بهترین قیمت اسپلیت کولر گازی 24000 اینورتر جی پلاس
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
‎−6%

کولر گازی اینورتر 24000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 24000  اینورتر جی پلاس

37,459,000 تومان

37,459,000 تومان بدون مالیات

39,850,000 تومان ‎−6%

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید کولر گازی اینورتر جی پلاس 24000

شرکت گلدیران با جدیدترین تکنولوژی روز دنیا و تحت لیسانس شرکت ال جی، اقدام به ساخت انواع اسپلیت جی پلاس مطابق با استاندارهای جهانی نموده و از جایگاه ویژه ای در بازار این عرصه برخوردار است. به دلیل مجهز بودن محصولات تهویه مطبوع این برند به فناوری اینورتر از آنها بعنوان کولر گازی اینورتر جی پلاس 24000 کم مصرف نیز نام برده می شود. این مدل با کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی و قابلیت پرتاب باد چهارطرفه، توان تامین هوای مطبوع مورد نیاز شما را در منزل یا محل کار در هر چهارفصل سال دارد. برای بررسی جزئیات بیشتر و خرید کولر گازی 24000 اینورتر جی پلاس تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

کمپرسور روتاری به کار رفته در این دستگاه بواسطه کیت اینورتر با دور متغیر کار کرده و هوشمند می باشد. کارکرد اینورتر به این صورت است که در صورت رسیدن دمای اتاق به درجه دلخواه، دور موتور بطور خودکار کاهش یافته و از خاموش و روشن شدن و ری استارت مداوم دستگاه جلوگیری می کند. به این ترتیب میزان برق کمتری (تا 60 درصد) مصرف شده و طول عمر دستگاه افزایش می یابد. حسگرهای حساس به دمای تعبیه شده در یونیت داخلی، همچنین بطور مداوم دمای اتاق را اندازه گیری کرده و در صورت نیاز موتور را فعال کرده و هوای اتاق را یکنواخت نگه می دارد. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به حالت صرفه جویی Eco اشاره کرد که با تنظیم دمای محیط در مصرف برق صرفه جویی می کند.

کولر اسپلیت اینورتر جی پلاس 24000 با گاز مبرد R410a در سیکل برودتی و حرارتی خود کار می کند که این گاز نسبت به انواع قدیمی تر گاز مبرد استفاده شده در کولر گازی مقاومت بیشتر دربرابر حرارت داشته و قدرت خنک سازی بیشتری دارد. همچنین این نوع گاز نیاز کمتری به شارژ پیدا کرده و سازگار با محیط زیست می باشد. این مدل به دلیل قابلیت رطوبت زدایی، علاوه بر شرایط آب و هوایی معتدل، در مناطق شرجی با رطوبت بالا مانند شمال کشور کاربرد دارد. شما کاربران گرامی برای مشاوره بیشتر و قیمت اسپلیت اینورتر جی پلاس 24000 (به روز) نیز می توانید با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

کولر گازی 24000 جی پلاس

مشخصات کولر  گازی اسپلیت 24000 اینورتر جی پلاس

از مشخصات ویژه کولر گازی اسپلیت 24000 اینورتر جی پلاس می توان به کارکرد با صدای کم اشاره کرد. یونیت داخلی برخلاف برخورداری از فن قوی در محیط کار یا استراحت شما آلودگی صوتی ایجاد نکرده و همچنین یونیت خارجی علیرغم کارکرد سریع کمپرسور، با صدای کم کار می کند. گرید انرژی در این مدل A است و علیرغم مصرف برق پایین از راندمان بالایی برخوردار است و با برق تکفاز 220 ولت کار می کند. این مدل توان تامین سرمایش یا گرمایش سالن تا 50 متر با ارتفاع سقف 3 متر را دارد. برای تصفیه هوا، در یونیت داخلی یا اپراتور دو لایه فیلتر تعبیه شده که ریزگردها و آلاینده های هوای بیرون را جذب کرده و همچنین انواع مواد آلرژی زا و باکتری را بخوبی دفع می کند و هوایی عاری از هرگونه آلودگی برای افراد فراهم می نماید.

این مدل مجهز به فین های طلایی ضد زنگ گلدن فین در کندانسور و کویل های اپراتور می باشد. از آنجاییکه با چرخش گاز مبرد در بین دو یونیت داخلی و خارجی ایجاد سرمایش و گرمایش می کند، لوله های رادیاتور خنک کننده در کندانسور یا یونیت خارجی و همچنین لوله های کویل در اپراتور یا یونیت داخلی که گاز مبرد در آنها می چرخد، ممکن است در گذر زمان دچار زنگ زدگی و خوردگی شوند که شرکت گلدیران با بهره گیری از پره های طلایی Golden fin در این دو یونیت، این مشکل را حل کرده است.

از دیگر مزایای این دستگاه می توان به حالت توربو، تنظیمات شخصی I Set، تایمر و نمایشگر زیبای Magic LED و تنطیم حالت خواب اشاره کرد. یونیت خارجی آن همچنین از طراحی منحصرف بفردی برخوردار بوده و وزن آن 14 کیلوگرم می باشد. یونیت خارجی از ورق گالوانیزه با استحکام بالا و ضدضربه ساخته شده و وزن آن 59 کیلوگرم است. توصیه می شود یونیت خارجی در معرض مستقیم نور خورشید نصب نگردد تا از راندمان آن کاسته نشود. با توجه به 5 سال گارانتی کمپرسور و 18 ماه گارانتی قطعات توسط گلدیران، خرید کولر گازی جی پلاس اینورتر در ظرفیت متناسب با فضایتان، به شما کاربران گرامی پیشنهاد می گردد.

ویژگی کولر گازی اینورتر 24000 جی پلاس سرد و گرم

  • محصولی با کیفیت و مقرون به صرفه
  • دارای ظاهری مدرن و کم حجم
  •  راندمان بالا با عملکرد بی صدا
  • دو فیلتر جهت تصفیه هوا
  • قرارگیری در گرید انرژی A
  • قدرت پرتاب باد بالا
  • 14 فین در هر اینچ
جی پلاس
split-2704
مدل
اینورتر
ظرفیت - BTU
24000
برچسب مصرف انرژی
A
عملکرد دستگاه
سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
نوع جریان مصرفی
تک فاز
شرکت گارانتی کننده
گلدیران
مدت گارانتی
5 سال
شناسه کالا
2800003143463

دفترچه راهنما کولر گازی جی پلاس

راهنمای استفاده از کولر گازی های برند جی پلاس

file_download دانلود (3.94MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

علی ابراهیمی
1402-07-04
نصب 24000 جی پلاس

سلام لوله ورودی به پنل اسپیلیت،به سمت راست یا چپ؟

دیدگاه خود را بنویسید

کولر گازی اینورتر 24000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 24000  اینورتر جی پلاس

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول
7 کالای دیگر در همین دسته بندی: