سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی هومکس

کشور سازنده کولر گازی هومکس

کشور سازنده کولر گازی هومکس

در این مطلب از مجله دماپویا با ارائه ی یکسری از اطلاعات به بررسی در جهت معرفی کشور سازنده کولر گازی هومکس خواهیم پرداخت. به طور کلی باید گفت بهره مندی از سیستم های سرمایشی و یا تهویه مطبوع یکی از اولویت های مهم و اساسی در سازه های ساختمانی به شمار می آید چرا که کولر گازی به دلیل برخورداری از مزیت های متعدد به یکی از روش های متداول به منظور تامین هوایی خنک و مطبوع در فضای داخلی به شمار می آید و در واقع با استفاده از این تجهیزات می توان دمای مورد نیاز و متناسب هر محیط در هر فصل را تامین نمود. علاوه بر این به دلیل گستردگی و استقبال از این تجهیزات شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت کولر گازی اقدام به فعالیت نموده و در حال فعالیت هستند که با در نظر داشتن چنین شرایطی یعنی گستردگی برندهای موجود شاید انتخاب بهترین نوع در بین این سیستم ها امری دشوار به نظر برسد. به همین منظور ما در این مقاله به بررسی یکی از این برندهای مطرح و اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست پرداخته ایم.

این نوع از تجهیزات سرمایشی که در این مقاله با عنوان معرفی کشور سازنده کولر گازی هومکس به بررسی آن پرداخته ایم را میبایست نمونه ای از سیستم هایی دانست که با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا همچنین بکارگیری نیروهای متخصص و مجرب توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا طراحی و تولید نماید. کارخانه تولیدی هومکس در کشور چین بوده که فعالیت های خود را در زمینه ی ارائه انواع تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع آغاز نموده است و نیز به دلیل تولید محصولات مرغوب و درجه یک به عنوان برندی مطرح و معتبر شناخته می شود. یکی از ویژگی های این محصولات تنوع در مدل و موقعیت نصب آنهاست به این معنا که میتوان در هر فضایی با هر متراژی به منظور ایجاد هوای مطبوع از این دستگاه ها استفاده و کارایی لازم را از آن دریافت نمود. اما به عنوان نکته ی حائز اهمیت در رابطه با اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست بحث انتخاب یا خرید است که همواره در این زمینه برای برخورداری از محصولی با کیفیت و کارایی میبایست اطلاعاتی در خصوص کشور سازنده، اعتبار برند، نوع خدمات پس از فروش و یا مدت زمان گارانتی را به منظور خریدی بهینه در اختیار داشته تا به این ترتیب خریدی بهینه و مقرون به صرفه را داشته باشید.

در رابطه با اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست باید به بررسی آن به لحاظ عملکرد و مشخصات فنی آن پرداخت که بر این مبنا باید گفت کولر گازی هومکس از جمله سیستم و یا تجهیزات دو کاربره ی موجود در بازار است به این معنا که به جهت تأمین هوای سرد و گرم مورد استفاده قرار میگیرد. باید گفت که با نصب و بهره مندی از کولر گازی هومکس میتوانید با کمترین میزان مصرف انرژی هوایی مطبوع و دلنشین را برای ساکنین به ارمغان آورید. این سری از سیستم های تهویه مطبوع زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب و کارآمد طراحی و ساخته می شوند که با توجه به سطح کیفیت بالا همچنین تنوع مدل توانسته اند سهم قابل توجه و جایگاه ویژه ای را در بازار رقابتی از آن خود نمایند. اگر بخواهیم به نمونه ای از دلایل که منجر به برتری و شناخته شدن این کولر گازی شده، اشاره داشته باشیم میبایست به برخورداری آن از قطعات اصلی ای آن اشاره نمود به عنوان مثال کمپرسور های این سیستم که از نوع توشیبا ساخت کشور ژاپن و مونتاژ چین می باشد که عاملی اصلی و مهم و یا به نوعی از دسته محرکه هایی است که منجر به راه اندازی این تجهیزات گشته است. در خصوص اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست باید به بررسی مشخصه و مدل های آن نیز پرداخته شود از قبیل اینکه به عنوان مثال این کولر ها در مدل دیواری کمپرسور T1 اینورتر، ایستاده مدل Zest در ظرفیت های 9000 تا 6000 BITکه در بازار ایران موجود می باشد. در کمپرسور های این کولر از گاز مبرد R22 و R410 استفاده شده که از سازگاری بالایی با محیط نیز برخوردار میباشد. شرکت پیشرو الکترونیک فراسوهلدینگ نماینده انحصاری کولر گازی هومکس در ایران می باشد

کولر گازی اسپلیت دیواری هومکس

کولر گازی دیواری هومکس که یک نمونه از تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع این برند میباشد موضوع دیگری است که در رابطه با اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست مورد بررسی قرار داده می شود چرا که برای یک انتخاب متناسب با کارایی های لازم بهتر است در رابطه با آن اطلاعات لازم را در اختیار داشته باشیم. این دستگاه در این مدل دارای قابلیت هایی است که عملکرد سرمایشی و گرمایشی با قدرت هوادهی بالا را در بهترین سطح کیفیت تولید و عرضه می نماید. گفتنی است این سری از کولر گازی هومکس با موقعیت نصب دیواری در ظرفیت هوادهی درانواع ظرفیت های 9000، 12000، 18000، 24000، 3000، 32000تولید و عرضه می گردند که کمپرسور های به کار رفته در این کولر گازی ها از نوع روتاری و تولید کمپانی توشیبا با برخورداری از ویژگی هایی از جمله کارکرد در مناطق معتدل میباشد. مورد مهم دیگر در بحث آشنایی با مشخصات فنی و اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست، حائز اهمیت واقع می گردد نوع گاز به کار رفته آن یعنی مبرد از نوع R410 سازگار با محیط است و حائز اهمیت بودن آن را میتوان به این دلیل دانست که انجام عملیات راه اندازی و تامین دما همگی به وجود مبرد بستگی دارد.می باشد. از ویژگی های این کولر ها در نمونه ی دیواری این برند باید به وجود فیلتر Multi-Protection اشاره کرد که در جهت از بین بردن 99.9 درصد ویروس ها و باکتری ها نقش مهمی را ایفا می کنند. علاوه بر این ها سیستم توربو،خواب راحت، تایمر، بدنه ضد زنگ، تمیزشوندگی خودکار از مزایای چشمگیر و دلیل بر انتخاب همیشگی این محصول اند.

کولر گازی اسپلیت دیواری هومکس

کولر گازی اسپلیت ایستاده هومکس

نمونه ی دیگر ارائه شده دیگر از تجهیزات سرمایشی یا کولر گازی ها که در رابطه با اینکه کولر گازی هومکس ساخت کجاست مورد بررسی قرار میگیرد مدل ایستاده ی این برند است که مانند نمونه ی دیگر از قابلیت سرما و گرمایش برخوردار میباشد که در سرمایش قدرت بالایی را برای انتشاردر محیط را دارند و به دلیل همین تنوع در ظرفیت هوادهی و قدرت خنک کنندگی بالا در فضاهایی با متراژ بالاتر مورد استفاده قرار می گیرند. کولر گازی ایستاده هومکس در ظرفیت هوادهی 60000 ،48000 ،36000 btu/h با عملکرد مطلوب تولید و عرضه می گردد. کمپرسور این مدل کولر گازی از نوع اسکرول ساخت کمپانی پاناسونیک، و کمپرسورهای پیستونی با برند امرسان تولید می شوند و به دلیل تنوع در کمپرسورهای بکار رفته می توان در فضاهای مختلفی به منظور تامین هوایی مطلوب بهره مند شد. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور نیز از نوع R22 و R410 سازگار با محیط استفاده شده است. فیلتر آنتی باکتریال ، برنامه فعال سازی آنزیم ، سیستم عیب یاب هوشمند ، حفاظت در برابر نوسان برق ، صدای کم و سیستم سرد کننده سریع از ویژگی های منحصر بفرد این کولر گازی می باشد که تا 15 متر قادر به پرتاب باد در محیط است . همچنین کشور سازنده کولر گازی هومکس آن را به گونه ای طراحی نموده که دریچه های خروجی آن هوایی یکنواخت را در محیط توزیع می نمایند.

کولر گازی اسپلیت ایستاده هومکس

گارانتی و خدمات پس از فروش اسپلیت و کولر گازی هومکس

کولر گازی هومکس در مدل های دیواری و ایستاده دارای پنج سال گارانتی کمپرسور و دو سال ضمانت پنل داخلی تحت شرکت پیشروالکترونیک می باشد همچنین نصب این کولرگازی ها بصورت رایگان انجام می پذیرد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
اینها را هم ببینید
بسته
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx