قیمت تصفیه هوا نایس | مشخصات دستگاه تصفیه هوا نایس

تصفیه هوا نایس

در این مطلب از فروشگاه دماپویا می توانید ویژگی های فنی مدل های مختلف دستگاه تصفیه هوا نایس را مطالعه کنید و به منظور تجربه خریدی مقرون به صرفه با مشخصات انواع آن آشنا شده و از شرایط بهره مندی گارانتی و خدمات پس از فروش نیز مطلع شوید.

در رابطه با تصفیه هوا نایس بیشتر بدانیم

تصفیه هوا نایس (Nise) در روزهای آلوده تاثیر بسزایی در بهبود کیفیت هوا دارد و با خرید این دستگاه می توانید هوایی تمیز و بدون آلودگی در محیط تجربه کنید. گروه تولیدی نایس با بهره مندی از تکنولوژی های روز دنیا و بکارگیری فناوری های مدرن این سری از سیستم های تهویه مطبوع را به شیوه ای نوین طراحی و تولید می نماید. به واسطه سطح کیفیت بسیار بالا توانسته در بازار رقابت جایگاه ویژه ای کسب کرده و سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص دهد.

استفاده از متریال و قطعات با کیفیت در بازدهی دستگاه نقش شده علاوه بر آن سبب کاهش استهلاک و افزایش طول عمر آن می شود. این شرکت کره ای جدیدترین تکنولوژی ها را در ساخت تصفیه هوا بکار گرفته که توانایی حذف میکروب ها و قارچ ها را نیز داشته باشد. عمل فیلتراسیون دستگاه در حد بسیار مطلوبی می باشد که در مدت زمان کوتاهی هوایی مطلوب و بدون هرگونه آلودگی در محیط ایجاد می نماید. تصفیه هوا نایس با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا با بالاترین سطح کیفیت ارائه می گردد، که در ادامه به ویژگی های این دستگاه همراه با تصویر پرداخته ایم.

خرید تصفیه هوا نایس

دستگاه تصفیه هوا نایس مدل CHA-K700A 

دستگاه تصفیه هوا نایس مدل CHA-K700A طی 4 مرحله فیلتراسیون هرگونه مواد موجود در هوا را حذف و هوایی پاکیزه در محیط ایجاد می نماید. در هوای اتاق و محیطی که در آن قرار میگیریم بدون شک ذرات ریز و آلودگی هایی از قبیل دوده، گرد و غبار، پرز و مو وجود دارد که به مرور سبب بیماری هایی از قبلی آسم، آلرژی و مشکلات تنفسی میگردد از این رو توصیه می شود برای بهبود کیفیت هوای تنفسی از دستگاه تصفیه هوا نایس بهره مند شد. فیلترهای بکار رفته در این سیستم به ترتیب عبارت اند از پیش فیلتر، آنتی آلرژی، بوزدا و در نهایت فیلتر هپا می باشد، بنابراین میتوان گفت این مدل تصفیه هوا توانایی حذف هرگونه بو، مواد آلرژی زا و آلاینده موجود در هوا را دارد.

ارتفاع دستگاه حدود 74 سانتی متر است که میتوان براحتی روی میز قرار داد و به دلیل دارا بودن ظاهری زیبا علاوه بر تصفیه هوا و ایجاد بوی مطبوع ظاهری شیک و مدرن به محیط هدیه می بخشد. تصفیه هوا نایس مدل CHA-K700A توانایی تصفیه هوا تا فضایی به متراژ 100 متر مربع را دارا می باشد، همچنین مشخص به نمایشگر پاکیزگی هوا بوده که وضعیت کیفیت هوا را به کاربر اطلاع می دهد. همچنین مجهز به سنسور هوشمند و حسگرهای حساس می باشد که با زیاد شدن میزان آلودگی در فضای اتاق با قدرت بیشتری به تصفیه هوا ادامه می دهد. از دیگر ویژگی های تصفیه هوا نایس می توان به صفحه نمایشگر، تایمر، صدای کم اشاره نمود.

خرید دستگاه تصفیه هوا نایس مدل CHA-K700A

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا نایس

تمامی مدل های تصفیه هوا نایس دارای 20 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش می باشند.

2 محصول وجود دارد.