قیمت داکت اسپلیت جی پلاس اینورتر 60000
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

داکت اسپلیت 60000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 60000 سرد و گرم

مدل 60JN6HR1

67,000,000 تومان

67,000,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 60000 مدل 60JN6HR1

گلدیران از بهترین تولید کنندگان سیستم های تهویه مطبوع در ایران بشمار می رود که محصولات خود را با کیفیت مطلوب و تحت لیسانس شرکت ال جی کره تولید کرده و بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش به بازار عرضه می دارد. در اینجا قصد داریم به بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 60000 مدل 60JN6HR1 بپردازیم. این محصول یکی دیگر از تولیدات منحصر به فرد شرکت جی پلاس است که با استفاده از جدیدترین تکنولوژی های و فناوری های موجود در دنیا طراحی و ساخته می شود یکی از منحصر به فرد ترین و بهترین ویژگی های این گونه سیستم ها می توان به وجود کیت اینورتر اشاره نمود که کمک شایانی می کند تا دستگاه انرژی پایینی مصرف کند. با بهره مندی از کیت اینورتر، موتور با دور متغیر کار کرده و بطور مداوم دور موتور تنظیم می شود. این تکنولوژی نه تنها باعث کاهش هزینه قبض برق تا 60 درصد شده، بلکه مانع از استهلاک کمپرسور می گردد. به همین دلیل این مدل بعنوان داکت کم مصرف نیز شناخته می شود که این فاکتور روی قیمت محصول نیز تاثییر بسزایی دارد.

این مدل علاوه بر مزایای ذکر شده، از عملکرد با صدای کمی برخوردار است و در حین کارکرد آلودگی صوتی ایجاد نمی کند. ساختار این دستگاه ها به اینصورت است که محصول از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل شده که بواسطه لوله های مویی هدایت کننده گاز مبرد به یکدیگر متصل می شوند. در حالت سرمایش، این محصول مانند کولر گازی عمل کرده و با چرخش گاز مبرد در سیکل تبرید، سرمای مورد نیاز تامین می گردد. در حالت گرمایشی اما این محصول متفاوت عمل کرده و در اپراتور، امکان نصب کویل آبگرم وجود دارد. اپراتور این برند تراز بوده و در صورت نصب اصولی، کمترین لرزشی در حین کارکرد نخواهد داشت. از دیگر مزایای این مدل می توان به سقف نصبی توکار بهمراه قابلیت کانال کشی اشاره کرده که به دلیل دارا بودن از ابعاد و وزن مناسب، در انواع سقف، بخصوص سقف کاذب با ارتفاع محدود قابل نصب است. بطور کلی انواع داکت اسپلیت جی پلاس دارای فشار استاتیکی بالایی هستند و تحمل کارکرد در هر شرایطی و بویژه در ارتفاع را دارا می باشند. شما مشتریان گرامی می توانید برای خرید این محصولات به وبسایت دماپویا مراجعه کرده و بعد از مطالعه مشخصات فنی انواع مدل های آن، دستگاه متناسب با نیازتان را خریداری نمایید.

داکت اسپلیت سقفی 60000 جی پلاس

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 60000 مدل 60JN6HR1

از دیگر ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 60000 مدل 60JN6HR مناسب بودن آن برای واحد های از 125 تا 170 متر مربع است که این فاکتور به شرایطی مانند منطقه جغرافیایی، میزان آفتابگیر بودن ساختمان و طبقه ای که واحد در آن قرار دارد بستگی دارد. کمپرسور این محصول از نوع روتاری اینورتر هستند و از قدرت بالایی در فشرده سازی گاز مبرد برخوردارند. گاز مبرد بکار رفته در این کمپرسور از نوع R410 است که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. از لحاظ گرید انرژی با توجه به برخورداری از کیت اینورتر و کارکرد موتور با دور متغیر، در رده A در برچسب انرژی می باشد که این بدین معناست که محصول با کمترین مقدار مصرف انرژی از بالاترین راندمان برخوردار است. با توجه به قابلیت کانال کشی و ظرفیت بالای دستگاه، مدل فوق توانایی تامین هوای مطبوع تمامی اتاق ها را در هر چهار فصل سال دارا می باشد. لازم به ذکر است که این محصول دارای کارکرد دوگانه سرد و گرم بوده و این توانایی را دارد تا در همه روزهای سال، هوای مطبوع مورد نیاز افراد را تامین کند. از دیگر امکانات این مدل می توان به فیلترهای چند لایه، ترموستات هوشمند، پمپ درین و امکان تنظیم دما توسط کاربر اشاره کرد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت دماپویا نسبت به مشاهده و کسب اطلاع از قیمت و خرید داکت اسپلیت از برندهای معتبر با گارانتی اصلی اقدام نمایید و برای مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 60000 مدل 60JN6HR1

  • دارای تکنولوژی اینورتر
  • دارای گاز مبرد R410a 
  • مناسب برای متراژ 125 تا 170 متر 
  • امکان تغییر و چرخش پره های داکت
  • مجهز به فیلترهای چند لایه برای بهبود کیفیت هوا
  • قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه
  • ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال و سقف
  • دارای ریموت کنترل با صفحه نمایشگر لمسی
جی پلاس
Duct Split-4155
مدل
GCD-60JN8HR1
ظرفیت - BTU
60000
برچسب مصرف انرژی
A+
موقعیت نصب دستگاه
سقفی توکار
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
ظرفیت سرمایش
55000 btu/h
ظرفیت گرمایش
63500 btu/h
نوع برق مصرفی
سه فاز
سایز لوله مایع (رفت)
3/8 inch
سایز لوله گاز (برگشت)
3/4 inch
حداکثر طول لوله کشی
50 m
حداکثر ارتفاع لوله کشی
30 m
ابعاد یونیت داخلی
140x70x24 cm
وزن یونیت داخلی
47 kg
ابعاد یونیت خارجی
94x37x132 cm
وزن یونیت خارجی
90 kg
مدت گارانتی
18 ماه

امتیاز و دیدگاه کاربران

مجید
1402-08-22
رضایت

کیفیت خوبی داره.صدای خیلی پایینی داره و کم مصرف هست

دیدگاه خود را بنویسید

داکت اسپلیت 60000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 60000 سرد و گرم

مدل 60JN6HR1

دیدگاه خود را بنویسید