سرمایشی

کشور سازنده کولر گازی بوش

در این مقاله از مجله دماپویا با ارائه ی مطالبی به بررسی در جهت اینکه کولر گازی بوش ساخت کجاست، اشاره خواهیم داشت. در واقع سیستم های برودتی از نیازها و اولویت تمامی سازه های ساختمانی به شمار می آیند. بنابراین به یکی از پرکاربردترین سیستم در تاسیسات ساختمان محسوب می شوند و یکی از روش های متداول به منظور تامین هوایی خنک در ساختمان ها و ایجاد آسایش و رفاه ساکنین بهره مندی از می باشد که این تجهیزات به نوعی طراحی شده تا دمای اتاق را در روزهای گرم سال در حد مطلوب و خنک نگه دارد. با توجه به گستردگی استفاده از این تجهیزات، و نیاز بازار همچنین استقبال از این سیستم ها در سراسر دنیا باید گفت شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع این تجهیزات فعالیت نموده که به عنوان یک نمونه از برندهای مطرح و نام آشنای این صنعت بوش را نام برد. در رابطه با اینکه کولر گازی بوش ساخت کجاست لازم به ذکر میباشد، کمپانی مربوطه از یک قرن پیش فعالیت خود را در خصوص تولید لوازم خانگی و برقی از جمله کولر گازی آغاز نموده و نیز به دلیل برخورداری از سطح کیفیت بالا و تولید محصولاتی نوین توانسته جایگاه ویژه ای را در بازار به خود اختصاص دهد.

در خصوص کشور سازنده کولر گازی بوش باید گفت شرکت ارائه دهنده آن در سال 1264 هجری (1886 ميلادی) با مدیریت رابرت بوش در کشور آلمان تاسیس و به بهره برداری رسید. بهره مندی از فناوری های نوین، بکارگیری متریال، قطعات اصلی و درجه یک در ساخت محصولات توانست در همان سالهای ابتدایی فعالیت، بالاترین درصد فروش را به خود اختصاص دهد و با توجه به در پیش گرفتن همان خط مشی توانست روند روبه رشدی در این عرصه را داشته باشد. گفتنی است در حال حاضر برند بوش به منظور کاهش هزینه ها و کم شدن قیمت نهایی دستگاه، اقدام به راه اندازی خط تولید در کشور چین نموده و به همین دلیل این تجهیزات سرمایشی در حال حاضر در کشور چین با همان کیفیت اولیه و زیر نظر مهندسین مجرب این کمپانی تولید و مونتاژمی گردد.

در تکمیل اطلاعات این موضوع که کولر گازی بوش ساخت کجاست باید گفت مطابق استانداردهای بین المللی و طبق جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید و عرضه می گردد. در واقع بکارگیری ایده های خلاقانه، در ساخت کولر گازی بوش همچنین استفاده از متریال و قطعات اصلی و درجه یک در ساخت این محصولات موجب شده، از سطح کیفیت بالا و قدرت هوادهی بسیار مطلوبی برخوردار باشند. همچنین به دلیل تنوع در ظرفیت های این کولر گازی می توان بدون محدودیت در فضاهای مختلف از این سری سیستم های تهویه مطبوع به منظور تامین هوایی مطلوب بهره مند شد. کولر گازی بوش در مدل های دیواری و ایستاده با ظرفیت های متنوع ارائه میشود که در ادامه به ویژگی های این محصولات اشاره خواهیم داشت.

کولر گازی اسپلیت دیواری بوش

در خصوص آشنایی بیشتر با اینکه کولر گازی بوش ساخت کجاست باید گفت این محصول در برگیرنده انواع مدل های مدلهای تک مبدله فن دار، کامفورت و کلاسیک بوده که در ظرفیت 24000 و ظرفیت 28000 به صورت دو مبدله فن دار مدل اکسکلوسیو میباشد که با ظرفیت 35000 و همچنین مدل 6000 دو مبدل فن دار موجود می باشد. لازم به ذکر است طراحی این تجهیزات به نحوی بوده که به شکلی مدرن، سیستم عیب یاب هوشمند، مبدل های حرارتی، مشعل ضد زنگ، برخورداری ازسنسور دیفرانسیل، سیستم حفاظت در برابر یخ زدگی ، قابلیت اتصال به سیستم خورشیدی، شیر کنترل گاز، سیستم بای پس اتوماتیک مهمترین مزیت های پکیج دیواری بوش می باشد. گفتنی است پکیج بوش مدل دیواری اغلب بر روی دیوار آشپزخانه و آبدارخانه نصب شده که علاوه بر گرم کردن فضای واحدهای مسکونی یا واحد های تجاری، توسط رادیاتور یا فن کوئل، آب گرم مصرفی را به صورت فوری تامین می نماید. لازم به ذکر است ظرفیت پکیج گرمایشی بوش بدین صورت بوده که پکیج های 24000 برای متراژ تا 120 متر مربع ، 28000 برای متراژ تا 180 متر مربع و مدل 36000 برای فضای 250 متر مربع در نظر گرفته می شود.

کولر گازی اسپلیت اینورتر بوش

این نوع از تجهیزات سرمایشی که به بررسی آن تحت عنوان اینکه کولر گازی بوش ساخت کجاست، پرداخته ایم دارای یکسری از قابلیت های انحصاری از جمله: اينورتر بوش در ظرفیت هوادهی 30000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بسیار بالا تولید و عرضه می گردد. همچنین استفاده از تکنولوژی اینورتر در ساخت این مدل کولر گازی بوش موجب شده حدود 60 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی گشته که بکارگیری این تکنولوژی تاثر بسزایی در کاهش صدا دستگاه حین عملکرد را دارا می باشد. علاوه بر این ها نمای ظاهری دستگاه به شیوه ای مدرن طراحی شده و زیبایی ظاهری دستگاه چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند. قدرت پرتاب باد بالا این امکان را فراهم می کند که در فضای اتاق هوایی یکنواخت و مطبوع را توزیع نموده که یواسطه ی نمایشگر مخفی روی پنل امکان دسترسی کاربر از وضعیت دستگاه به منظور دسترسی و کنترل بهتر فراهم شده است. نکته ی مهم دیگر در رابطه با این موضوع که کولر گازی بوش ساخت کجاست مورد بررسی قرار میگیرد، این است که نوع کمپرسور روتاری و گاز مبرد آن R410 سازگار با محیط استفاده و نیز قابلیت عملکرد سرد و گرم این امکان را فراهم کرده که در تمامی روزهای سال هوایی مطلوب را در محیط را داشته باشیم. لازم به ذکر است حالت توربو، سیستم خودکار سرمایش و گرمایش، حالت خواب از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات می باشد.

کولر گازی اسپلیت اینورتر بوش

کولر گازی ایستاده بوش

کشور سازنده کولر گازی بوش این قبیل تجهیزات را به گونه ای طراحی نموده که نمونه ی ايستاده آن شامل تنها، ظرفیت های هوادهی 42000 btu/h با قدرت خنک کنندگی بالا بوده که این سری از سیستم های تهویه مطبوع در ابعاد بزرگتر و با قابلیت نصب ایستاده تولید می شود. علاوه بر این نوع برق مصرفی از نوع سه فاز و کمپرسور بکار رفته روتاری بوده که گاز مبرد به کار رفته در آن نیز R410 با قابلیت سازگاری با محیط است. بهره مندی از کیت اینورتر در این مدل کولر گازی بوش مصرف انرژی را به حد قابل توجهی کاهش داده و به عنوان کولر گازی ایستاده کم مصرف نیز شناخته می شوند که با توجه به قدرت هوادهی بالا می توان از کولر گازی ایستاده بوش در متراژ های بالاتر و مکان های عمومی به منظور تامین هوای سرد و یا گرم بهره مند گردید که بوسیله ی دریچه های خروجی قابلیت چرخش 4 جهته را دارا و با این بهره مندی از پرتاب باد بالا هوایی یکنواخت در فضا توزیع و انتشار می یابد. همچنین باید اضافه کرد که فیلترهای تعبیه شده ی چندلایه و قابل شستشوی این دستگاه از ورود هر نوع آلودگی و ذرات معلق به فضای اتاق مانع بعمل خواهد آورد که به همین علت نیز تاثیر بسزایی در افزایش کیفیت و بهبود هوای تنفسی را دارد.

کولر گازی ایستاده بوش

گارانتی و خدمات پس از فروش کولر گازی بوش

تمامی مدل های کولرگازی بوش دارای 5 سال گارانتی کمپرسور ، 24 ماه قطعات ، 5 متر لوله و نصب رايگان ميباشد که در وبسايت دماپويا با گارانتی اصلی شرکت تاش سرویس عرضه ميگردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx