سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی هوگن

ما در این مقاله از مجله ی دماپویا به بررسی و آشنایی در رابطه با اینکه کشور سازنده کولر گازی هوگن و نیز دارای چه نوع عملکرد یا ویژگی هایی میباشد خواهیم پرداخت. برای شناخت بهتر این محصول بهتر است ابتدا نگاهی به نحوه ی عملکرد و کاربرد این سیستم ها بیاندازیم. در واقع باید گفت این تجهیزات تهویه مطبوع یا سردسازی ابزاری اند که بوسیله ی سیکل تراکمی کنترل دمای محیط را برعهده دارند. لازم به ذکراست در تمام این نوع از تجهیزات یکسری از قطعات از قبیل: کندانسور، کمپرسور، شیر انبساط ولوله مویین به صورت سیستمی باهم فعالیت نموده و در نهایت منجربه فراهم نمودن دمای مورد نیاز می شوند به این صورت که گرمای محیط راجذب می کنند و بواسطه ی تبخیر مایع مبرد به اوپراتور، انتقال و در آخر هوای خنک در فضا انتشار داده می شود. لازم به ذکر است این سیستم ها از اولین بار که در سال 1840 اختراع شد تا امروز همچنان دارای جایگاه بالایی در مینه ی کاربرد است از این رو تولید کنندگان خارجی و داخلی بسیاری را نسبت به طراحی و عرضه این محصولات وارد بازار رقابتی نموده است و به این ترتیب امروزه برندهای بسیاری در انواع این محصول در بازار موجود می باشد که در این بین تنها یکسری از آن ها با برخورداری از یکسری قابلیت ها و کیفیت بالا توانسته اند جایگاه بالایی را از آن خود بنمایند. یک از این برند های مطرح تحت عنوان کشور سازنده کولر گازی هوگن میباشد که ما در مطالب این مقاله به بررسی بیشتر در رابطه با آن خواهیم پرداخت. قیمت به روز کولر گازی و مشخصات کامل آن را می توانید در وبسایت دماپویا مشاهده نمایید.

در رابطه با این نوع از تجهیزات که ازجمله برترین و محبوب تربن برندهای ایرانی می باشد باید گفت که کشور سازنده کولر گازی هوگن چین بوده که تحت لیسانس آلمان نسبت به طراحی و تولید این محصولات اقدام به فعالیت نموده است. کولر گازی هوگن به دلیل برخورداری از طراحی مدرن و پیشرفته ای که دارند توانسته اند رتبه ی بالایی را هم در زمینه ی کیفیت از آن خود بنمایند و به دلیل داشتن ظرفیت های هوادهی متفاوت در انواع مختلفی تولید و در بازار جهت استفاده قرار می گیرند. دارا بودن ورقه های آلمینیومی و کابین های ضد فرسایشی در این سیستم ها موجب ممانعت از ورود رطوبت محیط و حفاظت از دستگاه شده است. در رابطه با اینکه کولر گازی هوگن ساخت کجاست باید به موضوع حائز اهمیت در خصوص طراحی و تولید این سیستم ها از قبیل مواردی چون: ظرفیت هوادهی بالا، فلیتر جلبکی و چند لایه،میزان مصرف انرژی پایین و کمپرسور های روتاری و پیستونی اشاره نمود که کیفیت و کارایی های این سیستم هارا دوچندان می کند. لازم به ذکر است این تجهیزات در قالب انواع پرتابل، دیواری و ایستاده جهت عرضه به بازار طراحی و تولید می گردند. که ما در ادامه ی مطالب با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی بیشتر در خصوص ویژگی های هریک از مدل هایی که کشور سازنده کولر گازی هوگن عرضه نموده خواهیم پرداخت.

کولر گازی دیواری هوگن

در رابطه با اینکه کولر گازی هوگن ساخت کجاست باید به بحث انواع آن اشاره نمود که در واقع این مدل از تجهیزات تهویه مطبوع را میتوان از جمله پر طرفدارترین دستگاه ها جهت تهویه و سردسازی نام برد که از ظرفیت هوادهی بسیار بالایی برخوردار می باشند. طراحی این مدل از سیستم ها توسط شرکت سازنده کولر گازی هوگن به این صورت میباشد که با دارا بودن فیلتر های چند لایه میتوانند از ورود هرگونه آلودگی و یا غبار به محیط جلوگیری نمایند و از آنجاکه امروزه با این معضل آلودگی بسیار مواجه هستیم در نتیجه ابزاری است که همواره جایگاه بالایی را از آن خود نموده است. لازم به ذکر است این سیستم ها بعه دلیل برخورداری از اینورتر میزان پایینی در صرف انرژی دارند. همچنین نوع گازی که در این وسیله مورد استفاده قرار می گیرد یعنی همان R410 و R22 موجب شده تا از آسیب رسیدن به محیط زیست جلوگیری شود. اما به عنوان یک ویژگی اختصاصی در این محصول باید به طراحی خاص و زیبای آن توجه نمود که با اشغال فضای کم در روی دیوار قرار گرفته و به علاوه چون یونیت کمپرسور دار آن خارج از محیط داخلی نصب می شود دیگر با مشکلاتی از قبیل سر و صدای حین عملکرد مواجه نیستیم. همه ی این موارد از ویژگی هایی اند که کشور سازنده کولر گازی هوگن را از زمره بهترین ابزار تهویه مطبوع به شمار آورده است. فروشگاه دماپویا انواع کولر گازی دیواری را با قیمت مناسب و گارانتی اصلی ارائه می نماید.

کولر گازی دیواری هوگن

کولر گازی پرتابل هوگن

به طور کلی باید گفت پرتابلی ها از انواع سیستم هایی اند که به دلیل طراحی خاصی که دارند در اکثر موارد کارایی لازم را دارند به این مفهوم که کشور سازنده کولر گازی هوگن آن را به نحوی طراحی نموده که میتوان با دارا بودن ابعادی متناسب و قابلیت حمل و نقل آسان در موارد بسیاری آن را مورد استفاده قرار داد. این سیستم ها در عین ابعاد کوچکی دارند اما ظرفیت بالایی در هوادهی رادارند. لازم به ذکر است کمپرسورهای به کار رفته در این تجهیزات از نوع روتاری می باشد. گفتنی است این سیستم ها از یکسری ویژگی ها برخوردارند که همواره آن هارا مورد توجه قرارمی دهد به عنوان مثال: قابلی نصب آسان یعنی اینکه بدون نیاز به اتصالات خاصی در هر زمان که بخواهیم مورد استفاده قرارشان دهیم تنها کافیست آن را به برق وصل کنیم و یا دیگر اینکه بهترین گزینه برای جایگزین کردن در مواردی اند که فضای کافی برای نصب نوع دیواری کولر گازی ها در اختیار نداشته باشیم.

کولر گازی پرتابل هوگن

کولر گازی ایستاده هوگن

به عنوان یک نمونه ی دیگر که کشور سازنده کولر گازی هوگن نسبت به تولید آن اقدام به فعالیت نموده است میتوان به مدل ایستاده ی این تجهیزات اشاره نمود. این سیستم ها بهترین انتخاب برای مورد استفاده قرارگرفتن در محل هایی مانند: بانک، رستوران، دفاتر اداری و فروشگاه ها می باشند چرا که از قابلیت بالایی در هوادهی برخوردارند. طراحی ساختاری این دستگاه ها به این صورت می باشد که دو پنل به صورت ایستاده در روی زمین است اما نحوه ی عملکرد آن به طور کلی کاملا شبیه به سیستم های دیواری است. از دیگر مواردی که این تجهیزات را همواره مورد توجه قرار داده پایین بودن میزان مصرف انرژی در آن است که به همین علت نیز در رده ی انرژی B قرار داده شده اند. از دیگر ویژگی ها در جهت بررسی این موضوع که کولر گازی هوگن ساخت کجاست میتوان به وجود فن های کم صدای آن اشاره نمود.

کولر گازی ایستاده هوگن
0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx