فن کویل تراست | قیمت و مشخصات مهم در خرید

فن کویل تراست

برای اطلاع از مشخصات خرید و راهنمایی انتخاب انواع فن کویل تراست با ما همراه باشید. با مطالعه این مطلب می توانید بهترین مدل را با گارانتی و خدمات سفارش دهید و با نمایندگی های معتبر آن نیز آشنا شوید و پس از مقایسه قیمت ها، مدلی مقرون به صرفه و مناسب را سفارش دهید.

نکات کلیدی خرید فن کویل تراست - TERUST

شرکت صنعتی تراست از کمپانی های رده بالای چینی محسوب می شود که انواع سیستم های تهویه مطبوع را طبق استاندارهای روز جهانی تولید کرده و با بکارگیری نیروی متخصص و آزمایشگاه های تست لوازم پیشرفته، توانسته جایگاه خود را در بازار بین المللی پیدا کند. این محصولات از سال 1380 توسط شرکت توانگر اعتماد پارس وارد ایران شده و توسط این شرکت نیز گارانتی می شود. در این مقاله قصد داریم درباره نکات کلیدی که باید هنگام خرید فن کویل تراست TERUST مد نظر داشته باشیم، صحبت کنیم. اگر قصد خرید انواع فن کویل را دارید می توانید از صفحات محصولات وبسایت دماپویا برندهای مختلف تولید کننده این کالا را مشاهده نمایید و مارک مورد نظرتان را خریداری کنید. برای مشاوره بیشتر و آگاهی از قیمت به روز نیز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

خرید فن کویل تراست

انواع فن کویل تراست از نظر تکنولوژی تولید و نوع عملکرد

از نظر تکنولوژی انواع فن کویل تراست ساختار ساده ای دارند. این محصولات از فن دمنده هوا و کویل تشکیل شده اند، کوئل شامل لوله های مسی مارپیچ است و با جریان یافتن آب سرد (در تابستان) و آبگرم (در زمستان) در لوله های مسی، سطح کوئل گرم شده و پس از آن فن هوای محیط را از سطح خنک یا داغ آنها عبور می دهد و سرمایش و گرمایش مورد نیاز ساختمان را فراهم می کند. نوع عملکرد این نوع دستگاه ها در برندهای مختلف شبیه به هم بوده و آنها برای تامین آب سرد از چیلر تغذیه کرده و همچنین برای تامین آبگرم مورد نیاز کوئل به موتور خانه یا پکیج متصل می شوند.

این محصولات از لحاظ موقعیت نصب در مدل های زمینی، دیواری، سقفی و کانالی تولید می شوند و هر کدام در ظرفیت هوادهی متنوع در بازار موجودند. بدیهی است که ابعاد، مدل و ظرفیت دستگاه روی قیمت فن کویل تراست تاثیر بسزایی دارد. از مزایای منحصربفرد آنها نیز می توان به قدرت پرتاب باد با زاویه 45 درجه اشاره کرد. همچنین جنس بدنه آنها از ورق گالوانیزه با صخامت مناسب می باشد که مقاوم در برابر زنگ زدگی، ضربه و خوردگی بوده و از استحکام و طول عمر بالایی برخوردار است. فیلتر های چند لایه آنتی باکتریال از دیگر امکانات این دستگاه ها محسوب می شوند و خرید آن را در بین مصرف کنندگان افزایش می دهند.

فن کویل زمينی تراست

فن کویل زمینی تراست در ظرفيت هوادهی 300 الی800 CFM با کیفیت بدنه و رنگ مرغوب تولید می شود. جنس بدنه این مدل از نوع ABS است که ضد ضربه و ضد خوردگی بوده و از طول عمر بالایی برخوردار است. این دستگاه ها در دو مدل مکش هوا از زیر و مکش هوا از بالا طراحی شده اند و پوشش رنگ بدنه سفید می باشد و به شیوه کوره ای رنگ شده است. از لحاظ شکل ظاهری شیک و ظریف هستند و با توجه به تنوع در ابعاد و ظرفیت در منازل مسکونی، مجتمع ها، مدارس، دانشگاه، بیمارستان و هتل کاربرد دارند. این دستگاه ها مجهز به ترموستات هستند و درجه دمای آنها در سه حالت قابل تنظیم می باشند.

کوئل در مدل زمینی دو ردیفه است و به دلیل دارا بودن دو ردیف لوله مسی از راندمان بالایی برخوردار می باشد. پوشش عایق در داخل کابین نیز از انتشار صدای دستگاه در حین کارکرد جلوگیری کرده و در محیط کار یا استراحت شما آلودگی ایجاد نمی گردد. فیلتر محصول از نوع پلیمری است و از جذب گرد و غبار به داخل دستگاه جلوگیری می کند. همچنین فیلتر آنتی باکتریال هر گونه آلاینده و مواد آلرژی زا را در محیط جذب می نماید. با توجه به مدل آن، نصب فن کویل زمینی تراست آسان است و راه اندازی آن بسهولت انجام می پذیرد.

خرید فن کویل زمینی تراست

فن کویل ديواری تراست

طراحی زیبا و منحصربفرد فن کویل دیواری تراست و همچنین فن قوی، باعث محبوبیت این محصول در بین مصرف کنندگان شده است. این مدل به دلیل دکوراتیو بودن نیز با انواع دکوراسیون هارمونی پیدا می کند و در ظرفیت هوادهی 300 الی 600 CFM تولید می شود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به نمایشگر LED و ترموستات دمایی اشاره کرد که با ریموت کنترل درجه دما توسط کاربر قابل تنظیم می باشد. دریچه خروجی هوا در این مدل اتوماتیک بوده و با زاویه پرتاب باد 45 درجه کار می کند. تایمر 24 ساعته از دیگر مزایای این محصول بشمار می رود که با این قابلیت کاربر توان تنظیم دمای مطبوع مورد نیازش را طی یک روز دارد. این مدل نیز دارای شیر سه راهی برای تنظیم دبی آب و یکنواخت ماندن دمای هوا است. 

خرید فن کویل دیواری تراست

فن کویل کاستی 4 طرفه تراست

فن کویل کاستی 4 طرفه تراست در دو مدل کامپکت و معمولی تولید و در بازار موجود می باشد. مدل کاستی کامپکت در ظرفيت هوادهی 300 الی 500 CFM و مدل معمولی در ظرفيت 600 الی 1500 CFM با راندمان و بازدهی بالا تولید می گردد. این مدل طوری طراحی شده که قابلیت نصب و اجرا در سقف کاذب را دارد و پنل هواساز بطور نمایان در زیر سقف قرار گرفته و طراحی دکوراتیو و لوکسی دارد. مدل کاستی دارای نمايشگر LED به منظور نمایش وضعیت دستگاه به کاربر است و فيلتر های چند لایه تصفیه هوای آن از جنس پليمری تهیه شده که از ورود هر نوع ذرات ریز و گرد و غبار به فضای داخلی جلوگیری بعمل می آورد. 

فن دستگاه سانتريفيوژ است و علیرغم ساختار و کارکرد قدرتمند با صدای کم کار کرده و در محیط کار یا استراحت شما آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. برای جمع آوری و تخلیه آب حاصل از تعرق لوله های کوئل در داخل دستگاه سینی درین و پمپ درین قرار دارد که از چکه کردن آب به بیرون بدنه جلوگیری کرده و آب جمع شده را تخلیه می نماید. پرتاب باد در این مدل چهار جهته است و به همین دلیل هوای مطبوع مورد نیاز را بطور یکنواخت در محیط توزیع کرده و رفاه افراد را فراهم می نماید. این مدل دارای ابعاد و وزن کمی است و بسهولت قابل نصب و اجرا می باشد. 

خرید فن کویل کاستی 4 طرفه تراست

فن کویل کانالی تراست

فن کویل کانالی تراست در دو مدل فن با فشار استاتيکی 70 و 100 پاسکال و در مدل تک فشار تک فن در ظرفيت 800 الی 1400 CFM در مدل دو فن با فشار استاتيک 100 پاسکال در ظرفيت هوادهی 1600 الی 2200 CFM توليد می گردد. این مدل به دلیل قابلیت کانال کشی در ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، مجتمع ها، هتل، بیمارستان و دانشگاه کاربرد گسترده ای دارد و دارای سیستم هوای تازه Fresh Air است. این سری از محصولات دارای فيلتر آلومينيومی مشبک ميباشد که باعث جلوگيری از گرد و غبار و آسیب دیدن قطعات داخلی دستگاه ميشود. همچنین لایه فیلتر آنتی باکتریال انواع مواد آلرژی زا و باکتری را در محیط جذب می کند.

این مدل مجهز به ترموستات های ديواری آنالوگ و ديجيتال است که کاربر می تواند درجه دمای محیط را بطور دلخواه تنظیم کند. فن دستگاه از جنس گالوانیزه است و ضد زنگ می باشد و از بازدهی بالایی برخوردار می باشد. فن دستگاه سه سرعته بوده و قابلیت تنظیم در سه حالت کم، متوسط و زیاد را دارد. برای صرفه جویی در مصرف برق نیز از شیر های چند راهه برقی در مسیر لوله های کوئل استفاده می شود که دبی یا حجم آب عبوری از کوئل را کنترل کرده و علاوه بر ثابت نگه داشتن دما، در مصرف انرژی صرفه جویی می نماید. با توجه به مزایای ذکر شده و قیمت مقرون به صرفه محصول، خرید فن کویل کانالی تراست برای تامین هوای مطبوع چند اتاق توصیه می شود.

خرید فن کویل کانالی تراست

فن کویل سقفی توکار تراست

فن کویل سقفی توکار تراست در ظرفيت هوادهی 200 الی 1200 CFM با راندمان و بازدهی بالا تولید می شود و در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری به منظور تامین هوایی مطبوع کاربرد دارد. در بدنه دستگاه پوشش عایق مناسب نصب شده که این عایق از انتشار صدای کارکرد فن دستگاه در داخل محیط جلوگیری می کند. همچنین برای تخلیه آب حاصل از تعرق لوله های کویل، در بدنه پمپ درین تعبیه شده است. از دیگر مزایای این مدل مجهز بودن به شير سه راهه برقی در مدل های Mixing و يا Diverting است که حجم آب عبوری در لوله های کوئل را کنترل و تنظیم می نماید. از ویژگی های این مدل امکان اتصال کانال به هوای تازه بیرون است که هوا را از فضای باز گرفته و بعد از عبور از فیلتر چند لایه تصفیه نموده و به داخل اتاق یا سالن می وزد.

خرید فن کویل سقفی توکار تراست

گارانتی و خدمات پس از فروش فن کویل تراست

تمامی مدل های فن کویل تراست دارای 5 سال گارانتی شرکت توانگر اعتماد پاسارگاد می باشد که در نمایندگی های سراسر ایران عرضه می گردد.

trust-garanty

3 محصول وجود دارد.