دستگاه تصفیه هوا کنت | مشخصات و قیمت + خرید

تصفیه هوا کنت

در این مقاله می توانید با مشخصات سیستم تصفیه هوا کنت و مدل های آن آشنا شوید. همچنین قیمت آن را بررسی کنید و خریدی موفق را تجربه کنید. همچنین به بررسی ویژگی های این سیستم پرداخته ایم که می توانید آن را مطالعه نمایید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا کنت بیشتر بدانیم

شرکت کنت (KENT) در زمینه تولید تصفیه هوا و آب می باشد. این شرکت در حال حاضر یکی از بزرگترین تولید کننده های تصفیه هوا می باشد. شرکت کنت دائما در حال ایجاد نوآوری و ارائه راه حل برای محافظت از مردم در برابر بیماری های مضر می باشد. از تصفیه هوا کنت برای ضد عفونی( کشتن باکتری ها، ویروس ها و جرم های مضر )، از بین بردن مواد و گاز های شیمیایی و دود سیگار همچنین بوی بد ناشی از سرویس بهداشتی و حمام را به طور موثر از بین میبرد و رایحه دلپذیری را در اتاق به جا می گذارد. کیفیت هوایی که ما تنفس می کنیم به طور مستقیم بر سلامتی ما اثر می گذارد. اما هوای اطراف ما به ندرت پاک است و شامل مواد خطرناک زیادی از جمله گاز و بخار های شیمیایی، میکروب ها می باشد.

همه این موارد معلق ناشی از هوای نا سالم است که برای سلامتی خطرات زیادی دارد. بنابراین ما به دستگاه تصفیه هوا نیاز داریم که آلودگی ها را حذف کند و هوا را برای نفس کشیدن پاک کند. تصفیه هوا مدل رومیزی مناسب برای خانه، ادارات، اتاق نشیمن، سرویس بهداشتی، حمام و آشپزخانه می باشد و مدل دیواری مناسب برای اتاق کنفرانس، رستوران ها، مطب پزشکان، بیمارستان ها، داروخانه ها، فضای آموزشی و سایر فضاهای بزرگ می باشد. گروه فنی مهندسی دما پویا در مقاله ای به معرفی بهترین تصفیه هوا موجود در بازار پرداخته که با مراجعه به این صفحه می توان سایر برندهای مطرح و معتبر بازار را شناخته و از این طریق خریدی هوشمندانه و بهینه را تجربه نمایید.

تصفیه هوا کنت

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا کنت

شرکت فامکو، نماینده انحصاری فروش و خدمات پس از فروش محصولات کنت در ایران می باشد. تصفیه هوا کنت دارای 24 ماه گارانتی و 5 سال خدمات پس از فروش شرکت فامکو می باشند.

فامکو

6 محصول وجود دارد.