بهترین قیمت اسپلیت کولر گازی 9000 اینورتر جی پلاس
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
‎−6%

کولر گازی اینورتر 9000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 9000 اینورتر جی پلاس

20,492,000 تومان

20,492,000 تومان بدون مالیات

21,800,000 تومان ‎−6%

حداقل تعداد سفارش برای این محصول 3454 عدد است.

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید کولر گازی اینورتر جی پلاس 9000

شرکت گلدیران اسپلیت جی پلاس را تحت لیسانس شرکت ال جی، با جدیدترین تکنولوژی های روز دنیا تولید کرده و به بازار عرضه می دارد. کولر گازی اینورتر جی پلاس 9000 مجهز به فناوری اینورتر یکی از این محصولات بشمار می رود که کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی داشته و مناسب اتاق یا سالن تا 17 متر می باشد. کمپرسور بکار رفته در این مدل نوع روتاری است که از کارکرد مطلوبی برخوردار بوده و قابلیت کارکرد در مدت زمان طولانی دارد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر و خرید کولر گازی 9000 اینورتر جی پلاس تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

کیت اینورتر روی کمپرسور نصب شده و باعث می شود موتور با دور متغیر کار کند و کارکرد آن به اینصورت است که در صورت رسیدن دمای اتاق به درجه دلخواه، بطور خودکار دور موتور کاهش یافته و از خاموش و روشن شدن مداوم کمپرسور جلوگیری می کند. این کیت از استهلاک دستگاه جلوگیری کرده و باعث صرفه جویی در مصرف برق می شود. بطور کلی کمپرسور نوع روتاری نسبت به انواع دیگه کم صدا کار کرده و بخاطر ساختار متراکم، توان فشرده سازی بالایی در تراکم گاز مبرد دارد. صدای کارکرد یونیت خارجی در مدل فوق 52 دسیبل و صدای کارکرد یونیت داخلی 32 دسیبل بوده و آلودگی صوتی ایجاد نمی کند.

گاز مبرد بکار رفته در سیکل سرمایشی/گرمایشی این یونیت R410a است که این نوع گاز سازگار با محیط زیست بوده و نسبت به دیگر انواع گاز کمتر دچار نشتی می شود و در نتیجه نیاز کمتری به شارژ پیدا می کند. ظرفیت سرمایشی 9000 بی تی یو و ظرفیت گرمایشی 1000 بی تی یو است و با توجه به صرفه جویی در برق، قیمت کولر اسپلیت اینورتر جی پلاس 9000 مقرون به صرفه می باشد. در ادامه بیشتر درباره جزئیات این مدل خواهیم پرداخت. شما کاربران گرامی همچنین می توانید برای مشاوره بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل نمایید.

کولر گازی جی پلاس 9000

مشخصات اسپلیت 9000 اینورتر جی پلاس

شرکت گلدیران از مجرب ترین طراحان و متخصصان در طراحی و ساخت کولر گازی اسپلیت گلدیران بهره برده و به همین دلیل از لحاظ شکل ظاهری و مزایا سیستم های تهویه مطبوع این برند و همچنین اسپلیت 9000 اینورتر جی پلاس، از زیبایی ویژه و کیفیت مطلوبی برخوردارند و در بازار این محصولات جایگاه ویژه ای دارند. این مدل مناسب مناطق جغرافیایی معتدل می باشد و محدوده دمایی کارکرد آن در حالت سرمایش 16 تا 50 درجه سانتی گراد و محدوده دمایی کارکرد گرمایشی آن 15 تا 24 درجه سانتی گراد می باشد. این دستگاه با برق تکفاز و ولتاژ 220-240 ولت کار می کند. وزن یونیت داخلی 8 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 23 کیلوگرم است و بخاطر وزن سبک و حجم کم، در آپارتمان های کوچک و دفاتر اداری و تجاری به آسانی نصب شده و جای کمی می گیرد. گرید انرژی این دستگاه A است و با مصرف انرژی پایین از راندمان بالایی برخوردار می باشد.

بطور کلی کولر گازی به اینصورت کار می کند که مایع خنک مبرد در یونیت داخلی (یا اپراتور) با جذب گرمای محیط تبخیر شده و به گاز مبرد تبدیل می شود. کمپرسور تعبیه شده در یونیت خارجی (یا کندانسور) گاز را مکش کرده و در یک عملیات متراکم سازی دمای آن را کاهش می دهد و برای گردش در سیکل بعد دوباره به مایع خنک مبرد تبدیل می کند. کندانسور و همچنین کویل تعبیه شده در یونیت داخلی دارای فین های طلایی Golden Fin هستند که این ویژگی مانع زنگ زدن و خوردگی کندانسور و کویل می شود. سایز لوله مایع مبرد رفت 1.4 اینچ و سایز لوله گاز مبرد برگشت 3.8 اینچ است.

از دیگر مزایای اسپلیت های هوشمند جی پلاس می توان به مکانیزم اسمارت اسکن اشاره کرد که با موقعیت یابی فرد در فضا، جریان باد به آن سمت هدایت می شود. قدرت پرتاب باد این مدل تا 20 متر است و بواسطه فن دمنده قوی تعبیه شده در پنل داخلی، از هر چهارطرف پرتاب باد قدرتمند به محیط انجام می دهد. فیلترهای با توان جذب بالا در پنل داخلی نیز آلاینده ها، ریزگردها و مواد آلرژی زا و باکتری ها را بخوبی جذب کرده و هوایی پاک و سالم برای ساکنین فراهم می کند. از دیگر ویژگی ها نیز سیستم عیب یابی خودکار است که در صورت بروز مشکل، کد نقص از طریق صفحه نمایشگر LCD به کاربر اطلاع می دهد.

ویژگی کولر گازی اینورتر 9000 جی پلاس سرد و گرم

  • محصولی کم مصرف با طول عمر بالا
  • برخورداری از ظاهری زیبا و مدرن
  • راندمان بالا با عملکرد بی صدا
  • فیلتر جهت تصفیه هوا
  • دارای سطح انرژی A
  • 14 فین در هر اینچ
جی پلاس
split-2701
مدل
9000 Inverter
کد محصول
split-2701
ظرفیت - BTU
9000
برچسب مصرف انرژی
A
عملکرد دستگاه
سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
نوع برق مصرفی
تک فاز
شرکت گارانتی کننده
گلدیران
مدت گارانتی
5 سال
شناسه کالا
2800001128769

دفترچه راهنما کولر گازی جی پلاس

راهنمای استفاده از کولر گازی های برند جی پلاس

file_download دانلود (3.94MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

مهرداد بختیاری
1402-07-04
وسایل نصب

سلام ،آیا وسایل نصب و لوله مسی همراه کولر هست؟

امیر بختیاری
1402-06-19
سوال


محصول از نظر قیمت به صرفه هست.کیفیت خوبی هم داره

دیدگاه خود را بنویسید

کولر گازی اینورتر 9000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 9000 اینورتر جی پلاس

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول
7 کالای دیگر در همین دسته بندی: