خرید و قیمت داکت اسپلیت 18000 اینورتر هایسنس مدل HID18
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

داکت اسپلیت 18000 اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس 18000 اینورتر سرد و گرم

مدل INVERTER

کد محصول HID-18

38,000,000 تومان

38,000,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر هایسنس 18000

کمپانی هایسنس یکی از برترین سازندگان سیستم های تهویه مطبوع در کشور چین بشمار می رود که به دلیل استفاده از قطعات و لوازم با کیفیت، محصولات آن از پر فروش های بازار جهانی محسوب می شود. در ادامه قصد داریم به بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت 18000 اینورتر هایسنس بپردازیم. این محصول از نوع ON /OFF است و داری کمپرسور روتاری می باشد. این نوع کمپرسور از عملکرد بسیار مطلوبی در فشرده سازی گاز مبرد برخوردار بوده و این توانایی را دارد تا آن را در کوتاهترین زمان ممکن، برای چرخش در سیکل تبرد آماده سازد. همچنین این دستگاه از حسگرهای حساس به دما و ترموستات هوشمند برخوردار است که بطور مداوم درجه دمای اتاق را اندازه گرفته و در هنگامیکه دمای اتاق به درجه دلخواه کاربر رسید، دور موتور را کاهش داده و آن را به سمت خاموش شدن می برند. مدل فوق مناسب متراژ 25 تا 40 متر می باشد که این فاکتور البته به شرایطی مانند محدوده آب و هوایی، شرایط جغرافیایی، مقدار آفتابگیر بودن ساختمان و عدد طبقه واحد بستگی دارد. در نتیجه ضروری است که هنگام خرید محصول به موارد ذکر شده اشاره کرده و مدل با ظرفیت مناسب برای واحدتان را خریداری نمایید.

گاز مبرد بکار رفته در این محصول از نوع مبرد R410a است که سازگار با محیط زیست بوده و به دلیل عدم تولید گازهای گلخانه ای به لایه ازن آسیب نمی رساند. به همین دلیل مدل فوق دارای استاندارهای بین المللی می باشد. علاوه بر آن رده انرژی برچسب این محصول در گرید A است که این بدین معناست دستگاه با کمترین مقدار انرژی از بیشترین راندمان برخوردار است. از دیگر ویژگی هایی که روی قیمت داکت اسپلیت هایسنس 18000 اینورتر تاثیر بسزایی دارد می توان به قابلیت اتصال کویل آبگرم در یونیت داخلی یا اپراتور اشاره کرد. این دستگاه از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل شده که یونیت داخلی بصورت توکار و در داخل سقف نصب می شود اما کندانسور در بیرون از ساختمان قرار می گیرد. این دو یونیت بوسیله لوله های مویی هدایت کننده گاز مبرد به یکدیگر متصل می شوند. از ویژگی های اپراتور در این مدل می توان به وزن سبک و ابعاد مناسب آن اشاره کرد که امکان نصب در هر ساختمانی با سقف کاذب و ارتفاع محدود را ایجاد می کند و محدودیت در نصب ندارد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید همواره با مراجعه به وب سایت دماپویا نسبت به کسب اطلاع از نحوه خرید داکت اسپلیت هایسنس با کارشناسان فروش دماپویا تماس حاصل کنید.

داکت اسپلیت هایسن 18000

مشخصات داکت اسپلیت 18000اینورتر هایسنس مدل HID18

یکی دیگر از مشخصات داکت اسپلیت هایسنس 18000 اینورتر قابلیت اتصال به حسگر های کنترل حریق است که این امکان را به کاربر می دهد تا با اتصال نمودن داکت اسپلیت به حس گر کنترل حریق در صورت ایجاد جرقه در درون دستگاه و با اتش سوزی در درون آن به کاربر خبر هشدار داده شود. همچنین از دیگر مزایای این سیستم تهویه مطبوع می توان به بهره مندی از حسگر کنترلی سطح آب محفظه درین اشاره کرد که از تجمع آب در محفظه و نشت و سر ریز شدن آن جلوگیری می کند. همچنین پمپ درین و محفظه درین در اپراتور قرار دارد تا آبی که در اثر تعرق دستگاه در حین کارکرد جمع می شود، تخلیه نماید. همچنین فن سانتریفیوژ از جنس پلاستیک فشرده مرغوب، در یونیت داخلی باعث گردیده صدای کمتری در حین کارکرد ایجاد شود که این فن از قدرت هوادهی بالایی برخوردار است. طول عمر بالای کمپرسور این دستگاه، آن را به یکی از بهترین های موجود در بازار تبدیل کرده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می توان به قدرت پرتاب باد زیاد این دستگاه اشاره نمود که می تواند تمامی نواحی تحت پوشش خود را هوادهی کند و به نوعی با تهویه مطبوع صحیح مصرف کننده را به بهترین شکل ممکن راضی نگه دارد. شما بازدیدکنندگان عزیز میتوانید برای خرید داکت اسپلیت به وب سایت دماپویا مراجعه کنید و بعد از مطالعه انواع برندها مدل متناسب با نیازتان را خریداری کنید. همچنین می توانید برای مشاوره رایگان با کارشناسان دماپویا تماس حاصل نمایید.

ویژگی های داکت اسپلیت هایسنس 18000 اینورتر

  • دارای قطعات معتبر و با راندمان بالا
  • رده مصرف انرژی بسیار مناسب
  • سازگار با تمام اقلیم های کشور
  • امکان تغییر و چرخش پره های داکت
  • مجهز به فیلترهای چند لایه برای بهبود کیفیت هوا
  • قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه
  •  ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال و سقف
  • دارای ریموت کنترل با صفحه نمایشگر لمسی
  • دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد
هایسنس
Duct Split-3201
مدل
داکت اسپلیت 18000
کد محصول
HID-18
ظرفیت - BTU
18000
برچسب مصرف انرژی
A+
عملکرد دستگاه
سرمایش و گرمایش
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
نوع کمپرسور
روتاری
ظرفیت سرمایش
18000
ظرفیت گرمایش
18000
نوع برق مصرفی
تک فاز
جریان برق مصرفی
7.6 آمپر
سایز لوله مایع (رفت)
1/4 اینچ
سایز لوله گاز (برگشت)
1/2 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
30 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
15 متر
ابعاد یونیت داخلی
447 * 190 * 1170 میلی متر
صدای یونیت داخلی
36/35/33 دسی بل
وزن یونیت داخلی
24 کیلو گرم
ابعاد یونیت خارجی
281 * 584 * 810 میلی متر
صدای یونیت خارجی
50 دسی بل
وزن یونیت خارجی
36 کیلو گرم
مدت گارانتی
5 سال کمپرسور - 24 ماه قطعات
کشور سازنده
چین

دفترچه داکت اسپلیت هایسنس

دانلود PDF راهنمای استفاده از داکت اسپلیت هایسنس

file_download دانلود (7.85MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

داکت اسپلیت 18000 اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت هایسنس 18000 اینورتر سرد و گرم

مدل INVERTER

کد محصول HID-18

دیدگاه خود را بنویسید