تصفیه هوا آی کیو ایر | قیمت دستگاه تصفیه هوا ای کیو ایر

تصفیه هوا آی کیو ایر

در نوشتار زیر سعی داشته ایم معیارهای اساسی حین خرید تصفیه هوا آی کیو ایر را بررسی کرده و برای تجربه خریدی موفق و متناسب با نیاز، مشخصات مدل های مختلف هر یک را توضیح دهیم. همچنین می توانید در ادامه این مطلب بهترین قیمت نمایندگی را نیز دنبال کنید.

در رابطه با خرید تصفیه هوا آی کیو ایر بیشتر بدانیم

تصفیه هوا آی کیو ایر (IQAIR) مطابق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا در ظرفیت های متفاوت با کارایی هوشمند تحت لیسانس کشور سوئیس با بالاترین سطح کیفیت تولید و روانه بازار رقابت می گردد. تمامی قطعات و متریال بکار رفته در این محصولات ساخت کشور سوئیس بوده که موجب شده این دستگاه در رده بهترین های بازار قرار گیرد. به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی مفتخر به کسب گواهی نامه و اعتبارنامه های معتبر از جمله UL و CSA و CE وISO می باشد. استفاده از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت تصفیه هوا IQAIR سبب افزایش سطح کیفیت در این دستگاه شده است. به طوریکه قادر به حذف ریزترین ذرات موجود در هوا می باشد و هوایی تمیز و عاری از هر نوع آلودگی به محیط اطراف هدیه می بخشد.

از ویژگی های این محصولات می توان به بهره مندی از فیلترهای چند لایه تصفیه هوا با قدرت فیلتراسیون و جذب عالی اشاره داشت. این محصولات به نوعی طراحی و ساخته شده اند که قابل استفاده در محیط کار و یا منزل می باشند، و با کمترین میزان مصرف انرژی بیشترین بازدهی را داشته و هرنوع مواد معلق موجود در هوا را جذب و فیلتر می کند به این ترتیب موجب بهبود هوای تنفسی می گردد. برای اطلاع از قیمت تصفیه هوا با مراجعه به وبسیات تخصصی دماپویا می توانید خریدی بهینه و هوشمندانه را تجربه نمایید.

تصفیه هوا آی کیو ایر

تصفیه هوا خانگی آی کیو ایر

دستگاه تصفیه هوا آی کیو ایر در مدل های HealthPro 250، Allergen 100، GC Multigas، Cleanroom H13 با قدرت جذب و فیلتراسیون بالا تولید و در بازار موجود می باشد. بواسطه بهره مندی از کارتریج های قابل تعویض قابلیت جذب طیف وسیعی از آلودگی های شیمایی را دارند. فیلترهای بکار رفته در این محصولات از نوع هایپرهپا قابل تعویض با عملکرد مطلوب و قدرت جذب بالا می باشد، به نوعی که کوچکترین ذرات موجود در هوا نیز توسط این فیلترها جذب می شوند. با بهره مندی از تکنولوژی تایمر قابل تنظیم زمانبندی می توان به دلخواه دستگاه ساعت روشن و خاموش شدن دستگاه را به دلخواه تنظیم نمود. روی پنل دستگاه نمایشگر تعبیه شده که وضعیت و سایر امکانات دستگاه تصفیه هوا را به کاربر اطلاع می دهد.

شکل ظاهری دستگاه به شیوه ای مدرن طراحی و ساخته شده و تنوع رنگ و کیفیت در آنها، با هر نوع دکوراسیون و سبک سلیقه ای همخوانی داشته و میتوان در فضاهایی با حداکثر 150 مترمربع به منظور جذب و فیلتراسیون مواد معلق و آلاینده های موجود در هوا بهره مند شد. استفاده از متریال و مواد اولیه درجه یک در ساخت بدنه و سایر قطعات موجب افزایش دوام و استحکام این مدل از تصفیه هوا شده که کارایی و عملکرد آن را بهبود بخشیده است. از ویژگی های منحصر بفرد تصفیه هوا آی کیو ایر می توان به عدم تولید اُزن و یونیزاسیون اشاره داشت و به طور کلی مضرات این روش ها در مکانیزم فیلتراسیون حذف شده است. این محصولات در ابعاد و وزن مناسبی طراحی و ساخته شده اند که به راحتی قابل حمل هستند و میتوان در هر نقطه ای فضای اتاق آن را قرار داد.

تصفیه هوا آی کیو ایر

تصفیه هوا صنعتی آی کیو ایر

تصفیه هوا صنعتی آی کیو ایر همانطور که از نامش پیداست قابلیت فیلتراسیون و جذب مواد معلق در فضاهایی با متراژ خیلی بالا را دارد. این مدل تصفیه هوا به نوعی طراحی شده که می توان در کانال های تهویه ساختمان نصب و اجرا شوند و هر نوع آلودگی و آلاینده ی موجود در هوا را مکش و بعد از عمل فیلتراسیون به فضای اتاق هدیه بخشند. این مدل تصفیه هوا با نام تجاری PERFECT16 در بازار عرضه می گردد.

تصفیه هوا تجاری آی کیو ایر قابل استفاده در فضاهایی از قبیل محیط های بهداشتی، آزمایشگاه ها، مجتمع های ورزشی و تفریحی، بیمارستان ها با قابلیت حذف 95% ذرات میکرونی موجود در هوا است. این دستگاه دارای افت فشار معادل 0.18 اینچ ستون آب است. بدنه ی تصفیه هوا صنعتی IQAIR از ورق گالوانیزه محکم و ضخیم تهیه شده و چهارچوب آن از فولاد سخت کاری شده استفاده شده است. همچنین به علت افزایش مقاومت دستگاه در برابر پوسیدگی و یا زنگ زدگی از پوشش رنگ الکترواستاتیک بهره مند می باشد. استفاده از بهترین آلیاژهای و متریال در ساخت این سیستم ها سطح دوام و کیفیت آن را ارتقا بخشیده است.

تصفیه هوا صنعتی آی کیو ایر

گارانتی و خدمات پس از فروش تصفیه هوا آی کیو ایر

تمامی مدل های تصفیه هوا آی کیو ایر همراه با 3 سال گارانتی، 10 سال خدمات پس از فروش این شرکت عرضه می شوند.

گارانتی تصفیه هوا آی کیو ایر دماپویا

4 محصول وجود دارد.