سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی سوپرانو

در این مقاله قصد داریم تا با ارائه ی اطلاعاتی به بررسی در جهت آشنایی و معرفی اینکه کشور سازنده کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست بپردازیم. در واقع باید گفت کولر گازی ها از انواع پرکاربرد و یا مطرح ترین های تجهیزات سرمایشی به شمار می آیند که به همین علت نیز شرکت های تولید کننده ی بسیاری نیز در این جهت به طراحی و ساخت آن اقدام به فعالیت در بازار رقابتی نموده اند. کمپانی ایرانی سوپرانو را باید به عنوان یک تولید کننده ی جدید در زمینه ی سیستم های سرمایشی، تهویه مطبوع و آبسرد کن دانست که با برخورداری از یکسری قابلیت ها توانسته جایگاه بالایی را در بازار رقابتی از آن خود نماید. لازم به ذکر است تمامی محصولات این برند ساخت ایران بوده که بر طبق تکنولوژی روز طراحی و ارائه داده می شوند. مصرف پایین، بازدهی بالا و برخورداری از ظاهری زیبا و مدرن را میبایست به عنوان ویژگی های برتر متعلق به این برند معرفی نمود. در ادامه به بررسی بیشتر در خصوص این نوع از تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع و آشنایی در جهت اینکه کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست خواهیم پرداخت. چنانچه قصد خرید کولر گازی را دارید میتوانید به صفحه ی مربوطه مراجعه و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

در رابطه با کشور سازنده کولر گازی سوپرانو باید به ایرانی بودن این محصول اشاره نمود در واقع این محصول در شرکت لیان صنعت خلیج بوشهر عرضه شده و این تولیدی از سال 1395 آغاز به فعالیت در این زمینه نموده است پس میتوان گفت از دسته برند های جدید به شمار می آید که علاوه بر اینکه در دسته ی بهترین سیستم های سرمایشی قرار گرفته اند که با به کار گیری نیروی های متخصص و استفاده از تکنولوژی های روز دنیا توانسته بهترین ابزار سرمایشی و تهویه مطبوع را در قالب کولر گازی عرضه نماید. گفتنی است در بررسی اینکه کولر گازی ماتسو پلاس ساخت کجاست موضوع مشخصه های آن حائز اهمیت واقع می گردد و این تجهیزات با برخورداری از یکسری قابلیت ها کیفیت و کارایی لازم را در زمینه های مختلف فراهم آورده اند به این منظور که در هر محیط متناسب با آن دمای مورد نیاز را فراهم می آورد. علت به کار گیری واژه ی اسپلیت که برای این نمونه از سیستم ها در نظر گرفته و در بازار نیز با این نام شناخته شده اند را باید به علت برخورداری آن از دو بخش یونیت داخلی و خارجی دانست که بواسطه ی لوله های مسی باهم در ارتباط قرار گرفته و پس از راه اندازی عملیات تامین دمای مورد نظر را انجام می دهند. اگر بخواهیم به انواع موجود و ارائه شده ی این شرکت تولید کننده ایرانی اشاره داشته باشیم باید ظرفیت های 10000 و 32000 که در انواع مدل های دیواری، ایستاده و پنجره ای به صورت معمولی و اینورتر با برخورداری از کمپرسور روتاری است را نام ببریم که با موقعیت نصب های مناسب از جمله قرار گیری روی دیوار و عدم اشغال فضای زیاد، صدای کم در حین عملکرد و بازدهی بالا جهت عرضه به مشتری طراحی و به بازار عرضه می گردد. نکته ی حائز اهمیت در خصوص بحث بررسی این موضوع که کولر گازی سوپرانوساخت کجاست، نوع گاز و کمپرسور به کار رفته در این دستگاه است به این شکل که گاز R410 آن میزان انتشار و بازدهی بالا به آن بخشیده و در مقابل به میزان مصرف پایینی در انرژی می رسد که گرید A نشان از صحت این موضوع دارد و درباره ی نوع کمپرسور نیز باید گفت از نوع روتاری بوده که قدرت انتشار باد را در جهات مختلف به علت وجود این قطعه در سیستم میباشد. در ادامه به بررسی بیشتر برای آشنایی با اینکه کولر گازی سوپرانوساخت کجاست و مشخصه های فنی انواع مدل های آن می پردازیم.

با توجه به اینکه امروزه کولر گازی ها یکی از انواع سیستم های پرکاربرد سرمایشی و تهویه مطبوع به شمار می آیند، به عنوان یک نمونه از مطرح ترین برند ها میبایست به کشور سازنده کولر گازی سوپرانو اشاره نمود که با برخورداری از یکسری از قابلیت ها توانسته جایگاه بالایی را در بازار رقابتی به خود اختصاص دهد. طراحی و ساخت این تجهیزات به گونه ای بوده که از دو یونیت جدا و متصل به هم تشکیل شده به این صورت که پنل داخلی در فرآیند انتشار دما و پنل خارجی که در بخش بیرونی مثل حیاط یا بالکن قرار میگیرد عملیات فراهم نمودن هوای مورد نیاز و انتقال آن را به بخش داخلی ایفای نقش می کند. در رابطه با اینکه کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست به بررسی اقداماتی که سازنده نسبت به تولید محصولات خود انجام داده می پردازیم و از این رو به طریقه ی ارتباط بین یا اتصال بین دو یونیت اشاره می کنیم به این صورت که لوله کشی های اضافی از آن حذف و دو قسمت بوسیله ی لوله های مسی بهم متصل شده تا بتوانند دمای کمورد نیاز را فراهم آورند. لازم به ذکر است سیستم های سرمایشی این برند در نوع کولر گازی یا اسپلیت همگی در گرید انرژی A قرار میگیرند که این نشان از میزان مصرف پایین دستگاه را دارد. علاوه بر این ها وجود کمپرسور های روتاری در سیستم سبب شده تا با وجود پره های ضد فرسایش این قابلیت برای سیستم ایجاد شود که درشرایط آب و هوایی حاره ای بتوان از این محصول بیشترین کارایی را در تامین دمایی معتدل را دریافت نمود. برای دریافت قیمت ویژه ی انواع کولر گازی میتوانید به صفحه ی مربوطه مراجعه نموده و اطلاعات لازم را دریافت نمایید.

اگر بخواهیم به ویژگی های انحصاری که توسط تولید کننده ی این محصول تحت عنوان کولر گازی، اشاره داشته باشیم باید وجود استحکام و دوام بالای آن را نام برد چرا که قسمتی از این دستگاه یا همان یونیت خارجی که مرتبا در فضای خارجی یا بیرونی در معرض نور مستقیم خورشید و شرایط متفاوت آب و هوایی است سالم و با استحکام کیفیت خود را حفظ می نماید. از نمونه هایی که این برند نسبت به تولید آن اقدام به فعالیت نموده باید مدل ایستاده 24000، 36000، 48000 و 60000 بی تی یو بر ساعت که اغلب مناسب محوطه های بزرگ نظیر فروشگاه، آرایشگاه ها، سالن و غیره میباشد، دیواری در انواع ظرفیت های 10000 الی و پنجره ای در ظرفیت های هوادهی 18000، 20000 و 24000 را نام برد که با در نظر داشتن نوع نیاز سیستم متناسب با آن را باید در نظر گرفت تا از کارایی های آن بهره مند شد. نکته ی حائز اهمیت دیگری در بررسی این موضوع که کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست وجود کمپرسور های تعبیه شده در سیستم است که از آن به عنوان بخش اصلی این تجهیزات یاد می شود. به طور کلی گاز مبردی که در این قطعه به کار برده شده با فشرده و متراکم شدن و با ورود به کندانسور هوای خنک را بوجود می آورد که در این بخش به اهمیت کمپرسور پی خواهیم برد چون به هر میزان که کمپرسور کیفیت بهتری داشته باشد عملکرد بهتر دستگاه را باخود به همراه خواهد داشت که در کولر گازی های سوپرانو با وجود کمپرسور روتاری میتوان از این امکان بهره مند شد.

کولر گازی دیواری سوپرانو

به عنوان یک نمونه از برترین و پرکاربردترین های تجهیزات سرمایشی و تهویه مطبوع میتوان مدل دیواری یا اسپلیت ها را نام برد که به همین دلیل نیز تولید کننده های بسیاری در خصوص ارائه این محصول اقدام به فعالیت نموده اند که یک نمونه از جدیدترین های آن کشور سازنده کولر گازی سوپرانو یعنی ایران میباشد. به طور کلی این محصول دارای کارکرد یکسانی با دیگر نمونه های مشابه خود بوده به این صورت که بوسیله ی دو پنل خارجی و داخلی و بهره گیری از قطعات اصلی کندانسور، کمپرسور، موتور و فن پروسه ی تامین دما را انجام می دهد. در این دستگاه پنل داخلی که در روی دیوار قرار گرفته گرمای محیط را جذب و با گاز مبرد به کار رفته تحت فشار متراکم می گردد تا به حالت مایع درآمده و به کندانسور فرستاده شود در این حالت نیز به گازی تبدیل شده که با عبور از روی کویل ها، دمایی سرد را به جهت انتشار به فضای داخلی بوجود می آورد. از جمله مزایایی که کشور سازنده کولر گازی سوپرانوبرای آن در نظر گرفته باید به عدم اشغال فضای زیاد به دلیل حذف لوله کشی ها، عملکردی با صدای کم که به علت قرار گرفتن یونیت حاوی موتور در فضای باز است و میزان مصرف انرژی پایین در عین عملکردی با راندمان بالا اشاره نمود. گفتنی است این محصول در انواع ظرفیت های 10000 الی 32000 به جهت استفاده برای مصارف گوناگون طراحی و عرضه می گردد.

کولر گازی پنجره ای سوپرانو

موضوع حائز اهمیت دیگری که در جهت آشنایی با اینکه کولر گازی سوپرانو ساخت کجاست مورد بررسی قرار میگیرد، در نظر داشتن مشخصه های فنی در هر نمونه ی موجود آن است. سیستم های پنجره ای را باید از ابتدایی و ساده ترین انواع تجهیزات سرمایشی معرفی نمود که همانگونه که از نامشان پیداست شکلی شبیه به پنجره را داشته و با عدم اشغال فضای زیاد در محل هایی از جمله داخل پنجره و بین دیواره های خارجی قرار میگیرند. در این دستگاه کمپرسور و فن هردو در یک پرتابل قرار گرفته و با استفاده از برق مصرفی تک فاز عملیات تامین دما را صورت می دهند. بهتر است برای راه اندازی و استفاده ی از این سیستم برق مصرفی مورد نیاز را از کنتور مجزا تهیه کرد و همچنین نیز از پریز های معمولی داخل خانه استفاده نکرد. از مزایای قابل توجه در این سیستم باید به مصرف پایین انرژی، نصب ساده، موتور دو شفتی، اشغال فضای کم و برخورداری از گارانتی 12 ماهه شرکت معتبر اشاره نمود که این امر بیش از پیش بر تضمین کیفیت محصول افزوده است.

کولر گازی ایستاده سوپرانو

این نمونه را باید به عنوان بهترین گزینه برای مورد استفاده قرار گرفتن مناطق گرمسیری و حاره ای به شمار آورد چرا که با دارا بودن یکسری از قابلیت ها میتوانند با بازدهی بالایی که دارند دمای مورد نیاز را برای محیط فراهم آورند تا جایی که قادرند میزان دمای 55 درجه در فصل تابستان را نیز پاسخگو باشند. به طور کلی این محصول با دارا بودن مزایا و ویژگی های انحصاری ای که در زمره ی مشخصات فنی آن است از جمله: میزان مصرف پایین و راندمان بالا، عملکردی با صدای کم و برخورداری از گارانتی 5 ساله همواره مورد انتخاب افراد به جهت استفاده در مصارف گوناگون قرار میگیرد. لازم به ذکر است این سیستم ها به گونه اسی طراحی شده اند که در انواع ظرفیت های 24000، 36000، 48000 و 60000 توان پاسخگویی برای متراژ های بالا از قبیل: بانک، تالار ، سالن های ورزشی، رستوران های بزرگ و غیره را دارند .

5 1 vote
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx