تصفیه هوا آستین ایر | قیمت دستگاه تصفیه هوا آستین

تصفیه هوا آستین ایر

در این نوشتار به بررسی نکات اساسی در خرید تصفیه هوا آستین ایر اشاره داشته ایم و قیمت انواع آن را نیز بررسی کرده ایم تا تجربه انتخابی بهینه را با مطالعه این مطلب داشته باشید و نمایندگی های معتبر Austin Air را نیز بشناسید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا آستین ایر بیشتر بدانیم

دستگاه تصفیه هوا آستین ایر (Austin Air) مطابق جدیدترین تکنولوژی و فناوری روز دنیا طراحی و ساخته شده است. تمامی قطعات بکار رفته در این دستگاه از بهترین متریال ساخت کمپانی آستین ایر آمریکایی تولید شده اند که همین امر موجب افزایش سطح کیفیت و دوام این محصولات شده است. همچنین می توان در مصارف مختلف به منظور حذف و فیلتر آلودگی های موجود در هوا در فضاهای مختلف از این مدل تصفیه هوا بهره مند شد. به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی در ساخت تصفیه هوا آستین ایر مفتخر به کسب تاییدیه FDA آمریکا، CSA کانادا وCE اروپا می باشد.

همچنین به دلیل برخورداری از تکنولوژی های هوشمند در ساخت این تجهیزات به یکی از پرفروش ترین های بازار جهانی تبدیل شده است. دستگاه تصفیه هوا این کمپانی تاثیر موثری در بیماری های تنفسی دارد. فرایند فیلتراسیون چند در مرحله ای در این تجهیزات با قدرت جذب بالا موجب حذف ریزترین آلاینده های موجود در هوا می گردد، و به این ترتیب هوایی تمیز و عاری از هر نوع آلودگی به محیط اتاق هدیه می بخشد. این محصولات همراه با گارانتی اصلی در وبسایت دماپویا موجود می باشند.

دستگاه تصفیه هوا آستین ایر

تصفیه هوا آستین ایر با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا به شیوه ای مدرن طراحی و عرضه شده اند. این محصولات با بهره مندی از چندین لایه فیلتر با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا هر نوع آلودگی موجود در هوا از قبیل باکتری، ویروس، گرد و غبار، دود سیگار، گازهای شیمایی خطرناک را با بالاترین راندمان از هوای اتاق حذف و میزان آلودگی های موجود در هوا را کنترل می کند. به دلیل برخورداری از حجم و ابعاد بزرگ این دستگاه، قادر است حجم وسیعی از هوای اتاق را پوشش داده در فضاهای بزرگ عملکرد موثری دارد به همین منظور می توان در مصارف اداری به منظور حذف آلودگی ها از این سیستم ها بهره مند شد.

کمپانی آستین ایر برای سهولت در حمل و جابه جایی از پایه های چرخدار در تصفیه هوا بهره می برد که میتوان با توجه به نیاز و همچنین شرایط محیط دستگاه را اجرا نمود. شکل ظاهری دستگاه به شیوه ای نوین طراحی شده و از نمایی شیک و منحصر بفرد بهره می برد، به نوعی که قرار گرفتن در محیط زیبایی خیره کننده ای به محیط هدیه می بخشد. تصفیه هوای آستین ایر در دو رنگ مشکی و سفید در بازار عرضه می شود که انتخاب را برای مشتری راحتتر کرده است. مصرف کم انرژی در کنار راندمان بالا از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید.

خرید تصفیه هوا آستین ایر

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا آستین ایر

تمامی مدل های تصفیه هوا آستین ایر همراه با گارانتی شرکتی عرضه می گردد.

گارانتی تصفیه هوا آستین ایر دماپویا

یک محصول وجود دارد.