی داکت های ساخته شده توسط این برند مجهز دارای صفحه نمایشگر لمسی هستند تا مشخصات کامل آن برای کاربر نمایش داده شود. همچنین داکت اسپلیت های جی پلاس در مناطقی با آب و هوای قلیایی و اسیدی نیز کاربرد دارند که به سبب فین های آبی رنگ(Blue Fin) تعبیه شده در آنها که از جنس آلومینیوم می باشند، مقاومت و طول عمر بسیار بالایی داشته و در نتیجه فلز آلومینیومی کویل در برابر خطرات خوردگی و زنگ زدن، مقاوم می باشد.

ویدیو معرفی داکت اسپلیت جی پلاس

گارانتی خدمات پس از فروش داکت اسپلیت جی پلاس

تمامی مدل های داکت اسپلیت جی پلاس همراه با 60 ماه گارانتی و 24 ماه خدمات پس از فروش شرکت گلدیران عرضه می گردد. در صورت خرید این محصولات از وبسایت دماپویا، امکان ارسال بهمراه ضمانت نامه به سراسر کشور وجود دارد.

گارانتی داکت اسپلیت جی پلاس دماپویا

5 محصول وجود دارد.