استخر ، سونا ، جکوزی

بهترین مارک فیلتر تصفیه استخر و جکوزی

در این مقاله از مجله اطلاعاتی دماپویا به معرفی بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی اشاره خواهیم داشت. آبگیرها و استخرها همیشه محلی برای تفریح و گذراندن اوقات و روزمرگی بوده اند و بسیاری از افراد ساعاتی از اوقات فراغت خود را در استخرها می گذرانند. علاوه بر جنبه تفریحی و سرگرمی میتوان به مصارف آموزشی، علمی و ورزشی این رشته نیز اشاره داشت. استخرها معمولا به صورت روباز و یا در سالنهای سرپوشیده در اندازه و ابعاد متغییر ساخته می شوند. با این حال با شنا و فعالیت شناگران در آب، مقداری آلودگی، ذرات پوست و مو، چربی های بدن، باکتریها و میکروارگانیزم ها، وارد آب استخر می شود، همچنین در استخرهای روباز مقداری شاخ و برگ و گرد و غبار درون آب جمع می گردد، و بعد از مدتی آب کدر می شود. بدون شک آب کدر و پر از آلودگی خوشایند نیست. بنابراین برای زدودن فیزیکی آلاینده های موجود در آب به یک ابزار کاربردی نیازمند هستیم.

یکی از تجهیزاتی که به منظور تمیز کردن آب استخر مورد استفاده قرار می گیرد فیلتر تصفیه استخر و جکوزی می باشد. برای معرفی بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی بهتر است در ابتدا نگاهی نحوه عملکرد این سیستم ها داشته باشیم. فیلتر تصفیه در ابعاد و حجم متفاوت تولید و عرضه می گردد. از مدل های رایج می توان به مدل کارتریجی، شنی، دیاتومه اشاره داشت. نحوه ی ساختار فیتلر تصفیه به طور عمده به این شکل است که درون دستگاه از لایه های مختلف برای جذب و فیلتراسیون تهیه شده است. برای نصب فیلتر استخر بهتر است نزدیکترین محل برای آن در نظر گرفته شود. با مکش آب استخر توسط پمپ آب، به سمت فیلتر تصفیه هدایت می شود. با عبور آب از لایه های فیلتر به ترتیب ذرات معلق و آلاینده های در لایه های موجود در فیلتر به دام افتاده در لایه ی آخر آب زلال و شفاف به درون مدار استخر باز می گردد. و این چرخه به طور دائم در حال گردش می باشد و سبب حذف آلایندگی های موجود در آب استخر و جکوزی می گردد.

با توجه به کاربرد گسترده ی این تجهیزات شرکت ها و کمپانی های متعددی در خصوص طراحی و ساخت انواع فیلتر تصفیه استخر در حال فعالیت هستند. استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این تجهیزات در عملکرد و سطح کیفیت آن تاثیر عمده ای دارد. بنابراین شرکت های مطرح و معتبر فعال در این زمینه به منظور افزایش سطح کیفیت این تجهیزات سعی برآن داشته که با رعایت استانداردهای بین المللی فیلتر تصفیه استخر و جکوزی با کارایی مطلوب و قدرت جذب و فیلتراسیون بالا طراحی و تولید نمایند. به همین دلیل این سیستم ها در برندهای متفاوت در بازار عرضه می گردد که شاید انتخاب بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی کمی دشوار به نظر برسد. در ادامه به معرفی 3 برند برتر این تجهیزات پرداخته ایم.

معرفی 3 برند برتر فیلتر تصفیه استخر و جکوزی

فیلتر تصفیه هایوارد

یکی از برترین و بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی برند معروف و معتبر هایوارد می باشد. این کمپانی در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات استخر، سونا و جکوزی در حال فعالیت بوده و به دلیل رعایت استانداردهای بین المللی و بکارگیری ایده های خلاقانه توانسته محصولاتی مدرن و کاربردی تولید و عرضه نماید. این کمپانی در سال 1309 شمسی در کشور آلمان تاسیس و به بهره برداری رسید. با بیش از یک قرن سابقه در این زمینه به یکی از مطرح ترین برندهای جهان تبدیل شده و سهم قابل توجهی از بازار فروش را در سراسر دنیا به خود اختصاص داده است. فیلتر تصفیه هایوارد در مدل های شنی، دیاتومه و کارتریجی تولید و عرضه می گردد. استفاده از بهترین متریال از جمله پلیمر، فایبرگلاس موجب شده بدنه ی دستگاه در برابر فرسایش و فرسودگی دوام و استهکام بالایی داشته باشد. فیلترهای تصفیه هایوارد در ابعاد و حجم متنوع طراحی و ساخته می شوند و به دلیل تنوع در مدل می توان با توجه به طراحی و نوع استخر یکی از مدل ها را انتخاب و خریداری نمود. از دیگر ویژگی های فیلتر تصفیه استخر و جکوزی هایوارد می توان به کاربری و نصب راحت آنها اشاره داشت همچنین به نوعی طراحی شده که سیرکوله، تخلیه و تعمیرات آن راحت و در دسترس می باشد. با توجه به همین ویژگی ها به یکی از بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی در بازار شناخته می شود. شرکت صاف آب در ایران نسبت به واردات و گارانتی این محصولات در حال فعالیت می باشد.

فیلتر تصفیه ایمکس

از دیگر بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی می توان به برند ایمکس اشاره داشت. این کمپانی فعالیت عمده ای در خصوص طراحی و ساخت انواع تجهیزات استخر، سونا و جکوزی دارا می باشد. و به دلیل تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا به یکی از برندهای معتبر جهانی تبدیل شده است. کمپانی ایمکس در سال 1361 شمسی در کشور چین تاسیس و به بهره برداری رسید. این کارخانه به دلیل بهره مندی از متریال مرغوب، همچنین رعایت استانداردهای بین المللی توانسته محصولاتی با سطح کیفیت بسیار بالا تولید و عرضه نماید. فیلتر استخر EMAUX در دو مدل کارتریجی و شنی با بالاترین سطح کیفیت و به شیوه ای نوین و پیشرفته تولید و در بازار موجود می باشد. استفاده از فایبرگلاس درجه یک در ساخت بدنه ی این تجهیزات موجب شده مقاومت بسیار بالایی در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی و حتی اشعه UV داشته باشند. بنابراین می توان در زمینه های مختلف مورد کاربرد قرار داد. به دلیل تولید در ابعاد و حجم بالا همچنین قدرت فیلتراسیون عمیق علاوه بر استخرهای خانگی می توان در استخرهای بزرگ و عمومی به منظور فیلتر آب استخر و جکوزی نصب و اجرا نمود. شن و سیلیس بکار رفته در فیلتر این امکان را فراهم کرده که هر نوع آلودگی با کمترین اندازه نیز جذب و تصفیه گردد. کاربری آسان، گذر سریع، قدرت جذب و فیلتراسیون بالا، قابلیت عملکرد در دمای بالا از ویژگی های این محصولات می باشد. به دلیل سطح کیفیت بالا به عنوان برترین و بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی در بازار شناخته می شوند. شرکت صاف آب گارانتی کننده این محصولات در ایران می باشد.

فیلتر تصفیه پول استار

یکی دیگر از بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی برند پول استار می باشد. این کمپانی یکی از مطرح ترین . معتبرترین های این عرصه به شمار می آید. پول استار، در خصوص طراحی و ساخت انواع سیستم ها وتجهیزات استخر، سونا و جکوزی فعالیت عمده ای دارد و به دلیل بکارگیری تکنولوژی های مدرن و فناوری های روز دنیا در ساخت این محصولات، توانسته تجهیزاتی پیشرفته و مطابق استانداردهای بین المللی تولید و عرضه نماید. کمپانی پول استار در کشور چین تاسیس و در حال فعالیت می باشد. به دلیل تولید محصولاتی با سطح کیفیت بالا به عنوان جنس درجه یک و اصلی شناخته می شود. فیلتر تصفیه پول استار در مدل شنی در ابعاد و حجم متنوع تولید و در بازار موجود می باشد. جنس بدنه از کامپوزیت مقاوم و محکم تهیه شده که مقاومت بالایی در برابر اکسید شدن و زنگ زدگی دارد. بنابراین می توان در زمینه های مختلف و در استخرهایی با اندازهای مختلف نصب و اجرا نمود. استفاده از شن و سیلیس متراکم سبب شده که هر نوع آلایندگی و ذرات معلق در آب حتی با کوچک ترین اندازه ها نیز با عبور از لایه های شنی به دام افتاده و آب زلال و بدون آلودگی را به چرخه و مدار استخر بازگرداند. جنس پوشش بدنه از بهترین متریال تهیه شده که نیازی به ترمیم و تعمیر ندارد و از طول عمر بالایی بهره می برد. با توجه به کاربرد گسترده ی این محصولات به عنوان بهترین فیلتر تصفیه استخر و جکوزی شناخته می شوند. این محصولات با گارانتی شرکتی عرضه می گردد.

0 0 votes
امتیازدهی به مقاله
اشتراک
اطلاع رسانی برای
guest
0 نظرات
Inline Feedbacks
View all comments
دکمه بازگشت به بالا
0
لطفا دیدگاه خود را برای این مقاله درج کنیدx