خرید انواع تصفیه هوا پاناسونیک + قیمت و مشخصات

تصفیه هوا پاناسونیک

برای تجربه خریدی مقرون به صرفه و آشنایی با ویژگی های انواع تصفیه هوا پاناسونیک می توانید در این مطلب با دماپویا همراه باشید و از بهترین قیمت نمایندگی آن را بررسی کرده و مدلی با گارانتی شرکتی را سفارش دهید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا پاناسونیک بیشتر بدانیم

تصفیه هوا پاناسونیک (Panasonic) در روزهای آلوده کمک شایانی به افزایش بهبود کیفیت هوا دارد و به کمک این دستگاه میتوان مقدار زیادی از آلاینده های موجود در هوای اتاق را حذف کرد. کمپانی پاناسونیک دارای سابقه ای طولانی در خصوص طراحی وساخت لوازم خانگی از جمله سیستم های تهویه مطبوع دارد. یکی از تولیدات این شرکت که بواسطه سطح کیفیت بسیار بالا توانسته سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد دستگاه تصفیه هوا می باشد.

گروه صنعتی پاناسونیک در ساخت و طراحی این سیستم از تکنولوژی های مدرن و به شیوه ای نوین سعی برآن داشته که تصفیه هوایی با قدرت فیلتراسیون بالا تولید و روانه بازار رقابت کند. استفاده از متریال و اجزای اصلی در ساخت دستگاه سبب افزایش راندمان آن همچنین کاهش مصرف انرژی می گردد. تصفیه هوا پاناسونیک از شکل ظاهری شیک و مدرنی برخوردار است که با قرار گرفتن در هر فضایی جلوه ی خاصی به محیط هدیه می بخشد. لازم بذکر است این محصولات با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا به منظوری خریدی بهینه و مقرون به صرفه عرضه می شوند.

دستگاه تصفیه هوا پاناسونیک

تصفیه هوا پاناسونیک در چند مدل متنوع با قدرت جذب و فیلتراسیون بسیار بالا تولید و در فضاهایی با حداقل 25 مترمربع و حداکثر 70 مترمربع کارایی دارند، بنابراین میتوان در محیط های مختلفی مانند اتاق خواب، دفترکار، مهدکودک ها به منظور بهبود کیفیت هوا از این دستگاه بهره مند شد. فیلترهای چندلایه ی با قدرت جذب بسیار بالا بکار رفته در سیستم باعث شده هرنوع مواد معلق و آلاینده موجود در هوا را فیلتر کند. فیلترهای بکار رفته به ترتیب شامل پیش فیلتر، هپا، هپای ترکیبی، کربن فعال، بو زدا، فیلتر مرطوب کننده و درنهایت فیلتر دی فرمالدئید می باشد. بدلیل استفاده از فیلتر نانو توانایی حذف 99 درصد باکتری ها و ویروس های بوزدا موجود در هوا را دارند.

فیلترهای بکار رفته در دستگاه باعث حذف مواد ریز و درشت، گرد و غبار، مو و کرک حیوانات خانگی، پرز فرش و هرنوع بوی نامطبوع را حذف و سبب بهبود کیفیت هوای تنفسی اتاق می شوند. یکی دیگر از ویژگی های تصفیه هوا پاناسونیک ایجاد رطوبت و درنهایت حفظ سلامت ساکنین می باشد. این تصفیه هوا با گردش سه بعدی هوا و مکش قوی از تمامی فضای اطراف دستگاه میتواند تمامی ذرات معلق را جذب و حذف کند. از ویژگی های منحصر بفرد این سیستم می توان بهره مندی از تکنولوژی توربو، اکوناوی، نمایشگر عمر فیلترها، حسگرهای حساس، مصرف انرژی کم اشاره نمود.

تصفیه هوا پاناسونیک

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا پاناسونیک

تمامی مدل های تصفیه هوا پاناسونیک دارای 18 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت آژند سرویس می باشند.

گارانتی تصفیه هوا پاناسونیک دماپویا

5 محصول وجود دارد.