تصفیه هوا وین ایر | قیمت دستگاه تصفیه هوا وین ایر

تصفیه هوا وین ایر

شما می توانید به منظور تجربه خریدی موفق و مقرون به صرفه در این مقاله با ما همراه باشید تا به بررسی مشخصات انواع تصفیه هوا وین ایر بپردازیم و فناوری های به کار رفته در آن، شرایط گارانتی و نمایندگی های معتبر آن را نیز معرفی کرده ایم.

در رابطه با خرید تصفیه هوا وین ایر بیشتر بدانیم

تصفیه هوا وین ایر (WinAir) با قدرت فیلتراسیون بالا کالایی اساسی و ضروری در روزهای آلوده سال به شمار می آید. گروه تولیدی وین ایر به منظور ارائه محصولی با سطح کیفیت بالا از تکنولوژی و دانش فنی روز بهره می برد همچنین بکارگیری قطعات و اجزای اصلی در ساخت تجهیزات تولیدی سبب افزایش کیفیت و درنهایت بازدهی دستگاه می گردد. فیلترهای بکار رفته در دستگاه قدرت جذب و فیلتر کردن ذرات معلق در هوا را دارا می باشند. این شرکت دارای سابقه ای طولانی در خصوص طراحی و ساخت سیستم های تهویه مطبوع از جمله تصفیه هوا می باشد، که به دلیل سطح کیفیت بسیار بالا توانسته جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص دهد و سهم قابل توجهی از بازار فروش را بدست آورد.

تمامی این محصولات طبق استانداردهای جهانی و همچنین به شیوه ای مدرن تهیه می شوند که همین امر تاثیر بسزایی در کیفیت نهایی آن دارا می باشد. همچنین علاوه بر سطح کیفیت قیمت نهایی دستگاه نیز به مشتری این امکان را می دهد که با قیمتی مقرون به صرفه تصفیه هوا وین ایر را انتخاب و خریداری کند. در ادامه به ویژگی های این محصول همراه با تصویر پرداخته ایم. لازم به ذکر است وبسایت تخصصی دما پویا به منظور تجربه خریدی بهینه و مقرون به صرفه این کالاها را همراه با گارانتی اصلی جهت فروش آنلاین و امکان ارسال به سراسر کشور را ارائه می نماید.

تصفیه هوا وین ایر مدل AP1101

تصفیه هوا وین ایر در سری AP1101 با قابلیت قدرت جذب و فیلتراسیون بسیار مطلوب تحت لیسانس انگلستان تولید و بازار موجود می باشد. با استفاده از این دستگاه میتوان فضاهایی با حداکثر 70 مترمربع را تحت پوشش و فیلتراسیون قرار داد. تعداد فیلترهای بکاررفته در دستگاه 4 عدد می باشد که مواد معلق در هوا با عبور از این فیلترها به طور کامل تصفیه شده و در نهایت هوایی تمیز و بدون آلاینده را به محیط اطراف برمیگرداند. فیلترهای مورد استفاده در این دستگاه شامل فیلتر اولیه ، کاتالیست، کربن فعال و پوسته نارگیلی می باشند، که توانایی حذف هرنوع ذرات ریز و گرد و غبار، مو و کرک، دود و بوی نامطبوع سبب بهبود کیفیت هوا می گردد. به دلیل دارا بودن موتور قدرتمند NIDEC ژاپن توانایی بالایی در جریان و چرخش هوا دارد.

همچنین سنسورهای بکار رفته با قابلیت حسگر بسیار بالا وجود هر نوع دود، بو و گردوغبار موجود در هوا را شناسایی و به دستگاه اعلام می کنند. بهره مندی از نشانگر کیفیت هوا به کاربر امکان اطلاع از وضعیت هوا را می دهد. یکی دیگر از ویژگی های تصفیه هوا وین ایر میتوان به سیستم یون ساز و آزادسازی 4 میلیون یون منفی و کمک به هوای پاک خروجی و حفظ سلامت ساکنین را به بهترین شکل انجام می دهد. استفاده از ریموت کنترل برای تغییر و تنظیم وضعیت دستگاه به کاربر این امکان را می دهد که در فاصله ای مشخص دور فن تصفیه هوا را به کنترل نماید. شکل ظاهری شیک و منحصر بفرد این مدل تصفیه هوا با تمامی دکوراسیون های داخلی همخوانی داشته و با قرار گرفتن در محیط زیبایی خاصی به آن هدیه می بخشد.

تصفیه هوا وین ایر

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا وین ایر

تمامی مدل های تصفیه هوا وین ایر دارای 24 ماه گارانتی و خدمات پس از فروش شرکت درمان یاب می باشند. 

گارانتی تصفیه هوا وین ایر دماپویا

یک محصول وجود دارد.