قیمت داکت اسپلیت جی پلاس اینورتر 48000
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

داکت اسپلیت 48000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 48000 سرد و گرم

مدل 48JN6HR1

59,800,000 تومان

59,800,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 48000 مدل 48JN6HR1

شرکت گلدیران که از اولین و اصلی ترین وارد کنندگان محصولات ال جی بشمار می رفت، در حال حاضر محصولات جی پلاس را تحت لیسانس شرکت کره ای ال جی تولید کرده و با کیفیت مطلوب به بازار جهت فروش عرضه می دارد. در رابطه با بررسی نحوه انتخاب و خرید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 48000 لازم به ذکر است که این محصول با ظرفیت 4 تن تبرید دارای کارکرد دو گانه سرد و گرم بوده و از تکنولوژی اینورتر برخوردار است. همچنین متراژ متناسب با این ظرفیت برابر با 75 تا 110 متر مربع در نظر گرفته شده که این فاکتور به شرایطی مانند میزان آفتابگیر بودن ساختمان، شرایط آب و هوایی و طبقه واحد بستگی دارد. اینورتر در این مدل باعث کارکرد موتور با دور متغیر شده و در مصرف برق صرفه جویی می نماید. به همین دلیل گریده انرژی در برچسب این محصول A می باشد و این بدین معناست که دستگاه با کمترین مقدار مصرف انرژی، از بیشترین راندمان برخوردار است. گاز مبرد بکار رفته در این مدل از نوع R410a می باشد که سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. قیمت این محصول به مزایای فوق بستگی دارد.

ساختار این مدل به اینصورت است که از یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل شده و این دو یونیت بواسطه لوله های مبرد به یکدیگر متصل می شوند. در حالت سرمایش محصول فوق مانند کولر گازی کار کرده و با چرخش گاز مبرد در سیکل تبرید، سرمای مورد نیاز ساختمان را تامین می نماید. در حالت گرمایش در این مدل امکان نصب کویل آبگرم وجود دارد؛ این کویل بواسطه اتصالاتی به موتورخانه و پکیج نصب می گردد و با چرخش آبگرم در لوله های کوئل، گرمای مورد نیاز ساختمان تامین می گردد. وزن اپراتور این مدل 30 کیلوگرم و وزن یونیت خارجی 55 کیلوگرم بوده و به آسانی قابل نصب اند. همچنین اپراتور به دلیل دارا بودن ابعاد مناسب در انواع سقف و سقف های کاذب با ارتفاع محدود قابل نصب اند. محدوده دمایی کارکرد در این مدل همچنین در بین 15- تا +55 درجه سانتیگراد می باشد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت دماپویا نسبت به مشاهده انواع داکت اسپلیت جی پلاس و آگاهی از قیمت به روز محصولات به وبسایت دماپویا مراجعه کرده و مدل متناسب با نیازتان را بهمراه گارانتی اصلی شرکت سازنده خریداری نمایید.

داکت اسپلیت سقفی 24000 جی پلاس

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 48000 مدل 48JN6HR1

از دیگر مشخصات داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 48000 مدل 48JN6HR می توان به ترموستات دیواری آن اشاره کرد که امکان تنظیم درجه دما را برای کاربر ایجاد می نماید. منبع برق تغذیه این مدل علیرغم ظرفیت بالای آن تکفاز بوده و با برق 220 ولت کار می کند. این محصول دارای قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه است که هوایی تازه را به محیط می بخشد. همچنین فیلترهای چند لایه با لایه کربن فعال در اپراتور تعبیه شده که هوای تازه را پاکسازی کرده و به واحد هدایت می کند. این فیلترها از قدرت فیلتراسیون و جذب بالایی برخوردار بوده و انواع آلاینده های شیمایی، دود، گرد و غبار و مواد آلرژی زا را از هوا گرفته و سلامت افراد را تضمین می نماید. همچنین این فیلترها از تجمع قارچ و کپک در اپراتور جلوگیری می کنند. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت دماپویا نسبت به مشاهد، خرید و کسب اطلاع از قیمت و خرید داکت اسپلیت  از برندهای معتبر از دیگر صفحات بازدید کرده و بعد از انتخاب، محصول را با گارانتی اصلی شرکت سازنده تهیه کنید. برای مشاوره رایگان در این خصوص نیز می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل کنید.

ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 48000 مدل 48JN6HR1

  • دارای قطعات معتبر و با راندمان بالا
  • رده مصرف انرژی بسیار مناسب
  • سازگار با تمام اقلیم های کشور
  • امکان تغییر و چرخش پره های داکت
  • مجهز به فیلترهای گوناگون برای بهبود کیفیت هوا
  • قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه
  • ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال و سقف
  • دارای ریموت کنترل با صفحه نمایشگر لمسی
  • دارای ظاهری شیک و منحصر به فرد
جی پلاس
Duct Split-4154
مدل
GCD-48JN6HR3
ظرفیت - BTU
48000
برچسب مصرف انرژی
A+
موقعیت نصب دستگاه
سقفی توکار
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
ظرفیت سرمایش
44800 btu/h
ظرفیت گرمایش
51200 btu/h
نوع برق مصرفی
تک فاز
سایز لوله مایع (رفت)
3/8 inch
سایز لوله گاز (برگشت)
3/4 inch
حداکثر طول لوله کشی
50 m
حداکثر ارتفاع لوله کشی
30 m
ابعاد یونیت داخلی
140x82x38 cm
صدای یونیت داخلی
65 kg
ابعاد یونیت خارجی
94x37x132 cm
وزن یونیت خارجی
103 kg
مدت گارانتی
18 ماه

امتیاز و دیدگاه کاربران

رضا سلطانی
1402-08-13
قیمت

نسبت به کیفیت قیمت مناسبی داره و همینطور طراحی ظاهری زیبایی داره

دیدگاه خود را بنویسید

داکت اسپلیت 48000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 48000 سرد و گرم

مدل 48JN6HR1

دیدگاه خود را بنویسید