ارزانترین قیمت اسپلیت کولر گازی اینورتر 30000 جی پلاس
zoom_out_map
chevron_left chevron_right
‎−6%

کولر گازی اینورتر 30000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 30000 اینورتر جی پلاس

46,530,000 تومان

46,530,000 تومان بدون مالیات

49,500,000 تومان ‎−6%

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید کولر گازی اینورتر جی پلاس 30000

کولر گازی اینورتر جی پلاس 30000 با کارکرد دوگانه سرمایشی و گرمایشی به تکنولوژی اینورتر مجهز بوده و علیرغم ظرفیت و راندمان بالا، میزان کمی برق مصرف می کند. این دستگاه مناسب شرایط آب و هوایی معتدل است و با توجه به قابلیت رطوبت زدایی در مناطق شرجی با رطوبت بالا نیز از کارکرد مطلوبی برخوردار می باشد. کمپرسور تعبیه شده در یونیت خارجی این محصول از نوع روتاری است که بخاطر ساختار متراکمی که دارد، گاز مبرد را با شدت و سرعت بالا فشرده می سازد و از بازدهی بالایی برخوردار است و توان تامین سرمایش و گرمایش سالن تا 60 متر مربع را دارد. برای مطالعه جزئیات بیشتر و خرید کولر گازی 30000 اینورتر جی پلاس، تا انتهای مطلب با دماپویا همراه باشید.

شرکت گلدیران با هدف ارتقاء سطح کیفیت زندگی تک تک مردم ایرانی، از مدرن ترین تکنولوژی های حرارتی و برودتی در طراحی و تولید کولر گازی جی پلاس بهره می برد. همانطور که بالاتر اشاره شده، فناوری اینورتر یکی از آنها است که باعث می شود موتور با دور متغیر کار کرده و در صورت رسیدن دمای اتاق به درجه مطلوب، دور موتور کاهش یافته و بطور مداوم خاموش و روشن نشده و از استارت مکرر دستگاه جلوگیری می کند. یکی دیگر از تجهیزات مدرن بکار رفته در این مدل، پره های طلایی ضد زنگ گلدن فین Golden Fin است که مانع زنگ زدگی و خوردگی کندانسور در یونیت خارجی و کویل در یونیت داخلی دستگاه می شود.

گاز مبرد بکار رفته در این مدل R410است که سازگار با محیط زیست بوده و نیاز کمتری به شارژ شدن پیدا می کند. دمپرهای تعبیه شده در یونیت داخلی قابلیت پرتاب باد چهارطرفه دارند که تمام فضا را پوشش داده و هوای مطبوع را بطور یکنواخت در محیط توزیع می کنند. حسگرهای حساس به دمای تعبیه شده در یونیت داخلی، دمای اتاق را مرتب اندازه گیری کرده و در صورت نیاز دستگاه را فعال می سازد تا درجه اتاق را به دمای مطلوب برساند. با توجه به مزایا و ویژگی های منحصر بفرد این دستگاه، قیمت کولر اسپلیت 30000 اینورتر جی پلاس مقرون به صرفه می باشد و تفاوت قیمت آن با مدل های معمولی، بمدت یکسال روی قبض برق جبران می گردد.

کولر گازی 30000 جی پلاس

مشخصات اسپلیت 30000 اینورتر جی پلاس

از دیگر مشخصات اسپلیت 30000 اینورتر جی پلاس می توان به فیلترهای دوگانه تصفیه هوا اشاره کرد که انواع مواد آلرژی زا، باکتری و ویروس در هوا را جذب کرده و مانع ورود ریزذرات و آلاینده های شیمیایی به محیط می شوند. حالت توربو در کوتاه ترین زمان، سرعت دور موتور و فن را افزایش داده و در عرض 30 ثانیه دمای اتاق را به درجه دلخواه می رساند. همچنین حالت Eco برای صرفه جویی بیشتر در مصرف انرژی طراحی شده که با فعال شدن آن، دمای اتاق و دور موتور مرتبا تنظیم شده و از مصرف برق جلوگیری می کند.

از دیگر مزایای این محصول می توان به تنظیم حالت خواب و تنظیم شخصی I Set اشاره کرد که با استفاده از آنها، امکان تنظیم کارکرد دستگاه در زمان های دلخواه کاربر وجود دارد. سیستم Auto Restart از دیگر مزیت های اسپلیت اینورتر 30000 جی پلاس بشمار می رود که با فعال کردن این حالت، در صورت قطع و وصل ناگهانی برق، دستگاه با همان تنظیمات قبلی، دو مرتبه شروع به کار می کند. نمایشگر LED مخفی از ویژگی های خاص این مدل بشمار می رود که زیبایی یونیت داخلی را دوچندان می کند.

گرید انرژی در این مدل A است و این بدین معناست که محصول با مصرف برق پایین از راندمان بالایی برخوردار است. جنس بدنه یونیت خارجی از ورق گالوانیزه و یونیت داخلی از پلاستیک فشرده با استحکام بالا است که توصیه می شود برای کاهش نیافتن بازدهی دستگاه و جلوگیری از کارکرد بیشتر کمپرسور، در معرض مستقیم نور خورشید قرار نگرفته و در سایه نصب گردد. وبسایت دماپویا امکان خرید کولر گازی در برندهای معتبر با گارانتی اصلی را برای شما کاربران گرامی فراهم نموده است. در صورتیکه قصد خرید دارید می توانید با توجه به ظرفیت مورد نیازتان از صفحات محصول ما بازدید نمایید و یا برای مشاوره بیشتر با کارشناسان مجرب ما تماس حاصل فرمایید.

ویژگی کولر گازی 30000 اینورتر جی پلاس سرد و گرم

  • دارای میزان راندمان بالا با کمترین میزان مصرف برق
  • مجهز به دو عدد فیلتر جهت تصفیه هوا
  • عملکردی با میزان پایین صدا و لرزش
  • قدرت پرتاب باد تا 10 متر
  • نشانگر جادویی روی پنل
  • فیلتر پلاسمستر آیونایزر
جی پلاس
split-2705
مدل
اینورتر
ظرفیت - BTU
30000
برچسب مصرف انرژی
A
عملکرد دستگاه
سرمایش و گرمایش
موقعیت نصب دستگاه
دیواری
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
نوع کمپرسور
روتاری
نوع برق مصرفی
تک فاز
شرکت گارانتی کننده
گلدیران
مدت گارانتی
5 سال
شناسه کالا
2800001229008

دفترچه راهنما کولر گازی جی پلاس

راهنمای استفاده از کولر گازی های برند جی پلاس

file_download دانلود (3.94MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

محسن سمیعی
1402-06-19
رضایت خرید

پشتیبانی و بسته بندی و ارسالش خوب بود.امیدوارم بقیه موارد و استفادش هم خوب باشه

دیدگاه خود را بنویسید

کولر گازی اینورتر 30000 جی پلاس

کولر گازی اسپلیت 30000 اینورتر جی پلاس

دیدگاه خود را بنویسید

کالاهای مشابه با همین محصول
7 کالای دیگر در همین دسته بندی: