آبرسانی

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

در این مقاله به معرفی بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی اشاره خواهیم داشت. منظور از تصفیه آب فرآیندی به منظور جداسازی آلودگی ها و ذرات معلق موجود در آب گفته می شود. یعنی می توان گفت هر دستگاهی که به وسیله ی فیلتر یا هر نوع دیگری که سبب حذف آلاینده های آب شود تصفیه آب گویند. دستگاه تصفیه آب می توان در ابعاد مختلف و در زمینه های مختلف شهری و یا در ابعاد کوچکتر به منظور استفاده خانگی طراحی و ساخته می شوند. اهمیت استفاده از این تجهیزات در تاسیسات ساختمان به این دلیل است که آب شرب طی عبور از مسیر لوله کشی و رسیدن به منازل دچار آلودگی شده و مواردی از قبیل فلزات سنگین، انواع رسوبات همراه با آب قابل شرب وارد بدن شده و مشکلاتی از قبیل سنگ کلیه، مشکلات گوارشی را به همراه دارد. بنابراین با استفاده از تصفیه آب می توان آب شرب بهداشتی را بدون هیچ نوع آلودگی و ذرات ریز را در اختیار داشته باشید.

بهترین مارک های دستگاه تصفیه آب خانگی

با توجه به نیاز بازار و کاربرد گسترده ی این تجهیزات شرکت های داخلی و خارجی بسیاری در خصوص طراحی و ساخت انواع مدل های دستگاه تصفیه آب خانگی فعالیت داشته و آنها در ابعاد و مدل نصب متفاوت تولید و عرضه می کنند. با توجه به همین موضوع حین انتخاب و خرید شاید انتخاب بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی کمی دشوار باشد که در ادامه به معرفی برندهای مطرح و معتبر بازار اشاره خواهیم داشت.

به منظور انتخاب و خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی باید توجه داشت که تمامی برندهای موجود از سطح کیفیت بالایی برخوردار نیستند. و بدیهی است که بازدهی یکسانی در از بین بردن و حذف آلودگی ها نخواهند داشت. و به دلیل استفاده از متریال و قطعات تقلبی و غیر مرغوب در ساخت دستگاه تصفیه آب موجود شده که دستگاه از قدرت جذب و فیلتراسیون بالایی در از بین بردن آلودگی ها و آلاینده های موجود در آب را نداشته باشید. بنابراین می توان گفت انتخاب بهترین برند می تواند این امکان را فراهم کند که از عمر بالاتری بهره ببرد و همچنین تضمینی بر سلامت آب شرب و بهداشتی باشد. بنابراین می توان با اطمینان خاطر خریدی بهینه و مقرون به صرفه را تجربه داشت. بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی شامل کنت، میدیا، سافت واتر، هیوندای می باشد که در ادامه به ویژگی های این محصولات اشاره خواهیم داشت.

تصفیه آب خانگی کنت

یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برند نام آشنای کنت می باشد. این کمپانی یکی از پیشگامان موفق در این عرصه به شمار می آید که فعالیت عمده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم های تصفیه از جمله دستگاه تصفیه آب خانگی دارا می باشد. بهره مندی از بهترین و مرغوب ترین متریال و فیلترهای نانو موجب افزایش سطح کیفیت محصولات کنت گردیده است. دستگاه تصفیه آب کنت به نوعی طراحی شده که با انجام فیلتراسیون چند مرحله ای هرنوع ذرات معلق با کوچکترین اندازه در حد 0.1 میکرون دارا می باشد. به دلیل بهره مندی از تکنولوژی های منحصر بفرد و فناوری های روز دنیا در روند تصفیه آب موجب شده آب خروجی عاری از هر نوع آلودگی و بوی نامطبوع باشد. به دلیل بالا بودن سطح کیفیت دستگاه تصفیه کنت هیچ نوع تاثیری روی طعم آب شرب نداشته و همین امر از ویژگی های منحصر بفرد و قابل توجه این محصولات به شمار می آید. تصفیه آب خانگی کنت در مدل های رومیزی، زیرسینکی، سرشیری قابلیت استفاده با عملکرد کاملا اتوماتیک و مطابق استانداردهای بین المللی با فیلترهایی با طول عمر بالا تولید و عرضه می گردد. به دلیل تنوع در مدل های موجود، کاربرد گسترده ای داشته و در زمینه های مختلف از قبیل آبسرد کن مورد استفاده قرار میگیرند. با توجه به بالا بودن سطح کیفیت می توان گفت از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می آید.

تصفیه آب خانگی میدیا

از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برند میدیا می باشد. کمپانی میدیا فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع لوازم خانگی از جمله دستگاه تصفیه آب فعالیت دارند. این شرکت با بهره گیری از فناوری های روز دنیا و بکارگیری تکنولوژی جدید توانسته محصولاتی مدرن تولید و عرضه نماید. استفاده از فیلتر 6 لایه موجب شده هر نوع مواد موجود در آب تصفیه گردد. به دلیل بهره مندی از فیلترهای مرغوب و درجه یک در ساخت دستگاه تصفیه آب خانگی میدیا ذرات ریز و درشت، همچنین بوی نامطبوع آب از بین خواهد رفت. این سیستم ها به نوعی طراحی شده که به روش سیستم فیلتراسیون اسمز معکوس آلاینده های موجود را حذف می کند. جنس بدنه ی دستگاه از بهترین متریال تهیه شده که در برابر پوسیدگی و زنگ زدگی مقاومت بالایی دارند. استفاده از هوزینگ، پمپ آب کم صدا، ابعاد و وزن کم از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات بشمار می آید. تصفیه آب میدیا در مدل زیر سینکی با قدرت فیلتراسیون بالا تولید و عرضه می گردد. این مدل تصفیه آب در ظرفیت های بالا طراحی و ساخته شده اند و به همین دلیل می توان در مکان های مختلف بدون محدودیت نصب و اجرا نمود. با توجه به برخورداری از مزیت های متعددی به عنوان یکی از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی به شمار می آید.

تصفیه آب خانگی سافت واتر

از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی می توان به برند سافت واتر اشاره داشت. این کمپانی فعالیت گسترده ای در خصوص طراحی و ساخت تصفیه آب دارا می باشد. استفاده از مواد و متریال درجه یک در ساخت محصولات همچنین دارا بودن تاییدیه ها و استانداردهای متعدد موجب محبوبیت این مدل دستگاه تصفیه آب خانگی در بین محصولات مشابه شده است. محصولات سافت واتر در کشور تایوان و تحت لیسانس آمریکا تولید و عرضه می گردد. بهره مندی از پمپ قوی با صدای کم سبب شده حین عملکرد با کمترین میزان صدا و بدون لرزش عمل فیلتراسیون آب را انجام می دهد. استفاده از مخزن ذخیره ساخته شده از جنس مرغوب توانایی ذخیره حجم بالایی از آب تصفیه شده را دارا می باشد. تصفیه آب خانگی سافت واتر از نوع زیر سینکی ساخته می شود و قابلیت نصب به یخچال ساید را دارا بوده و به همین جهت کاربرد گسترده ای دارد. روش فیلتراسیون هفت مرحله یونیزه، همچنین امکان حذف شوری آب باعث شده به عنوان آب شیرین کن نیز مورد استفاه قرار گیرند. فیلتر ممبران 13 لایه موجب حذف هر گونه مواد و ذرات معلق در آب می شود. هوزینگ هاى استفاده شده در دستگاه دوبل اورینگ، مخزن آب 16 لیتری، عملکرد بی صدا، سطح کیفیت بالا از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات به شمار می آید. به همین دلیل از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی بشمار می آید.

تصفیه آب خانگی هیوندای

بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی برند هیوندای می باشد. این کمپانی با بکارگیری تکنولوژی منحصر بفرد و متریال اصلی محصولاتی مطابق استانداردهای بین الملی و با تاییدیه های متعبر طراحی و عرضه می نماید. حذف کامل و فیلتراسیون چند مرجله ای موجب حذف مواد شیمیایی، میکروبی، کلر و دیگر مواد آلی، و همچنین بوی نامطبوع موجود شده آب شرب تمیز و بدون هر نوع آلودگی را فراهم آورد. فیتلرهای بکار رفته در دستگاه با قدرت فیلتراسیون و حذف بالا موجب شده هر نوع آلودگی فیتلر و حذف گردد. تصفیه آب هیوندای در مدل زیر سینکی در ابعاد و وزن کمی ساخته می شود که بدون اشغال فضای مفید با قرار گرفتن زیر سینک عمل فیلتراسیون آب را انجام می دهد. فرآیند فیلتراسیون به روش اسمز معکوس می باشد و جنس فیلترها از بهترین نوع تهیه شده، همچنین استفاده از پمپ تصفیه آب قدرتمند موجب شده عمل فیلتراسیون با دقت و به بهترین شکل انجام شود. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این محصولات اینست که به نوعی طراحی شده که در صورت قطع برق قادر به ذخیره 12 الی 15 لیتر آب را دارد. از دیگر ویژگی های این محصولات اینست که بدون تاثیر گذاشتن روی طعم آب عمل فیلتراسیون آب را انجام دهد. جنس بدنه از بهترین متریال و آلیاژ ها ساخته شده که مقاومت بالایی در برابر زنگ زدگی و پوسیدگی دارا می باشد. با توجه به همین موارد از بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی در بازار به شمار می آید.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx