تصفیه هوا پارس خزر | قیمت دستگاه تصفیه هوا پارس خزر

تصفیه هوا پارس خزر

در این نوشتار می توانید فاکتورهای مهم خرید تصفیه هوا پارس خزر را مطالعه کنید و با مشخصات مدل های مختلف آن آشنا شوید. همچنین در این مطلب می توانید قیمت این محصول را بررسی کرده و تجربه انتخابی مقرون به صرفه را داشته باشید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا پارس خزر بیشتر بدانیم

تصفیه هوا پارس خزر (Parskhazar) تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت هوای تنفسی دارد که میتوان گفت در حال حاضر و با تجربه روزهای پی در پی آلوده به یکی از خریدهای اساسی و مبرم تبدیل شده است. برند پارس خزر یکی از مطرح ترین و شناخته ترین مارک ها برای همه ی ما ایرانیان است. این کمپانی دارای سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت لوازم خانگی تحت لیسانس توشیبای ژاپن فعالیت گسترده ای دارد و هرساله کالاهای ضروری و مورد نیاز مشتریان را به سبد کالایی خود می افزاید.

یکی از زیرشاخه های تولیدی این کمپانی انواع سیستم تهویه مطبوع از قبیل تصفیه هوا می باشد که در هریک در مدل ها و ظرفیت های متنوعی تولید شده اند که همگی از سطح کیفیت بسیار بالایی برخودارند و طی سالها متمادی توانسته در لیست پرفروش ترین های بازار قرار گیرد. این شرکت با بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد توانسته با بکارگیری فناوری هایی نوین محصولی مدرن و پیشرفته تولید و روانه بازار رقابت نماید. در ادامه به ویژگی های این محصولات همراه با تصویر پرداخته ایم. لازم بذکر است وبسایت دماپویا تصفیه هوا پارس خزر را همراه با گارانتی اصلی جهت خریدی بهینه و مقرون به صرفه ارائه می نماید. برای اطلاع از قیمت تصفیه هوا در تمامی برندها می توانید با مشاوران مجرب تیم تخصصی دماپویا تماس حاصل نمایید.

تصفیه هوا پارس خزر مدل BLUE SKY

تصفیه هوا پارس خزر مجهز به فیلترهای قوی و مرغوب می باشد که توانایی حذف هرگونه آلودگی و مواد آلاینده و حتی بوهای نامطبوع را دارد. و به دلیل قدرت فیلتراسیون در فضاهایی با حداکثر 100 متر مربع را پوشش می دهد بنابراین میتوان در مهدکودک ها، دفتر کار و منازل از این مدل تصفیه هوا بهره مند شد. فیلترهای بکاررفته در دستگاه شامل پیش فیلتر، کربن اکتیو، هپا، کلدکاتالیست و یونایزر و همچنین لامپ UV می باشد که هریک وظیفه ی مختص به خود را به عهده دارند. به دلیل فیلتر چند مرحله تمامی مواد از قبیل ذرات درشت، گرد و غبار، ذرات معلق، بو و دوده، باکتری ها، همچنین انواع قارچ و ویروس موجود در هوای اتاق را از بین می برد. از ویژگی های این دستگاه می توان به تنظیم سرعت فن در سه حالت کم، متوسط زیاد اشاره نمود که میتوان با توجه به میزان آلایندگی های موجود در هوا دور فن را روی حالت مورد نظر تنظیم نمود. همچنین مجهز به سنسور بو و گرد و غبار می باشد.

تصفیه هوا پارس خزر

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا پارس خزر 

تمامی مدل های تصفیه هوا پارس خزر دارای 25 ماه گارانتی همین شرکت می باشند.

گارانتی پارس خزر دماپویا

یک محصول وجود دارد.