سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی چیگو

در این مقاله از دماپویا قصد داریم کشور سازنده کولر گازی چیگو را معرفی نماییم و انواع آن را نیز شرح دهیم. با گرم شدن هوا در فصل بهار و تابستان افراد به دنبال خرید بهترین سیستم تهویه مطبوع هستند. به همین خاطر سازندگان فراوانی اقدام به تولید و طراحی انواع متنوعی از این سیستم ها می نمایند. کولر گازی به سبب قابلیت ها و مزایای بسیار برجسته ای که دارد از بهترین تجهیزات برودتی و تهویه مطبوع می باشد. انتخاب بهترین کولر گازی دشوار به نظر می رسد؛ علت این امر وجود برندهای بسیار زیادی است که در بازار مشاهده می شود. برند چیگو (Chigo) از برندهای مطرح در این صنعت است که با ارائه انواع مختلف این محصول نیاز مشتریان متعدد را تامین می نماید. در این مقاله به دنبال بررسی این مسئله هستیم که کولر گازی چیگو ساخت کجاست. آنچه یک برند معتبر را از سایر سازندگان متفرقه متمایز می سازد، کیفیت مواد اولیه آن است که این سازندگان در تلاش اند تا مرغوب ترین مواد اولیه را به کار برند تا طول عمر و عملکرد دستگاه را به بالاترین سطح ممکن برسانند. نکته مهم دیگر در خصوص این برندها گارانتی و خدمات پس از فروش آن ها است که نظر مشتریان را جلب می کند. همچنین به واسطه به بهره مندی از به روزترین تکنولوژی های دنیا، قدرت عملکرد و راندمان سیستم بهبود می یابد و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی می شود.

چیگو سیستم تهویه مطبوع کولر گازی را در انواع مختلفی تولید و عرضه می نماید. کشور سازنده کولر گازی چیگو چین می باشد و امروزه محصولات این برند در سراسر دنیا در 150 کشور به فروش می رسد. چیگو از سال 1994 فعالیت خود را در هنگ کنگ آغاز کرده است و در حال حاضر یکی از بزرگترین تولیدکنندگان سیستم های تهویه مطبوع و برودتی است و با برندهای مشهور و صاحب نامی مانند میتسوبیشی، ال جی، دوو، کریر و غیره نیز همکاری می کند. تمامی محصولات از جمله کولر گازی چیگو توسط مراکز معتبر تست بین المللی نظیر CCC, UL, CSA, CB, TUV, GS, SAA مورد بررسی قرار می گیرد. همچنین محصولات چیگو با آخرین معیارهای اروپایی تطابق داشته و کاملا استاندارد می باشد. محصولات این کمپانی در رده های مختلفی از جمله مسکونی، تجاری، تخصصی، سیستم های VRF و غیره است. کولر گازی از برترین محصولات آن می باشد که در انواع و ظرفیت های مختلف تولید و روانه بازار می شود. ناگفته نماند که به منظور انتخاب ظرفیت مناسب محیط خود، بایستی متراژ محیط خود را در نظر بگیرید. سیستم تهویه مطبوع کولر گازی از دو جزء اصلی تشکیل می شود که شامل یونیت داخلی و یونیت خارجی است؛ این دو واحد به وسیله لوله هایی از جنس مس یا آلومینیوم به یکدیگر متصل می شوند و در نهایت دمای محیط را به درجه مطلوب کاربر می رسانند. حال با توجه به این مسئله که کولر گازی چیگو ساخت کجاست، در پاسخ بایستی به کشور چین اشاره داشت. در ادامه انواع کولر گازی چیگو مورد بررسی قرار گرفته است.

انواع کولر گازی چیگو

کولر گازی را به صورت کلی می توان به با توجه به چندین معیار به انواع مختلف تقسیم کرد؛ پس از توضیح کشور سازنده کولر گازی چیگو قصد داریم این معیارها را نام برده و توضیح دهیم. کولر گازی بر اساس ظرفیت هوادهی به مدل های مختلف تقسیم می شود؛ انواع ظرفیت های کولر گازی چیگو عبارت اند از 9000، 12000، 18000، 24000 و 30000 BTU بر ساعت. انتخاب ظرفیت مناسب همانطور که گفته شد، بستگی به متراژ محیط و همچنین تعداد پنجره ها، میزان تردد افراد و مواردی از این قبیل دارد. گفتنی است که این سیستم در مدل سرد و سرد و گرم تولید و عرضه می شود. مسلما مدل سرد و گرم کاربردی تر بوده و در چهار فصل سال هوا را به درجه تنظیم شده کاربران می رساند. همچنین معیار دیگر وجود یا عدم وجود تکنولوژی اینورتر است که این محصول را به دو مدل معمولی و اینورتر تقسیم می نماید. فناوری اینورتر به کاهش چشمگیر مصرف انرژی کمک شایانی می کند و میزان مصرف برق را تا 60 درصد کاهش می دهد. برخی اسپلیت های کولر گازی مجهز به این تکنولوژی اند. در نهایت لازم به ذکر است که سیستم کولر گازی در انواع مختلف موقعیت نصب طراحی و تولید می شود که در ادامه پس از بررسی سوال کولر گازی چیگو ساخت کجاست، مدل های آن را بررسی نموده ایم.

کولر گازی دیواری چیگو

موقعیت نصب کولر گازی چیگو به صورت دیواری است؛ در این مدل یونیت داخلی دستگاه داخل محیط بر روی دیوار نصب می گردد و یونیت خارجی آن بیرون از محیط و عموما در بالکن، حیاط و یا پشت بام نصب می شود. علت این امر صدای فن یونیت خارجی به هنگام عملکرد و همچنین گرمایی است که ایجاد می کند. بنابراین به منظور جلوگیری از مزاحمت و اختلال در هوادهی بیرون نصب می گردد. تمامی کولر گازی های دیواری چیگو دارای عملکرد دوگانه سرد و گرم اند که موجب برتری آن می شود؛ چرا که با خرید و استفاده از این محصول، در تمامی سال از هوای مطبوع لذت خواهید برد و دیگر نیازی به خرید یک سیستم گرمایشی مجزا نیست. همچنین شما عزیزان می توانید جهت اخذ اطلاعات کامل از مشخصه ها و قیمت انواع کولر گازی به فروشگاه اینترنتی دماپویا مراجعه نمایید.همانطور که گفته شد کشور چین پاسخی به سوال متداول کولر گازی چیگو ساخت کجاست، می باشد. این برند با رعایت استانداردهای لازم به کیفیت محصولات خود اهمیت به سزایی می دهد و به موجب بهره مندی تمامی مدل های کولر گازی از فیلترهای هوا، محیط مورد نظر علاوه بر تهویه مطبوع، تصفیه و پاکسازی می شود. این فیلتر آلاینده ها و ذرا معلق هوا را جذب خود می کند و مانع از چرخش آن ها در محیط می شود. نکته حائز اهمیت دیگر در خصوص این محصول گاز مبرد آن است که از نوع R410 می باشد. این گاز بدون آسیب رساندن به محیط زیست عمل می کند. همچنین کمپرسور که به منزله قلب سیستم کولر گازی می باشد، از نوع روتاری است که با قدرت هوادهی بسیار بالا و بدون ایجاد سر و صدای آزاردهنده عمل می کند و در کم ترین زمان ممکن دمای هوا را به درجه مطلوب کاربر می رساند.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx