قیمت داکت اسپلیت جی پلاس اینورتر 36000
zoom_out_map
chevron_left chevron_right

داکت اسپلیت 36000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 36000 سرد و گرم

مدل 36JN6HR1

42,000,000 تومان

42,000,000 تومان بدون مالیات

دماپویا

15 سال تجربه حضور موثر در بازار تاسیسات ایران

ضمانت اصالت کالا
پشتیبانی ساعت 9 الی 18:30
ارسال به سراسر کشور

بررسی و راهنمایی خرید داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 36000 مدل 36JN6HR1

یکی دیگر از محصولات منحصربفرد شرکت گلدیران داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 36000 مدل 36JN6HR1 می باشد که به دلیل برخورداری از تکنولوژی اینورتر، با موتور دور متغیر کار می کند و به همین دلیل بعنوان داکت کم مصرف نیز در بازار شناخته می شود. این محصول که در لیست پر فروش های بازار قرار دارد مناسب برای متراژ 65 تا 100 متر طراحی و تولید شده و قابلیت نصب توکار با امکان کانال کشی دارد. از لحاظ ساختار، این دستگاه از دو یونیت خارجی (کندانسور) و یونیت داخلی (اپراتور) تشکیل شده که این دو یونیت توسط اتصالاتی مانند لوله های مویی هدایت کننده گاز مبرد به یکدیگر متصل می شوند. لازم به توضیح است که در حالت سرمایشی این دستگاه شبیه به کولر گازی عمل کرده و با چرخش گاز مبرد در سیکل تبرید، سرمای مورد نیاز ساختمان را تامین می کند. در حالت گرمایشی اما دستگاه دارای عملکرد متفاوتی است و اپراتور در این برند امکان تعبیه کویل آبگرم وجود دارد؛ این کویل بواسطه اتصالاتی به موتورخانه و پکیج نصب شده و به این ترتیب آبگرم در درون لوله های کوئل جریان پیدا کرده و گرمای مورد نیاز تامین می گردد.

اینورتر با تنظیم مداوم دور موتور، باعث کاهش مصرف برق تا 60 درصد می شود؛ علاوه بر آن کارکرد گرمایشی این محصول بواسطه چرخش آبگرم، نسبت به دیگر سیستم های تهویه مطبوع، مقدار کمتری انرژی مصرف می نماید و از این لحاظ بسیار مقرون به صرفه است.  کمپرسور بکار رفته در این مدل از نوع روتاری اینورتر دار است که علاوه بر کم مصرف بودن، از قدرت بالایی در فشرده سازی گاز مبرد و آماده کردن آن برای چرخش در سیکل بعدی برخوردار است. در انواع داکت اسپلیت جی پلاس از گاز مبرد R410a استفاده می شود که این گاز سازگار با محیط زیست بوده و به لایه ازن آسیب نمی رساند. همچنین این گاز نسبت به دیگر انواع گاز قدیمی که در دستگاه های تهویه مطبوع مورد استفاده قرار می گرفت، از تحمل بالایی در برابر حرارت و فشار برخوردار است و در حین کارکرد در سیکل تبرید دچار نشتی نمی گردد. در کندانسور مدل فوق که روی قیمت داکت اسپلیت جی پلاس اینورتر 36000 تاثیر می گذارد، از فین های ضد زنگ Blue Fin استفاده می شود که مقاومت دستگاه را در برابر زنگ زدگی و خوردگی افزایش داده و طول عمر آن را بالا می برد. شما مشتریان گرامی درصورتیکه قصد خرید این محصولات را دارید، می توانید برای مشاوره بیشتر در این خصوص، با کارشناسان دماپویا تماس حاصل نمایید. بعد از خریداری، محصولات بهمراه گارانتی و خدمات پس از فروش برایتان به سراسر کشور ارسال می گردد.

داکت اسپلیت سقفی اینورتر 36000 جی پلاس

مشخصات داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 36000 مدل 36JN6HR1

از دیگر مزایای داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 36000 مدل 36JN6HR می توان به کانال هوای برگشت هوای تازه اشاره کرد که کاربر با ایجاد کانال برای این داکت موجب می شود در صورت نیاز هوای تازه به درون ساختمان وارد شده و موجب تازگی هوای محیط می گردد. همچنین استفاده از فیلترهای چند لایه در اپراتور هوا را تصفیه کرده و به سالم و تازه شدن آن کمک می نماید که این امکان برای کودکان، سالمندان و افراد حساس بسیار موثر و مفید می باشد. در اپراتور علاوه بر موارد ذکر شده، سینی درین تعبیه شده تا آب حاصل از تعرق کارکرد دستگاه، در داخل آن جمع شده و تخلیه گردد. این ویژگی مانع از نشت آب به داخل سقف می گردد. فشار استاتیکی محصول نیز بالا بوده و تحمل کارکرد در شرایط مختلف را دارا است. رده انرژی در برچسب این محصول در گرید A است که این بدین معناست که دستگاه با کمترین میزان انرژی از بالاترین راندمان برخوردار می باشد. شما بازدیدکنندگان عزیز می توانید با مراجعه به وب سایت دماپویا نسبت به مشاهد، خرید و کسب اطلاع از قیمت داکت اسپلیت در برندهای معتبر با گارانتی اصلی شرکت سازند و همچنین سایر مارک و برند های معتبر اقدام نمایید.

ویژگی های داکت اسپلیت اینورتر جی پلاس 36000 مدل 36JN6HR1

  • دارای تکنولوژی اینورتر
  • رده مصرف انرژی A
  • گاز مبرد R410a
  • امکان تغییر و چرخش پره های داکت
  • مجهز به فیلترهای چند لایه برای بهبود کیفیت هوا
  • قابلیت تعبیه کانال هوای برگشت برای هوای تازه
  • ابعاد بسیار مناسب برای استفاده در کانال و سقف
  • دارای ریموت کنترل با صفحه نمایشگر لمسی
جی پلاس
Duct Split-4153
مدل
GCD-36JN6HR1
ظرفیت - BTU
36000
برچسب مصرف انرژی
A+
موقعیت نصب دستگاه
سقفی توکار
کیت اینورتر
دارد
گاز مبرد
R410
شرایط کارکرد
معتدل
ظرفیت سرمایش
36000 btu/h
ظرفیت گرمایش
40000 btu/h
نوع برق مصرفی
تک فاز
سایز لوله مایع (رفت)
3/8 inch
سایز لوله گاز (برگشت)
5/8 inch
حداکثر طول لوله کشی
30 m
حداکثر ارتفاع لوله کشی
25 m
ابعاد یونیت داخلی
140x70x24 cm
وزن یونیت داخلی
41 kg
ابعاد یونیت خارجی
90x35x70 cm
وزن یونیت خارجی
52 kg
مدت گارانتی
18 ماه

امتیاز و دیدگاه کاربران

محسن میررضی
1402-08-13
کیفیت ساخت

بسیار عالی

دیدگاه خود را بنویسید

داکت اسپلیت 36000 اینورتر جی پلاس

داکت اسپلیت کانالی سقفی جی پلاس اینورتر 36000 سرد و گرم

مدل 36JN6HR1

دیدگاه خود را بنویسید