تصفیه هوا گازور | قیمت دستگاه تصفیه هوا گازور

تصفیه هوا گازور

در متن زیر می توانید نکات مهم پیش از خرید انواع تصفیه هوا گازور را مطالعه کنید و با بررسی مشخصات متنوع آن، مدلی مناسب با نیاز خود را سفارش دهید. همچنین برای سفارش محصول با گارانتی شرکتی، نمایندگی های معتبر Gazor را در نظر داشته باشید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا گازور بیشتر بدانیم

تصفیه هوا گازور (Gazor) با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا در روزهای آلوده میتواند سطح کیفیت هوا را به مقدار قابل توجهی افزایش دهد. شرکت گازور دارای سابقه ای طولانی درخصوص طراحی و تولید لوازم خانگی از جمله سیستم های تهویه مطبوع دارد. بهره مندی از خط تولید تمام اتوماتیک و مونتاژ و تولید به شیوه ای مدرن همچنین رعایت استانداردهای بین المللی باعث شده که این دستگاه از سطح کیفیت بسیار بالا برخودار باشد. یکی از محصولات پرفروش این کمپانی دستگاه تصفیه هوا می باشد که در مدل های مختلفی تولید و در بازار موجود هستند.

این گروه تولیدی با دارا بودن آزمایشگاه های مجهز جهت تست و ارزیابی محصولات تمامی محصولات تولیدی را مورد آزمایش و ارزیابی قرار داده که با اطمینان خاطر میتواند از این سیستم ها به منظور بهبود و افزایش کیفیت هوای تنفسی بهره مند شوید. این شرکت به منظور کاهش هزینه های نهایی و قیمت تمام شده در سالهای اخیر اقدام به تاسیس خط تولید و احداث کارخانه در کشور چین نموده و تمامی محصولات را با همان کیفیت اولیه و تحت لیسانس آمریکا تولید و روانه بازار رقابت می کنند. تنوع در مدل باعث شده در فضاهای مختلفی امکان استفاده از آنها را فراهم می آورد. لازم بذکر است تمامی مدل های تولید شده تصفیه هوا گازور همراه با گارانتی اصلی به منظور تجربه خریدی مقرون به صرفه و آسان و همچنین امکان ارسال به سایر نقاط کشور عرضه می نماید.

تصفیه هوا گازور

دستگاه تصفیه کننده هوا گازور مدل C15

دستگاه تصفیه کننده هوا گازور مدل C15 با قابلیت فیلتراسیون 4 مرحله ای توانایی حذف ذرات معلق موجود در هوا را با بالاترین سطح کیفیت دارد. فیتلرهای بکار رفته به ترتیب شامل فیلتر اولیه، یون نقره و در نهایت فیلتر هپا می باشد که با عبور هوا از این فیلترها مرحله به مرحله از میزان آلودگی آن کم شده و در آخر هوای خروجی پاک و عاری از هرگونه آلاینده را به بیرون هدایت می کند. این مدل تصفیه هوا گازور مجهز به پخش کننده ی رایحه و مخزن اساس می باشد که همواره هوایی خوشبو و مطبوع به محیط هدیه می بخشد. تصفیه هوا مدل C15 گازور دارای حسگرهای حساس بوده که ذرات pm 2.5 را شناسایی می کند.

همچنین به منظور کاهش مصرف انرژی مجهز به هواموتور اینورتر می باشند وحین عملکرد با صدای بسیار کمی عمل فیلتراسیون هوا را انجام می دهند. از این مدل تصفیه هوا میتوان در فضاهایی با حداقل 15 مترمربع و حداکثر 20 مترمربع مناسب می باشند. از دیگر ویژگی ها میتوان به نشانگر رنگ کیفیت هوا، تایمر خواب، سیستم هوشمند خودکار اشاره نمود. با توجه به ضرورت استفاده از این سیستم ها در مکان های مختلف دستگاه تصفیه هوا در برندهای متفاوتی تولید و عرضه می شود، که هریک ویژگی و خصوصیات مختص به خود را دارا می باشند. در مقاله ای به معرفی بهترین تصفیه هوا موجود در بازار پرداخته ایم که با مراجعه به این صفحه می توانید خریدی هوشمندانه را تجربه نمایید.

دستگاه تصفیه کننده هوا گازور مدل C15

 تصفیه کننده هوا گازور مدل A80

تصفیه کننده هوا گازور مدل A80 به منظور افزایش کارایی و همچنین کاهش اشغال فضا قابلیت پخش 360 درجه ای هوای تمیز را دارا می باشد. این مدل تصفیه هوا دارای فیلتراسیون 8 مرحله ای بوده که هرنوع مواد معلق همچنین بوهای نامطبوع موجود در هوا را از بین می برد. فیلترهای بکاررفته شامل فیلتر اولیه، ضد آلرژی، هپا، نانو، دی اتم، کربن فعال و درنهایت کلدکاتالیست می باشد. محل قرار گیری فیلترها در طرفین دستگاه می باشد که بدلیل سطح گسترده حجم بالایی از آلاینده ها را جذب و فیلتر می نماید.

تصفیه هوا مدل A80 گازور برای فضاهایی با حداقل 80 و حداکثر 130 مترمربع مناسب استفاده می باشند. بدلیل بهره مندی از هواموتور اینورتر مصرف انرژی در این سیستم به کمترین میزان رسیده همچنین دارای عملکردی بسیار کم صدا و آرام می باشند. به منظور جابه جایی و سهولت در حمل و نقل از چرخ های متحرک زیر دستگاه استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این مدل تصفیه هوا گازور می توان به ژنراتور یون ساز، تایمر، نشانگر رنگی کیفیت هوا، صفحه نمایش دیجیتال اشاره نمود.

تصفیه هوا گازور

تصفیه هوا گازور مدل M400

تصفیه هوا گازور مدل M400 با قابلیت پوشش دهی فضایی به متراژ 40 الی 60 مترمربع را دارا می باشند. فیلترهای بکار رفته در این مدل تصفیه هوا به ترتیب شامل فیلتر اولیه، هپا و در نهایت فیلتر کربن فعال می باشد که با انجام فیلتراسیون 5 مرحله ای حجم قابل توجهی از مواد معلق موجود در فیلتر می کنند. یکی از ویژگی های تصفیه هوا مدل M400 گازور مجهز به مخزن ذخیره آب بوده که با قابلیت عملکرد بخور سرد هوای اتاق را مرطوب می نماید. حسگرهای بکاررفته در دستگاه ذرات pm 2.5 را شناسایی می کنند.

تصفیه هوا گازر روی پنل دارای نمایشگر میزان رطوبت محیط را به کاربر اطلاع می دهد. از دیگر ویژگی های این مدل تصفیه هوا میتوان به هوشمند خودکار، تنظیم خواب، تایمر و ساعت کار دستگاه میتوان نام برد. موتور اینورتر بکار رفته در این دستگاه تاثیر بسزایی در کاهش مصرف برق و در نهایت افزایش راندمان دستگاه دارد. این مدل تصفیه هوا حین عملکرد کاملا بی صدا وآرام می باشد که با کمترین میزان صدا و بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین هوایی تمیز و بدون آلاینده را به محیط هدیه می بخشد.

 تصفیه کننده هوا گازور مدل A80

تصفیه کننده هوا گازور مدل B35

تصفیه کننده هوا گازور مدل B35دارای فیلتراسیون 8 مرحله ای بوده که هرنوع مواد معلق همچنین بوهای نامطبوع موجود در هوا را از بین می برد. و در فضاهایی با حداقل 40 و حداکثر 70 مترمربع را پوشش می دهد. این مدل تصفیه هوا به منظور افزایش کارایی و همچنین کاهش اشغال فضا قابلیت پخش 360 درجه ای هوای تمیز را دارا می باشد. مدل تصفیه هوا گازور مدل B35 دارای فیلترهای به ترتیب پیش فیلتر، ضد آلرژی، هپا، نانو، دی اتم، کربن فعال و درنهایت کلدکاتالیست می باشد.

به دلیل نوع قرار گیری فیتلرها یعنی کناره های دستگاه هوا با سطح وسیع تری در ارتباط بوده و مقدار بیشتری جذب فیلترها می گردد. تصفیه هوا مدل B35 بدلیل بهره مندی از هواموتور اینورتر مصرف انرژی در این سیستم به کمترین میزان رسیده همچنین دارای عملکردی بسیار کم صدا و آرام می باشند. به منظور جابه جایی و سهولت در حمل و نقل از چرخ های متحرک زیر دستگاه استفاده شده است. از دیگر ویژگی های این مدل تصفیه هوا گازور می توان به ژنراتور یون ساز، تایمر، نشانگر رنگی کیفیت هوا، صفحه نمایش دیجیتال اشاره نمود.

تصفیه هوا گازور مدل M400

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا گازور

تمامی مدل های تصفیه هوا گازور با 24 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت گازور به فروش می رسند.

تصفیه هوا گازور دماپویا

4 محصول وجود دارد.