تصفیه هوا ایستکول | قیمت دستگاه تصفیه هوا ایستکول

تصفیه هوا ایستکول

در این متن قصد داریم ویژگی مدل های مختلف تصفیه هوا ایستکول را اشاره کنیم و به بررسی قیمت انواع آن نیز بپردازیم تا با مطالعه آن انتخابی آگاهانه را تجربه کنید. همچنین شرایط بهره مندی و سفارش محصول با گارانتی نیز توضیح داده شده است.

در رابطه با خرید تصفیه هوا ایستکول بیشتر بدانیم

تصفیه هوا ایستکول (Eastcool) مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا و به شیوه ای مدرن طراحی و در ظرفیت های مختلف با قدرت فیلتراسیون بالا تولید و عرضه می شود. این کمپانی با هدف ارائه محصولاتی نوین با رعایت استانداردهای بین المللی با بیش از چند دهه فعالیت عمده و گسترده در این زمینه توانسته به واسطه تولید دستگاه هایی کارامد سهم قابل توجهی از بازار فروش را به خود اختصاص داده است. از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می توان به دارا بودن نشان استاندارد اتحادیه اروپا، موسسه استاندارد ایران همچنین گواهینامه های معتبر نام برد.

استفاده از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت تصفیه هوا موجب افزایش سطح کیفیت و دوام این محصولات شده است، همچنین تنوع در مدل و ظرفیت این امکان را فراهم کرده که در محیط های مختلف به منظور تامین هوایی تمیز و عاری از آلودگی بهره مند شد. بکارگیری تکنولوژی های مدرن و پیشرفته در ساخت تولیدات ایستکول این محصولات را در رده بهترین های بازار قرار داده است. این محصولات همراه با گارانتی اصلی با بهترین قیمت نمایندگی در وبسایت دماپویا موجود می باشند. همچنین برای اطلاع از نحوه خرید تصفیه هوا می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی انتخابی هوشمندانه و بهینه را تجربه کنید.

تصفیه هوا خانگی ایستکول

تصفیه هوا خانگی ایستکول در سری TM در ظرفیت های مختلف با کاربری خانگی و یا اداری تولید و عرضه می شود. به دلیل استفاده از فیلترهایی مرغوب با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا مساحت وسیعی تحت پوشش قرار داده هر نوع آلودگی و مواد مضر موجود در هوا را حذف می نماید. قطعات بکار رفته در این محصولات از متریال اصلی و با کیفیت تهیه شده که موجب افزایش دوام و استحکام آنها شده است. دستگاه تصفیه هوا ایستکول دارای تکنولوژی CEP برای پاکسازی 99 درصدی هوا می باشد. این دستگاه با کمترین میزان صدا عمل فیلتراسیون و حذف مواد معلق موجود در هوا را انجام می دهد. فیلترهایی که در این تصفیه هوا استفاده شده قدرت جذب بو و گازهای مضر، حذف باکتری ها و مواد آلرژی زا را دارد.

شکل ظاهری دستگاه از نمایی شیک و منحصر بفرد بهره می برد که با هر نوع سلیقه ای همخوانی داشته و با قرار گرفتن در محیط زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی هدیه می بخشد. یکی از ویژگی هایی که این محصولات دارند قابلیت ایجاد بخور می باشد، که در فصل زمستان میتوان رطوبت مورد نیاز محیط را تامین نمود. از دیگر قابلیت های منحصر بفرد این محصولات می توان به نشانگر اتمام آب و تعویض فیلتر اشاره داشت. حالت هوشمند تصفیه هوا نیز استفاده از این دستگاه را ساده تر کرده است. تایمر، قفل کودک، کودک، فن 4 سرعته، حالت مخصوص خواب از دیگر ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید.

خرید دستگاه تصفیه هوا ایتسکول

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا ایستکول

تمامی محصولات ایستکول همراه با 18 ماه گارانتی، 10 سال تامین قطعات و خدمات مشتریان تکران مبرد عرضه می گردد.

گارانتی تصفیه هوا ایستکول دماپویا

3 محصول وجود دارد.