قیمت تصفیه هوا شارپ | مشخصات تصفیه هوا شارپ

تصفیه هوا شارپ

در این مقاله ویژگی انواع دستگاه تصفیه هوا شارپ را معرفی کرده ایم و سعی داشته ایم مشخصات انواع آن را بررسی کرده و همچنین بهترین قیمت نمایندگی را نیز ارائه دهیم. شما می توانید با مطالعه این مطلب انتخابی بهینه را تجربه کنید. 

در رابطه با خرید تصفیه هوا شارپ بیشتر بدانیم

با توجه به گسترش شهرنشینی و افزایش آلودگی های موجود در هوا استفاده از تصفیه هوا امری ضروری و مهم محسوب می گردد. علاوه بر آلودگی های بیرونی، در محیط داخلی ساختمان نیز با انجام فعالیت های روزانه، دود سیگار و یا نگهداری حیوانات خانگی همواره در هوایی که تنفس میکنیم مقدار بسیار زیادی از آلاینده ها، ریزگردها، مو و کرک حیوانات در پیرامون ما وجود دارد. ذرات ریز گرد وغبار همراه با تنفس وارد ریه های فرد شده و بعد از مدتی سبب بروز بیماری های همچون آسم، آلرژی و حتی آلزایمر نیز می گردد.

تنفس هوای پاک به ویژه برای گروهای سنی حساس از جمله کودکان و کهنسالان از اهمیت ویژه ای برخودار است به همین جهت یکی از روش های داشتن هوای تمیز و بهداشتی خرید تصفیه هوا است که با ده ها برند از جمله شارپ تولید و روانه بازار رقابت می گردد. گروه تولیدی شارپ در زمینه تولید سیستم های تهویه مطبوع از جمله تصفیه هوا فعالیت گسترده ای دارد و همواره محصولاتی طبق جدیدترین متد روز دنیا با رعایت استانداردهای بین المللی و حفظ حقوق مشتریان تولید و به بازار جهانی ارائه می کند.تصفیه هوا شارپ دارای تنوع بوده و برای فضاهای مسکونی، اداری و تجاری کاربرد گسترده ای دارد. شرکت آکام تجارت سپهر در بازار ایران با گارانتی اصلی این شرکت به فروش می رسد.

تصفیه هوا شارپ

تصفیه هوا شارپ مدل KC-F30SA-W

این نوع تصفیه هوا شارپ دارای 4 فیلتر جهت فیلتراسیون هوا می باشد. فیلترهای بکار رفته در دستگاه به ترتیب هپا، گرد وغبار، پیش فیلتر و در نهایت فیلتر ضد بو تعبیه شده است که به این تربیت با قرار گرفتن در محیط مورد نظر تمامی مواد و ذرات ریز و همچنین بوی نامطبوع را از بین می برد و هوایی تمیز و پاک به محیط هدیه می بخشد، این فیلترها داری طول عمر مفید 10 سال و همچنین در صورت نیاز قابل شستشو و تعویض هستند. تصفیه هوا شارپ مدل KC-F30SA-W تا شعاع 21 متر از فضا را پوشش داده و همچنین مجهز به چرخ می باشند که براحتی قابل حمل و جابه جایی می باشند. از دیگر ویژگی های این نوع از تصفیه هوا شارپ تایمر چندحالته، فن سه سرعته و نیز حالت خواب می توان نام برد. روی بدنه ی دستگاه صفحه نمایش تعبیه شده که میزان عملکرد آن و نیز میزان رطوبت محیط و دما را نمایش می دهد.

تصفیه هوا شارپ مدل KC-F30SA-W

تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50SA-W

فیلترهای بکار رفته در تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50SA-W دارای 4 فیلتر جهت از بین بردن ذرات ریز و معلق موجود در هوا می باشد. این فیلترها به تربیت از نوع فیلتر هپا، گرد و غبار، پیش فیلتر و ضد بو هستند. همچنین این دستگاه از سیستم یون ساز بهره می برد و نیز دارای مخزن بخور با حجم 2.5 لیتر برای ایجاد رطوبت در فضا می باشد. از ویژگی های این نوع تصفیه هوا شارپ دارای نشانگر اتمام آب مخزن است که کم و تمام شدن آب مخزن بخور را اطلاع رسانی می کند. تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50SA-W دارای فن 4 حالته، تایمر و نشانگر وضعیت پاکی هوا می باشد. این مدل از تصفیه هوا شارپ تا فضای 38 مترمربع را پوشش داده و با استفاده از سیستم خودکار تصفیه هوا زمانی که میزان گرد و غبار و آلاینده در محیط بیشتر شود سنسورهای دستگاه آن را شناسایی می کنند. چرخ قابل حمل و قفل کودک از دیگر مزایای این سیستم ها می باشند.

تصفیه هوا شارپ مدل KC-G50SA-W

تصفیه هوا شارپ مدل KC-A50SA-W

این نوع از سیستم ها دارای 4 فیلتر به ترتیب پیش فیلتر، کربن فعال، هپا و در نهایت فیلتر مرطوب کننده می باشد، که توانایی فیلترکردن تمامی ذرات ریز و همچنین دود و بو موجود در هوا را دارا هستند. این مدل از تصفیه هوا شارپ مجهز به سیستم مرطوب کننده محیط می باشند همچنین رطوبت هوا را به صورت عدد بر روی نمایشگر دستگاه نمایش می دهند. مخزن رطوبت ساز دستگاه دارای قطر دهانه مناسبی می باشد که باعث می شود داخل مخزن را به راحتی تمیز و شسشتو داد. تصفیه هوا شارپ مدل KC-A50SA-W برای حمل و جابه جایی راحت مجهز به دستگیره و حمل راحت می باشند.

تصفیه هوا شارپ مدل KC-A50SA-W

تصفیه هوا شارپ مدل FU-Y30SA-W

این مدل از تصفیه هوا شارپ دارای ظاهری مدرن و زیبا بوده، و فضایی تا حداکثر متراژ 21 مترمربع را پوشش میدهد. در اتاق خواب و یا دفتر کار استفاده از این نوع سیستم ها گزینه ی ایده الی بنظر می رسد. تصفیه هوا شارپ مدل FU-Y30SA-W دارای 3 عدد فیلتر قوی جهت فیلتراسیون هوای محیط می باشد. این فیلتر ها به ترتیب عبارت اند از پیش فیلتر، هپا و در نهایت فیلتر ضد بو قرار گرفته که هرگونه بو، دود، موی حیوانات، ذرات ریز و گرد وغبار را فیلتر می کند و هوایی تمیز به محیط هدیه می بخشد. قابل ذکر است که این فیلترها قابلیت شستشو داشته و دارای 10 سال طول عمر مفید می باشند. میزان صدای این نوع تصفیه هوا شارپ بسیار کم بوده و حین عملکرد بدون ایجاد مزاحمت برای ساکنین عمل فیلتراسیون را انجام می دهد. سیستم یون ساز، نشانگر هوای پاک از مزایای منحصر بفرد تصفیه هوا شارپ مدل FU-Y30SA-W می باشد.

تصفیه هوا شارپ مدل FU-Y30SA-W

تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SA

این مدل از تصفیه هوا شارپ برای محیط هایی با فضای بزرگتر از 50 متر مربع قابل استفاده هستند، این سیستم ها مجهز به 4 عدد فیلتر تصفیه جهت فیلتراسیون هرگونه بو، ذرات ریز، باکتری، مو و کرک حیوانات موجود در هوا می باشند. فیلترهای بکار رفته در تصفیه هوا شارپ مدل KC-G60SA به ترتیب شامل فیلتر هپا، گردوغبار، پیش فیلتر و نیز فیلتر ضد بو هستند. روی بدنه ی دستگاه دارای نمایشگر جهت نشان دادن میزان رطوبت و پاکی هوا می باشد، این نوع تصفیه هوا شارپ قابلیت عملکرد بخور را دارا بوده و مخزن بخور به ظرفیت سه لیتر دارد. یکی از ویژگی های این سیستم ها نشانگر اتمام آب مخرن بخور می باشد که زمان کم شدن و اتمام آب دستگاه را مطلع می کند. حالت خواب، فن 4 حالته، چرخ جهت حمل آسان از ویژگی های منحصر بفرد این مدل از تصفیه هوا شارپ می باشد.

تصفیه هوا شارپ مدل KC-A50SA-W

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا شارپ

تمامی مدل های تصفیه هوا شارپ دارای 12 ماه گارانتی و 10 سال خدمات پس از فروش شرکت آکام سپهر تجارت می باشند که در نمایندگی های فعال سراسر کشور عرضه می گردد.

گارانتی شرکت شارپ در ایران دماپویا

5 محصول وجود دارد.