قیمت داکت اسپلیت 60000 اینورتر هایسنس مدل HID60
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

داکت اسپلیت 60000 اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت کانالی سقفی هایسنس 60000 اینورتر سرد و گرم

مدل INVERTER

کد محصول HID-60

95,150,000 تومان

95,150,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر هایسنس 60000

گروه صنعتی هایسنس یکی از برترین سازندگان سیستم های تهویه مطبوع در کشور چین بشمار می رود که با بهره گیری از تکنولوژی های مدرن و روز دنیا، توانسته جایگاه خود را در لیست پرفروش های بازار جهانی بدست آورد. در ادامه قصد داریم به بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر هایسنس 60000 بپردازیم و مشخصات فنی آن را بازگو کنیم. این محصول در ظرفیت 5 تن تبرید مناسب واحد ها در متراژ 125 تا 170 متر مربع می باشد که این فاکتور به شرایطی مانند آفتابگیر بودن ساختمان، منطقه جغرافیایی و طبقه ای که واحد در آن قرار دارد، بستگی دارد. این دستگاه از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل شده که یونیت داخلی بصورت توکار نصب می شود و وزن آن معادل 50 کیلوگرم است. همچنین وزن یونیت خارجی 108 کیلوگرم می باشد و ضروری است بهنگام نصب، از محکم بودن دیوار و پایه نگهدارنده اطمینان حاصل کرد. از لحاظ سرمایشی این محصول مانند کولر گازی عمل کرده و با چرخش گاز مبرد در سیکل تبرید سرمای محیط را تامین می نماید. در حالت گرمایش اما دستگاه متفاوت عمل کرده و امکان تعبیه کویل آبگرم در اپراتور این مدل وجود دارد. کویل به موتورخانه و پکیج متصل شده و از این طریق، آبگرم در لوله های جریان پیدا می کند و فن هوا را از سطح داغ لوله ها عبور داده و محیط گرم می شود.

از مزایای این سیستم می توان به جنس بدنه از ورق گالوانیزه اشاره کرد که از استقامت بالایی در برابر ضربات گوناگون و همچنین رطوبت و دیگر تهدیدات جانبی برخوردار است. از دیگر مزیت ها که روی قیمت داکت اسپلیت هایسنس اینورتر 60000 تاثیر می گذارد می توان به اینورتر اشاره کرد؛ کارکرد آن به اینصورت است که یک کیت اینورتر روی کمپرسور نصب شده و بطور مداوم دور آن را تنظیم می کند. این کارکرد موتور با دور متغیر باعث کاهش مصرف برق تا 60 درصد گردیده و علاوه بر آن مانع استهلاک دستگاه می گردد. حداکثر طول لوله کشی در بین دو یونیت 50 متر است که باید در هنگام نصب به محل قرار گیری کندانسور و فاصله آن تا اپراتور دقت داشته باشید. همچنین باید دقت داشته باشید که کندانسور نباید در معرض مستقیم نور خورشید نصب گردد، چرا که نور خورشید ممکن است به دستگاه آسیب رسانده و باعث افت راندمان آن گردد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید برای کسب اطلاع از نحوه ی خرید داکت اسپلیت هایسنس به همراه سایر محصولات معتبر بهمراه گارانتی، به صفحات محصولات وبسایت دماپویا مراجعه نموده و بعد از مطالعه مشخصات فنی، در صورت نیاز به مشاوره بیشتر، با کارشناسان دماپویا تماس حاصل کنید.

داکت اسپلیت هایسنس 60000

مشخصات داکت اسپلیت هایسنس اینورتر 60000

از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت هایسنس اینورتر 60000 می توان به کارکرد با صدای کم آن اشاره کرد؛ مقدار صدای کارکرد یونیت داخلی معادل با 42 دسی بل و در یونیت خارجی برابر با 60 دسی بل می باشد. فن دستگاه از نوع سانتریفیوژ بوده و با صدای کمی کار می کند و با توجه به موارد ذکر شده می توان گفت که دستگاه در محیط کار یا استراحت شما آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. گاز مبرد بکار رفته در کمپرسور مدل فوق از نوع R410 است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. دستگاه در بازه دمایی 10- تا 48 + کار کرده و در مناطق معتدل و سردسیر کاربرد دارد. از آنجاییکه کمپرسور در فصل زمستان غیرفعال می گردد، این محصول بسیار کم مصرف بوده و در حالت گرمایشی نسبت به دیگر سیستم های تهویه مطبوع انرژی بسیار کمتری مصرف می نماید.

از دیگر ویژگی های این مدل دارا بودن محفظه درین داخلی به همراه عایق کاری مناسب و حسگر کنترلی سطح آب بوده که سرریز آب درین جلوگیری می کند. همچنن فن سانتریفیوژ پلاستیکی علاوه بر سطح صدای فوق العاده کم، موجب ایجاد جریان هوای بیشتر می شود و قادر است جریان هوا را تا فضاهای دورتر پرتاب کند و در واقع نقاط کور ساختمان را با هوادهی خود به بهترین شکل ممکن خنک نماید. با توجه به نوسانات بازار، شما مخاطبین گرامی می توانید برای آگاهی از قیمت داکت اسپیت با کارشناسان فروش ما تماس حاصل کنید. بعد از خریداری، محصول در کمترین زمان ممکن برایتان (به سراسر کشور) ارسال می گردد.

ویژگی های داکت اسپلیت هایسنس 60000 

  • دارای قطعات معتبر و با راندمان بالا
  • رده مصرف انرژی بسیار مناسب
  • سازگار با تمام اقلیم های کشور
  • امکان تغییر و چرخش پره های داکت
  • مجهز به فیلترهای گوناگون برای بهبود کیفیت هوا
  • قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه
  • ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال و سقف
  • دارای ریموت کنترل با صفحه نمایشگر لمسی
  • دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد
هایسنس
Duct Split-3205
مدل
داکت اسپلیت اینورتر 60000
کد محصول
HID-60
ظرفیت - BTU
60000
برچسب مصرف انرژی
A+
عملکرد دستگاه
سرمایش و گرمایش
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
نوع کمپرسور
روتاری
ظرفیت سرمایش
60000
ظرفیت گرمایش
60000
نوع برق مصرفی
سه فاز
جریان برق مصرفی
9.3 آمپر
سایز لوله مایع (رفت)
3/8 اینچ
سایز لوله گاز (برگشت)
3/4 اینچ
حداکثر طول لوله کشی
50 متر
حداکثر ارتفاع لوله کشی
30 متر
ابعاد یونیت داخلی
800* 350 * 1300 میلی متر
صدای یونیت داخلی
46/44/42 دسی بل
وزن یونیت داخلی
50 کیلو گرم
ابعاد یونیت خارجی
380 * 1386 * 1090 میلی متر
صدای یونیت خارجی
60 دسی بل
وزن یونیت خارجی
108 کیلو گرم
مدت گارانتی
5 سال کمپرسور - 24 ماه قطعات
کشور سازنده
چین

دفترچه داکت اسپلیت هایسنس

دانلود PDF راهنمای استفاده از داکت اسپلیت هایسنس

file_download دانلود (7.85MB)

امتیاز و دیدگاه کاربران

دیدگاه خود را بنویسید

داکت اسپلیت 60000 اینورتر هایسنس

داکت اسپلیت کانالی سقفی هایسنس 60000 اینورتر سرد و گرم

مدل INVERTER

کد محصول HID-60

دیدگاه خود را بنویسید